Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: Speciale afleveret.

-Så skal det bare bestå.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Førslev"]NO: Speciale afleveret.

-Så skal det bare bestå.[/quote]

Tillykke! I hvad ?

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

Faget hedder performance design. Har skrevet om kreativ ledelse af frivillige i oplevelsessegmentet.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Førslev"]Faget hedder performance design. Har skrevet om kreativ ledelse af frivillige i oplevelsessegmentet.[/quote]

Ahh: Så du er færdig som spejderleder...? ;)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Havde en totalt optursweekend sidste weekend, og den kommende weekend bliver ligeså god.
NO2: Livet som sådan

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

[quote="MacG"][quote="Førslev"]Faget hedder performance design. Har skrevet om kreativ ledelse af frivillige i oplevelsessegmentet.[/quote]

Ahh: Så du er færdig som spejderleder...? ;) [/quote]

det er mere baseret på virksomheder der bruger frivillige så som spillesteder end det har noget at gøre med mudderbrydning med unge drenge, men ok :lol:

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Førslev"][quote="MacG"][quote="Førslev"]Faget hedder performance design. Har skrevet om kreativ ledelse af frivillige i oplevelsessegmentet.[/quote]

Ahh: Så du er færdig som spejderleder...? ;) [/quote]

det er mere baseret på virksomheder der bruger frivillige så som spillesteder end det har noget at gøre med mudderbrydning med unge drenge, men ok :lol:[/quote]

Ahh: Så det er det man laver når man går til spejder.. Men tillykke.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Man går også i uniform, gør honnør og har en fører.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Genbrug! Har lige fået et par tilsyneladende helt nye Levi's 511 for 30 kr.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="k_50"]NO: Genbrug! Har lige fået et par tilsyneladende helt nye Levi's 511 for 30 kr.[/quote]

Hvis de er helt nye, er det vel teknisk set ikke genbrug? ;)

Men jeg er enig i, at genbrug er genialt, og næsten altid en optur. 2/3 af min garderobe (minus sokker og underhylere, forstås) er genbrug, og har ikke kostet meget mere, end ét par nye bukser ville koste, hvis man skulle købe dem "de rigtige steder".
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Den første "rigtige" uge på Musikvidenskab, so far. Hold kæft hvor bliver ens nodelæsning hurtigt støvet af, og forbedret !

NTK: Det var dælme også tiltrængt .. :oops:

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

[quote="GodSpeedDK"][quote="k_50"]NO: Genbrug! Har lige fået et par tilsyneladende helt nye Levi's 511 for 30 kr.[/quote]

Hvis de er helt nye, er det vel teknisk set ikke genbrug? ;)
[/quote]

Jahh, jow.. Prismærkerne var taget af, så de er vel brugt på omtrent samme måde som en bil, når den kører ud fra forhandleren, eller et stykke gear lige så snart, man har kørt kortet igennem hos (m)Aage. Men følelsen var lidt som at have været på udsalg med omtrent 96% af prisen ;) .

NO: Lige kommet hjem fra første øver siden før Roskilde. Det var godt nok uden sanger, men til gengæld fik vi andre skruet instrumentaldelen af vers og omkvæd sammen til et nyt nummer, og jeg fik afprøvet et par nyanskaffelser på bækkenfronten med guitar og bas.

NO2: Min samling af vintage A Zildjian-bækkener begynder så småt at tage form; 16" 60'er hihat og 20", 22" plus 2x24" 50'er-fætre bliver det til efterhånden, og ud af dem er det kun hihatten, jeg ikke har fået billy deal på...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: At starte sin ferie med et tiltrængt besøg hos "heksedoktoren". Nøj, man har det godt bagefter...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kallum »

[quote="Sasha"]NO: At starte sin ferie med et tiltrængt besøg hos "heksedoktoren". Nøj, man har det godt bagefter...[/quote]

Er det det man kalder det nu? Og er det stadig to udløsninger for 300,-?

Selv foretrækker jeg en tur hos pigerne ved "Thai 44" på Oehlenschlægersgade, der er altså høflig betjening skulle jeg lige hilse at sige..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Hende her er endda én af de rigtig kinky, som stikker nåle i én...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Det må være af mine naboer, der er en dominatrix.
Har jeg hørt..... :P


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Hende her er endda én af de rigtig kinky, som stikker nåle i én...[/quote]

Jeg gad godt have samme evne, til at kunne overbevise mig selv om, at hokus pokus kunne gøre noget godt for mig. Desværre må jeg jeg ty til gammeldaws, målrettet træning af udvalgte kropsdele, når de ikke helt virker efter hensigten.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg synes, at det er imponerende, at man - sikkert på et forholdsvist spinkelt erfaringsgrundlag? - kan affeje en videnskab, som er udviklet gennem årtusinder, blot i en anden krog af verden end den, hvor hr. Godspeed' s dertil indrettede er placeret, som "hokus-pokus". Man må sandelig sige, at selvtilliden ikke fejler noget!

Jeg er dog behørigt imponeret, når min gode terapeut kan stikke en nål (blandt flere andre behandlingsformer) i mine ene fod, og min museskadede skulder derpå sekunder senere beviseligt kan dreje adskillige grader mere, end den kort forinden kunne. Og nu også uden de smerter, der gør, at jeg til tider har svært ved blot at bære mit kamera, hvilket er ret essentielt for mig at kunne i det job, som jeg trods alt stadig formår at udføre sådan nogenlunde på trods...

Men så kan du da glæde dig over, at du sparer de penge.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg havde egentligt håbet på en mere sarkastisk tone, men hey ... et "come-back" fik jeg da ...

Hvis du tror på det, så virker det garanteret også. "Tro kan flytte bjerge, blah, blah, ..."

Edit: Og nej, jeg har aldrig været hos hverken "heksedoktorer" eller "shamaner" eller "kloge koner" eller "medicinmænd" eller "kvaksalvere" eller noget, og det ødelægger selvfølglig min troværdighed, i denne sammenhæng, kan jeg godt se nu ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det har ihvertfald aldrig skadet at vide lidt om det, man udtaler sig om. Men OK: jeg har så på intet tidspunkt i denne tråd talt om hverken medicinmænd, kvaksalvere eller shamaner. Måske til nød en enkelt ret klog dame. Jeg undskylder så hermed overfor hende, at jeg som et dårligt forsøg på en spøg brugte udtrykket "heksedoktor" om hende. Det var upassende, og jeg beklager!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen