Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]NO1: Copenhagen Guitarshow.

NO2: Fuldstændig fantastisk koncert (eller hvad man nu kalder dén slags) med Broco Billy på Værkstedet på Amager lørdag aften. Ikke mindst den entusiastiske koklokke-janitshar tog virkelig kegler! Men Rasmus Skov bringer jo til enhver tid Leo Lummerkrog frem i én. Og så er det fedt, at Telemesterens og mine veje tilsyneladende altid krydses i lokaler, hvor røgsløret forhindrer, at man kan se fra den éne ende til den anden. Den mand leverer simpelthen den sprødeste version af "Se Venedig og dø", jeg kan mindes at have hørt i meget, meget lang tid!

Q: Kan man allerede nu hyre Bronco Billy til at spille ved sin begravelse?

:-)[/quote]

Nu med billede, og sågar levende af slagsen:

Billede

[youtube]wlXVPCdQIL4[/youtube]

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"]NO1: Copenhagen Guitarshow.

NO2: Fuldstændig fantastisk koncert (eller hvad man nu kalder dén slags) med Broco Billy på Værkstedet på Amager lørdag aften. Ikke mindst den entusiastiske koklokke-janitshar tog virkelig kegler! Men Rasmus Skov bringer jo til enhver tid Leo Lummerkrog frem i én. Og så er det fedt, at Telemesterens og mine veje tilsyneladende altid krydses i lokaler, hvor røgsløret forhindrer, at man kan se fra den éne ende til den anden. Den mand leverer simpelthen den sprødeste version af "Se Venedig og dø", jeg kan mindes at have hørt i meget, meget lang tid!

Q: Kan man allerede nu hyre Bronco Billy til at spille ved sin begravelse?

:-)[/quote]
Det kan godt være det er lige svært nok at sætte kryds i kalenderen til en begivenhed der kan ligge 30-50 år ud i fremtiden.:-) men i princippet kan vi hyres til alt, bortset fra arrangementer indenfor Faderhuset og Dansk Folkeparti.
:-)[/quote]

Det er godt at høre. Nu er det jo ifølge sagens natur lidt svært at planlægge efter. Men jeg har da ikke planer om, at det skulle blive lige foreløbigt. Jeg er også helt sikker på, at ham koklokke-entusiasten ikke bliver mindre rock´n´roll-agtig af først lige at skulle hjælpes op af kørestolen og have skruet lidt op for iltapparatet for at gennemføre "Highway to Hell", der jo i øvrigt ville være et oplagt repertoirevalg til lejligheden... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"][quote="Sasha"]NO1: Copenhagen Guitarshow.

NO2: Fuldstændig fantastisk koncert (eller hvad man nu kalder dén slags) med Broco Billy på Værkstedet på Amager lørdag aften. Ikke mindst den entusiastiske koklokke-janitshar tog virkelig kegler! Men Rasmus Skov bringer jo til enhver tid Leo Lummerkrog frem i én. Og så er det fedt, at Telemesterens og mine veje tilsyneladende altid krydses i lokaler, hvor røgsløret forhindrer, at man kan se fra den éne ende til den anden. Den mand leverer simpelthen den sprødeste version af "Se Venedig og dø", jeg kan mindes at have hørt i meget, meget lang tid!

Q: Kan man allerede nu hyre Bronco Billy til at spille ved sin begravelse?

:-)[/quote]
Det kan godt være det er lige svært nok at sætte kryds i kalenderen til en begivenhed der kan ligge 30-50 år ud i fremtiden.:-) men i princippet kan vi hyres til alt, bortset fra arrangementer indenfor Faderhuset og Dansk Folkeparti.
:-)[/quote]

Det er godt at høre. Nu er det jo ifølge sagens natur lidt svært at planlægge efter. Men jeg har da ikke planer om, at det skulle blive lige foreløbigt. Jeg er også helt sikker på, at ham koklokke-entusiasten ikke bliver mindre rock´n´roll-agtig af først lige at skulle hjælpes op af kørestolen og have skruet lidt op for iltapparatet for at gennemføre "Highway to Hell", der jo i øvrigt ville være et oplagt repertoirevalg til lejligheden... :-)[/quote]

Ja, tusind tak for sidst! Både det ene og det andet show (eller hvad man nu kalder dén slags) var sjældent hyggeligt og sjovt! Og jeg sender komplimenten videre til koklokkebjørnen asap :-) Jeg har skrevet din begravelse i kalenderen, for Bronco Billy er ikke for fine til noget sted eller nogen anledning!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det lyder godt! Det er lige før, jeg ser frem til det.

Hvis I så også kan lokke lidt af stampublikummet fra Værkstedet med, bliver det først rigtig godt!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]NO1: Copenhagen Guitarshow.

NO2: Fuldstændig fantastisk koncert (eller hvad man nu kalder dén slags) med Broco Billy på Værkstedet på Amager lørdag aften. Ikke mindst den entusiastiske koklokke-janitshar tog virkelig kegler! Men Rasmus Skov bringer jo til enhver tid Leo Lummerkrog frem i én. Og så er det fedt, at Telemesterens og mine veje tilsyneladende altid krydses i lokaler, hvor røgsløret forhindrer, at man kan se fra den éne ende til den anden. Den mand leverer simpelthen den sprødeste version af "Se Venedig og dø", jeg kan mindes at have hørt i meget, meget lang tid!

Q: Kan man allerede nu hyre Bronco Billy til at spille ved sin begravelse?

:-)[/quote]

Nu med billede, og sågar levende af slagsen:

Billede

[youtube]wlXVPCdQIL4[/youtube][/quote]


Den opmærksomme seer at jeg primært står i flitsbue stilling for ikke at få en ko-klokke hammer i hovedet. :character-beavisbutthead:

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Nå. Det kan være man skal prøve en MOOG pedal nu. Der er lige kommet en linje med billigere versioner. Om de så er ligeså fede, som de store, må vel komme an på en prøve.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musicradar.com/news/guitars/ ... s/guitars/ ... s-585850/6</a><!-- m -->
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

[quote="efrandsen"]Nå. Det kan være man skal prøve en MOOG pedal nu. Der er lige kommet en linje med billigere versioner. Om de så er ligeså fede, som de store, må vel komme an på en prøve.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musicradar.com/news/guitars/ ... s/guitars/ ... s-585850/6</a><!-- m -->[/quote]

Spændende! Jeg har kigget lidt efter deres ring mod, så den lille version skal helt sikkert tjekkes ud.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="DarkoPage"][quote="efrandsen"]Nå. Det kan være man skal prøve en MOOG pedal nu. Der er lige kommet en linje med billigere versioner. Om de så er ligeså fede, som de store, må vel komme an på en prøve.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musicradar.com/news/guitars/ ... s/guitars/ ... s-585850/6</a><!-- m -->[/quote]

Spændende! Jeg har kigget lidt efter deres ring mod, så den lille version skal helt sikkert tjekkes ud.[/quote]

Det er også den jeg helst vil kigge på D:
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Rasmus"]NO: Min 59' Jazzmaster er færdig... Og den er pisse fed... Det kan godt mærkes halsen er ny, så den skal lige have lidt TLC, før det giver mening. Men hold kæft der er gang i den. WUHU. Og jeg får lov til at tilbringe knap 4 timer på job med den i aften...(av.)[/quote]

Må vi se den?[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.dropbox.com/sh/6fkoo0cmrtg5 ... IKNfT-0</a><!-- m -->

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"][quote="Rasmus"]NO: Min 59' Jazzmaster er færdig... Og den er pisse fed... Det kan godt mærkes halsen er ny, så den skal lige have lidt TLC, før det giver mening. Men hold kæft der er gang i den. WUHU. Og jeg får lov til at tilbringe knap 4 timer på job med den i aften...(av.)[/quote]

Må vi se den?[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.dropbox.com/sh/6fkoo0cmrtg5 ... IKNfT-0</a><!-- m -->[/quote]

Hvad er de der røde dutter du sætter på remknopperne? (Fin guitar også)

/Søren

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Er det ikke bare pakninger fra Flensburger Pilz?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"][quote="Rasmus"]NO: Min 59' Jazzmaster er færdig... Og den er pisse fed... Det kan godt mærkes halsen er ny, så den skal lige have lidt TLC, før det giver mening. Men hold kæft der er gang i den. WUHU. Og jeg får lov til at tilbringe knap 4 timer på job med den i aften...(av.)[/quote]

Må vi se den?[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.dropbox.com/sh/6fkoo0cmrtg5 ... IKNfT-0</a><!-- m -->[/quote]

Haps! Den ser sgu lækker ud!

Kører du stadig med Mastery? Troede ikke du var så vild med den?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"][quote="Rasmus"]NO: Min 59' Jazzmaster er færdig... Og den er pisse fed... Det kan godt mærkes halsen er ny, så den skal lige have lidt TLC, før det giver mening. Men hold kæft der er gang i den. WUHU. Og jeg får lov til at tilbringe knap 4 timer på job med den i aften...(av.)[/quote]

Må vi se den?[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.dropbox.com/sh/6fkoo0cmrtg5 ... IKNfT-0</a><!-- m -->[/quote]
Motivet til trods er der sgu nogle ret fede billeder imellem. :twisted: :D :banana-guitar: :music-deathmetal:
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="udepost"]
Hvad er de der røde dutter du sætter på remknopperne? (Fin guitar også)

/Søren[/quote]

Det er patentpropper købt i ØL/VIN/HOBBY på Godthåbsvej. 9kr for 20 stk.

[quote="Sasha"]Er det ikke bare pakninger fra Flensburger Pilz?

:-)[/quote]
Jo, det skulle man tro, men proppen i flensburger pilz er faktisk støbt sammen med pakningen. :(

[quote="VilhelmNielsen"]

Haps! Den ser sgu lækker ud!

Kører du stadig med Mastery? Troede ikke du var så vild med den?[/quote]
Jo, jeg har siden dag 1 haft Mastery på mine Jazzmastere! Jeg har altid været vild med Mastery, jeg har bare haft en del problemer med at den tynde e-streng har viklet sig selv ud ned ved kuglen. Nu er jeg blevet anbefalet GHS Boomers af ham der laver Mastery. Så det er jeg i gang med at teste. Jeg har ikke haft nogen problemer med den nye endnu, og tror faktisk heller ikke der kommer det, men både min japaner og min AVRI har haft det problem. Har solgt min US, men har stadig min Japan.

Jeg ved ikke hvad der har været grunden til mine issues. Nogen gange er man vist bare uheldig, det er et ofte set problem rundt på diverse forums. Jeg har også haft problemer med at højdejusteringsskruerne skruede sig selv løs under et job f.eks. Og det kender jeg også andre der har prøvet. :( Så jeg endte med at loctite min "gamle" mastery og nu virker den. Men har købt en ny til min 59'er, og den virker slet ikke til at have det problem.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Fedest! Går med tanken om at investere i et par Mastery, så fedt at høre at du har fået det til at virke.

Brugeravatar
SeniorFisker
Johnny B. Goode
Indlæg: 134
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af SeniorFisker »

NO: Orange Micro

Forelskede mig i den lille nuttede ting - købte og testede da vi øvede i Onsdags
Lyder ganske overraskende godt på min 15" JBL

Fristende at tage den med næste vi skal ud - bare vægtforskellen fra Fender Showmaster til Micro'en er en ++factor
Selv om det måske ser lidt småkikset ud med en micro på en 15"

Billede


Seniorfisker

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

..du kan vel bare gemme microen bag kabinettet :-)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Eller lave en dummy-top af pap den kan stå inde i :D

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

NO1: På trods af at jeg ikke nåede at nappe en dobro til 500,- (sat ned fra næsten 4000,-, tror jeg) til 4Sounds "NIght Sale" i Aalborg, så fik jeg fingre i et Line 6 G50 til 1000,-. Min bandmate var også med, så vi købte også noget lys til bandet til en rigtig god pris. Og det bedste er at vi ikke behøvede at sidde i kø i mere end en time.

NO2: Roland BeeBaa fuzz!!! DAMN!!! Den er vild!

ITM: Boss FZ-2 Hyper Fuzz

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Hmm...

Jublen over trådløs og fuzz i samme indlæg?

Interessant.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen