Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

NO: Esben Just Trio... En musikalsk legestue, med nogle sindssygt dygtige musikere.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

[quote="Sasha"]Hmm...

Jublen over trådløs og fuzz i samme indlæg?

Interessant.[/quote]

Det er ikke noget der skal bruges sammen. :D Det trådløse er til mit balleband, så jeg rigtig kan svinge med hofterne uden at blive viklet ind i kabler.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO. big muff Tall font!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Mine guitarspor til Gestapolis' kommende skive kom i kassen i går, let og smertfrit.

NO2//

Den Lace pickups Drop'n'Gain jeg fik købt til spotpris på Guitar Show blev brugt til hele seancen, i min Tonser-Tele. Fuck mig sidelæns den lyder for sindssygt. Billede:
Billede

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Lace, er det ikke de der low noise singlecoil pickups?
Cogito sumere potum alterum

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

NO:

Var med kæresten inde på Soundvenue og få taget et par billeder til deres hjemmeside, så de kan få solgt lidt merchandise :D

EDIT: Billederne var til Franklin Zoo - det glemte jeg lige at skrive.

Billede

Hyggelig søndag med et par bajer!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: min ".nye" pre-54' LG-1. Har spillet på den hele aftenen. Den har lige fået nye bånd, og ordnet stolindlæg, så den intonerer. Hold kæft det er fedt. Den lyder af "Ashes and Fire" med Ryan Adams.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: fik lige 2 john mayer billetter til 700kr. Ind og se giraffen. :)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"]NO: fik lige 2 john mayer billetter til 700kr. Ind og se giraffen. :) [/quote]

Til den pris kan man vel ikke sige nej... Men Mææhyer og hans forsøg på at spille som alle andre end sig selv (Er han nogen på sit instrument, som han ubestrideligt betjener kompetent ?) gider jeg ikke bruge tid på. Da min søn på dengang elleve kom forbi og sagde: "Det lyder som Clapton... Nå, nu lyder det som Beck" så vidste jeg den var gal...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nej, jeg har bogstaveligt talt også mødt andre giraffer med større og mere interessante personligheder.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Now Mega Optur: Gus G1.

Hold k..., hvor er det en genial guitar!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Den her lækre sag. Det er dejligt sådan at forelske sig på ny i en gammel kending på en ellers kedelig onsdag aften.

Billede

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Poul Halberg, Jette Schandorff, Jan Sivertsen og Annika Askman på Rampelys i Silkeborg her til aften. Nøj, en fed omgang med alle de gode gamle numre i ny indpakning. Det var lækkerier og spilleriet var i top.

NO2: Lyden var PISSEGOD! Jeg tror aldrig, jeg har været udsat for så god lyd før. Rampelys er jo et lille sted, men det lød af en million og selvom vi sad på forreste række og fik en hårdtslående Sivertsen lige i bæret sammen med to Marshall 4x12", så var det ikke øreblødende højt. Det var lækkert.

Grejinfo: Han spillede på en Fender superstrat med (efter mit øje at dømme) EMG'er i en HSS-konfiguration, en 12-strenget strat og så også en ES-335. De røg gennem en Morley Wah, TC G-system med Fulltone OCD, Spark Booster og (tror jeg) en Mojo Vibe. Sidst i kæden var en ENGL Savage og en Mesa Boogie MK III, der hver fødte sit Marshall kabinet.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Den dér "Superstrat", som du kalder den, skulle vel ikke tilfældigvis være hans originale 62´er (hvid), der ganske rigtigt har måttet lide den tort at få monteret et sæt EMG-pickupper? Men det er jo dét, de unge vil ha´...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Sasha"]Den dér "Superstrat", som du kalder den, skulle vel ikke tilfældigvis være hans originale 62´er (hvid), der ganske rigtigt har måttet lide den tort at få monteret et sæt EMG-pickupper? Men det er jo dét, de unge vil ha´...[/quote]

Jo, det kunne det meget vel være. Den så ikke ny ud i hvert fald, men om det lige var en 62'er, der må jeg melde pas. Han havde i øvrigt to af dem.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Det har været hans gennempulede 62'er.. Den anden er en nyere standard, der er gennempulet på samme måde..

Den 12 strengede er nok hans Sollecaster.
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
SeniorFisker
Johnny B. Goode
Indlæg: 134
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af SeniorFisker »

[quote="kraen"]NO: Poul Halberg, Jette Schandorff, Jan Sivertsen og Annika Askman på Rampelys i Silkeborg her til aften. Nøj, en fed omgang med alle de gode gamle numre i ny indpakning. Det var lækkerier og spilleriet var i top.

NO2: Lyden var PISSEGOD! Jeg tror aldrig, jeg har været udsat for så god lyd før. Rampelys er jo et lille sted, men det lød af en million og selvom vi sad på forreste række og fik en hårdtslående Sivertsen lige i bæret sammen med to Marshall 4x12", så var det ikke øreblødende højt. Det var lækkert.

Grejinfo: Han spillede på en Fender superstrat med (efter mit øje at dømme) EMG'er i en HSS-konfiguration, en 12-strenget strat og så også en ES-335. De røg gennem en Morley Wah, TC G-system med Fulltone OCD, Spark Booster og (tror jeg) en Mojo Vibe. Sidst i kæden var en ENGL Savage og en Mesa Boogie MK III, der hver fødte sit Marshall kabinet.[/quote]

Tak for det :)

Det var min yngste søn der havde lyden derinde i aftes
Begge mine sønner er lydmænd på Rampen

SeniorFisker

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="SeniorFisker"][quote="kraen"]NO: Poul Halberg, Jette Schandorff, Jan Sivertsen og Annika Askman på Rampelys i Silkeborg her til aften. Nøj, en fed omgang med alle de gode gamle numre i ny indpakning. Det var lækkerier og spilleriet var i top.

NO2: Lyden var PISSEGOD! Jeg tror aldrig, jeg har været udsat for så god lyd før. Rampelys er jo et lille sted, men det lød af en million og selvom vi sad på forreste række og fik en hårdtslående Sivertsen lige i bæret sammen med to Marshall 4x12", så var det ikke øreblødende højt. Det var lækkert.

Grejinfo: Han spillede på en Fender superstrat med (efter mit øje at dømme) EMG'er i en HSS-konfiguration, en 12-strenget strat og så også en ES-335. De røg gennem en Morley Wah, TC G-system med Fulltone OCD, Spark Booster og (tror jeg) en Mojo Vibe. Sidst i kæden var en ENGL Savage og en Mesa Boogie MK III, der hver fødte sit Marshall kabinet.[/quote]

Tak for det :)

Det var min yngste søn der havde lyden derinde i aftes
Begge mine sønner er lydmænd på Rampen

SeniorFisker[/quote]

Jeg tror nok, vi fik rost den ene af lydmændene, men du må endelig give rosen videre til din søn.

Brugeravatar
Søren Hammer
Himmelhund
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Søren Hammer »

NO: Efter et besøg hos de gamle er jeg kommet i humør til at høre spolebånd igen... I onsdags fik B77'eren lov til at tæske i nogle timer til en kande kaffe og en gang nørdesnak med en ven. Skal finde ud af at få den fragtet til Aarhus snarest.

Billede

Den lille Beocord 1800 blev også rørt med en gang Stevie Nicks (ovenpå Fleetwood Mac koncerten i Herning i går)
Billede

NO 2: Fotografi med film er sjovt, skal til at fremkalde 15 ruller fra min sommerferie efter en del eksperimenteren. Har indtil videre kun fået ordnet den første rulle hos Click, fedt resultat - det ligner jo næsten 1977.
Billede

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

[quote="SeniorFisker"][quote="kraen"]NO: Poul Halberg, Jette Schandorff, Jan Sivertsen og Annika Askman på Rampelys i Silkeborg her til aften. Nøj, en fed omgang med alle de gode gamle numre i ny indpakning. Det var lækkerier og spilleriet var i top.

NO2: Lyden var PISSEGOD! Jeg tror aldrig, jeg har været udsat for så god lyd før. Rampelys er jo et lille sted, men det lød af en million og selvom vi sad på forreste række og fik en hårdtslående Sivertsen lige i bæret sammen med to Marshall 4x12", så var det ikke øreblødende højt. Det var lækkert.

Grejinfo: Han spillede på en Fender superstrat med (efter mit øje at dømme) EMG'er i en HSS-konfiguration, en 12-strenget strat og så også en ES-335. De røg gennem en Morley Wah, TC G-system med Fulltone OCD, Spark Booster og (tror jeg) en Mojo Vibe. Sidst i kæden var en ENGL Savage og en Mesa Boogie MK III, der hver fødte sit Marshall kabinet.[/quote]

Tak for det :)

Det var min yngste søn der havde lyden derinde i aftes
Begge mine sønner er lydmænd på Rampen

SeniorFisker[/quote]

Har du en søn der hedder Anders?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen