Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Les Paul. Jeg tror jeg spillede 80% af sættet på den i aftes, og den holder bare til alt muligt. Jeg tror, min dual mono gigbag har noget af ansvaret for den nye Les Paul glæde. Jeg har sjældent haft Les Paul med i øvelokalet da den ikke kan alt, men nu hvor jeg medbringer både strat og les Paul hver gang, har jeg for alvor fået op for hvor meget, den er der til.

NO: Jeg havde min debut som sanger i går. Det gik fint.

NA: nu er der en uge til jeg går på fire måneders barsel - Jeg glæder mig, men det bliver godt nok en helt ny oplevelse ikke at skulle på arbejde hver dag.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Føtex har tilbud på bacon
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: fantastisk koncert med Dicte, Hempler og Vandborg her til aften.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Fremragende job på lærerseminariet i fredags. Masser af glade og feststemte mennesker, som var voldsomt begejstrede for vores sangvalg og -fremførelse.

NO2: Vi fik optaget noget video fra jobbet, som jeg skal klippe til en lille promo, og selvom lyden langt fra er optimal, er der så mange fede billeder iblandt, at det nok skal blive fedt.

NA: Hvor jeg skal finde tid til at klippe den promo, når jeg samtidig er ved at lave en dokumentar om study drugs, ved jeg på ingen måde.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]NA: Hvor jeg skal finde tid til at klippe den promo, når jeg samtidig er ved at lave en dokumentar om study drugs, ved jeg på ingen måde.[/quote]

Jeg har fremhævet svaret for dig ;)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Jeg skal skam i forbindelse med vores optagelser på en eller anden form for ADHD-medicin for at teste, om det rent faktisk kan fremme min præstations- eller koncentrationsevne, men det er dog kun en enkelt dag. Føler mig måske ikke helt tryg ved et længerevarende forbrug af medikamenter, jeg slet ikke burde tage. Men tak for tippet :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: har købt en bil.... eller min kæreste har købt en bil. Hun har ikke noget kørekort, men det er ca. 2500kr billigere hvis den står i hendes navn!

NA: Jeg har købt en bil.

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Tredje Metallica-koncert på tre år ... så skal der ønskes sjældne numre. For min skyld kan de godt stille "Enter sandman", "One" og "Nothing else matters" i pit med det samme ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Glæder mig mere til Mastodon og Gojira faktisk. Det er altid sådan en sing'a'long koncert for familiefædre.

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

Er det ikke Slayer, der spiller support? Eller er der tre supportbands?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Så vidt jeg ved, er der 3 opvarmningsbands :-)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Metallica, Slayer, Matodon, GOJIRA! (Det skal man råbe!) og Ghost, så vidt jeg har kunnet finde frem til.

Mastodon og Ghost må gerne blive hjemme. Mastodon har sateme været ringe de gange, jeg har set dem. Og det der prog/pavehat-hejs er jeg sgu heller ikke meget til. Gojira er verdens bedste liveband. Punktum! Slayer er Slayer. Og Metallica har jeg lyttet il siden jeg var 11 år gammel, så det bliver sgu alt i alt en god aften for mig :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

5 bands i alt: Ghost, Gojira, Mastodon, Slayer og Metallica....

Gojira er fede live! Men det er vist den uge, jeg er til Sweden Rock festival... :(

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

4 supportbands på samme aften??? :-O Er det ikke til hele touren, hvor de så skiftes til at spille 2-3 stykker til hver koncert?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="sørendybdal"]4 supportbands på samme aften??? :-O Er det ikke til hele touren, hvor de så skiftes til at spille 2-3 stykker til hver koncert?[/quote]

Nope. Jeg tror, Horsens-folkene tænker på det som en endags-festival, ikke som 4 support-bands :) (Det ville da også være synd, når nu flere af dem er langt federe end "hovednavnet" ;) )

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

Menøøøh, hvordan passer det med, at starttidspunktet på billetten er kl 18:00. De får sgisme travlt, hvis de skal nå at afvikle 4 bands inden kl ca 22 ... der må vel være én eller anden curfew i den sidste ende, der skal overholdes. Der står selvfølgelig godt nok, at dørene åbnes kl 16 ... Det må så betyde, at 1-2 bands spiller inden det 'officielle' starttidspunkt.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="sørendybdal"]Menøøøh, hvordan passer det med, at starttidspunktet på billetten er kl 18:00. De får sgisme travlt, hvis de skal nå at afvikle 4 bands inden kl ca 22 ... der må vel være én eller anden curfew i den sidste ende, der skal overholdes. Der står selvfølgelig godt nok, at dørene åbnes kl 16 ... Det må så betyde, at 1-2 bands spiller inden det 'officielle' starttidspunkt.[/quote]

Man skal nok ikke regne med fulde sets fra alle bands :lol: 1 time pr. band er vel ikke urealistisk til festival-længde sets...

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

Narj, men der skal også stilles om mellem bandsene ... med mindre de selvfølgelig kører med to scener, så de kan gå direkte over.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Hobitten 2. Shit, en cliffhanger.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="kraen"]NO: Hobitten 2. Shit, en cliffhanger.[/quote]

Spoiler Alert:

De gode vinder. #tolkiensucks

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen