Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Jejak »

[quote="Kimling"]
Billede
[/quote]

Very nice !!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Kimling"]Tænkte nok, du ville kunne lide den[/quote]

Jeg holder stadig på, at den og dens syv-strengede storesøster er den fedeste model Jackson nogensinde har lavet, selvom manden der lægger navn til den er en total douche og gennemført talentløs.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Loomer"][quote="Kimling"]Tænkte nok, du ville kunne lide den[/quote]

Jeg holder stadig på, at den og dens syv-strengede storesøster er den fedeste model Jackson nogensinde har lavet, selvom manden der lægger navn til den er en total douche og gennemført talentløs.[/quote]

Så passer den fint til sin nye ejer! :lol:
Jeg hader også manden og egentlig også bandet, men den guitar her er sgu bare gennemført cool
Create a sense of purpose around which you base your faith

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

Her er en lille teaser til jer alle sammen. Det er pre-mix af vores plade "The Worrying Kind".. Filmen er fra vores tour i Rusland og Estland

http://www.youtube.com/watch?v=99LPCDgK ... e=youtu.be

Så kan dem der har investeret i vores crowdfunding også få et billede af hvad de får for pengene ;)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="itsaysvuff"]Her er en lille teaser til jer alle sammen. Det er pre-mix af vores plade "The Worrying Kind".. Filmen er fra vores tour i Rusland og Estland

http://www.youtube.com/watch?v=99LPCDgK ... e=youtu.be

Så kan dem der har investeret i vores crowdfunding også få et billede af hvad de får for pengene ;) [/quote]
Der vil blive holdt kritisk øje med jer ;-)

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Ny guitar. :)

Billede

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Peter C"]Ny guitar. :)

*billede af morfar-tingest*[/quote]

Hvad i alverden skal DU med DEN?

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Haha, det ved jeg sgu ikke, men den er flot!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Nøj, Peter er blevet voksen!

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Ahhh, er det ikke lige at strække den..?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Akustikken åbner butik i København. Det bliver I glade for derovre, og jeg kan ikke forestille mig, at det vil gå ud over kvaliteten eller hyggen i butikken her i Aarhus.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Cool

NO: Barselsorlov
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]Ny guitar. :)

Billede[/quote]

Den er sguda også så nydelig, så selv en vantro som mig kunne blive fristet. Hvad et det for en karl?
So many assholes, so few bullets

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Tak!

Det er en cunetto cs fra '98 :-)

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

NO: Købte for et par dage siden en Sovtek Big Muff (mere)… Den grønne af dem. Billedet sælger havde uploadet viste en "Bubble Font" version, som jeg allerede har, men jeg valgte at købe den alligevel, da den så ud til at være i god stand og med original kasse.

Den ankom i dag… Og det viser sig så at det er en "Tall Font" version, som jeg ikke har, og endda i ABSOLUT "mint condi'sh"!!! Jeg tror seriøst ikke den har været ude af kassen. Den lugter endda af ny maling, som var den malet i går.

OPTUR!!!

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Snake Boots »

[quote="DarkoPage"]NO: Købte for et par dage siden en Sovtek Big Muff (mere)… Den grønne af dem. Billedet sælger havde uploadet viste en "Bubble Font" version, som jeg allerede har, men jeg valgte at købe den alligevel, da den så ud til at være i god stand og med original kasse.

Den ankom i dag… Og det viser sig så at det er en "Tall Font" version, som jeg ikke har, og endda i ABSOLUT "mint condi'sh"!!! Jeg tror seriøst ikke den har været ude af kassen. Den lugter endda af ny maling, som var den malet i går.

OPTUR!!![/quote]

DarkoPage, kan du ikke lige give en kort beskrivelse af hvad det er, som er fedt ved en big muff. Som jeg husker en big muff (fra mange år tilbage), så lyder den mere som en OD med en tyk dyne foran (lidt a la en RAT) end den lyder som en decideret fuzz. Evt. give et hint eller link til en youtube video som er en god repræsentation af hvordan en muff lyder. På forhånd mange tak. :-)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="DarkoPage"]NO: Købte for et par dage siden en Sovtek Big Muff (mere)… Den grønne af dem. Billedet sælger havde uploadet viste en "Bubble Font" version, som jeg allerede har, men jeg valgte at købe den alligevel, da den så ud til at være i god stand og med original kasse.

Den ankom i dag… Og det viser sig så at det er en "Tall Font" version, som jeg ikke har, og endda i ABSOLUT "mint condi'sh"!!! Jeg tror seriøst ikke den har været ude af kassen. Den lugter endda af ny maling, som var den malet i går.

OPTUR!!![/quote]

Hvad måtte du så slippe for den?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

Fedt. Jeg har også en tall font, som lyder mega fedt.

@Andreas, måske har du kun prøvet de sølvfarvede reissues, som har vist har dioder, fremfor de grønne som har transistorer.

Min Er ihvertfald meget fuzzy. Jeg laver gerne et klip ved lejlighed.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

[quote="Snake Boots"][quote="DarkoPage"]NO: Købte for et par dage siden en Sovtek Big Muff (mere)… Den grønne af dem. Billedet sælger havde uploadet viste en "Bubble Font" version, som jeg allerede har, men jeg valgte at købe den alligevel, da den så ud til at være i god stand og med original kasse.

Den ankom i dag… Og det viser sig så at det er en "Tall Font" version, som jeg ikke har, og endda i ABSOLUT "mint condi'sh"!!! Jeg tror seriøst ikke den har været ude af kassen. Den lugter endda af ny maling, som var den malet i går.

OPTUR!!![/quote]

DarkoPage, kan du ikke lige give en kort beskrivelse af hvad det er, som er fedt ved en big muff. Som jeg husker en big muff (fra mange år tilbage), så lyder den mere som en OD med en tyk dyne foran (lidt a la en RAT) end den lyder som en decideret fuzz. Evt. give et hint eller link til en youtube video som er en god repræsentation af hvordan en muff lyder. På forhånd mange tak. :-)[/quote]

:naughty: :o :crazy: :problem: :doh: :think:

Øøøøøh… Har du hørt om et lille band der hedder PINK FLOYD og en vis Hr. Gilmour?! :o Godt nok brugte han mest de tidlige Muff's, men prøv at lytte til noget tidlig Black Keys for at høre en grøn russer i aktion. ;)

Jeg gi'r dig ret i at den ikke er så "fizzy" som andre fuzzies, men en fuzz kan jo være mange ting! Hvad er en "decideret" fuzz?

Hvis det her ikke er fuzz, så ved jeg ikke hvad! :)

[youtube]C-XqCchThbA[/youtube]

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

[quote="fortytwo"][quote="DarkoPage"]NO: Købte for et par dage siden en Sovtek Big Muff (mere)… Den grønne af dem. Billedet sælger havde uploadet viste en "Bubble Font" version, som jeg allerede har, men jeg valgte at købe den alligevel, da den så ud til at være i god stand og med original kasse.

Den ankom i dag… Og det viser sig så at det er en "Tall Font" version, som jeg ikke har, og endda i ABSOLUT "mint condi'sh"!!! Jeg tror seriøst ikke den har været ude af kassen. Den lugter endda af ny maling, som var den malet i går.

OPTUR!!![/quote]

Hvad måtte du så slippe for den?[/quote]

1,5k

I den dyrere ende, ja. Men da jeg så hvor god stand den var i betød beløbet ikke noget. Regner med at sælge en af de 2 "bubble font's" jeg har, for at finansiere denne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen