Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Hvis det skulle ske, giver jeg helt sikkert en kølig pilsner, når vi ses! :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Telemaster"][quote="udepost"]Rent indtjeningsmæssigt, kunne man måske lade være med at lægge det på spotify og Yousee play mv., men udelukkende lade folk købe det via itunes eller egen hjemmeside. Godtnok er der ikke mange der køber det, men til gengæld tjener man så en del mere. Der er så et betydeligt kulturelt tab, idet at færre vil lytte til det, da man jo så ikke kan lytte til det GRATIS!

/Søren[/quote]

Når man er en såkaldt smal udgivelse - og det er vi - tjener man forsvindende får penge på pladesalg, så det med at udgive et album er mere for at have noget at komme i medierne med og for at virke seriøs på radiostationer, bookere osv. En demo tager for det meste ikke mange kegler hos Statsradiofonien, så det skal helst hedde "album" :-)

Personligt er jeg interesseret i at nå bredest muligt ud. Jeg vil gerne have, at der kommer rigtig mange mennesker til vores koncerter, og at mange gerne vil høre os i radioen. Det er da også her, pengene ligger. Ikke så meget fordi jeg gerne vil tjene en masse, men fordi penge i kassen kan betale udgivelse af nyt album osv. Derfor vurderer jeg, at det smarteste er at gøre sig meget let tilgængelig for forbrugeren => Spotify. Vi er også på iTunes, men min fornemmelse er altså, at langt de fleste vælger at lytte gratis til musik, frem for at betale.

Det er sgu langt ude, at jeg tilhører den sidste generation, der finder det naturligt at betale for musik :-([/quote]

Jamen jeg er da også sikker på at jeg ville gøre det samme som dig :)

Og jeg lyttede til pladen på yousee play sidste uge! :-)

/Søren

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="Loomer"]NO// Gestapolis og Eldjudnir på Spotify og iTunes!

Vi kommer til at tjene.. nul og en skid.[/quote]

Jeg har lige købt Gestapolis på LP idag og foræret den væk til en kollega :)

Edit: Den er købt som fødselsdagsgave… ovenstående lød lidt som om jeg synes det var lååårt :lol:
Ain't found a way to kill me yet....

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Down"][quote="Loomer"]NO// Gestapolis og Eldjudnir på Spotify og iTunes!

Vi kommer til at tjene.. nul og en skid.[/quote]

Jeg har lige købt Gestapolis på LP idag og foræret den væk til en kollega :)

Edit: Den er købt som fødselsdagsgave… ovenstående lød lidt som om jeg synes det var lååårt :lol:[/quote]

Hvis man spiller grind, så anser man det vel som en bedrift at blive til en hadegave ;)

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Jeg retter afleveringer og ordner praktisk til ferien, og pludselig er Liverpool foran 4-0 mod Arsenal efter en halv time. Man skulle jo tro, at det stakkels tophold havde været på druk med Bendtner, høhø ...

NO2: Barcelona. Søndag til fredag. Klasse.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="sørendybdal"]

NO2: Barcelona. Søndag til fredag.[/quote]

Og jeg er ikke det mindste misundelig.

- Oh, well...

Nå, men god tur alligevel!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Meeega fed koncert i går på High Voltage! Vi fik sgu næsten udsolgt! Godt gået af en flok jydske knægte der ikke har spillet i Kbh siden 2009.

NO2: Er glad for, at jeg bor på Jagtvej og ikke skulle sidde i bandbussen hele vejen til Skive, som de andre..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Det meste af min arbejdsdag er gået med at være i Zoologisk have og nyde solen. Så er det sgu meget fedt at være pædagogstuderende.

NO2: Dagen blev bestemt heller ikke ringere af, at jeg klunsede to støbejernspander på vej hjem.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Cool - jeg må også hellere komme i zoo - det tæller også som en arbejdsdag, når man er på barsel.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Jamen har I da slet ingen moral? Har I ikke hørt, at de fodrer deres løver med kød fra andre dyr?!
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jo, jeg skal ud og hylde dem.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

[quote="K-P"]Jamen har I da slet ingen moral? Har I ikke hørt, at de fodrer deres løver med kød fra andre dyr?![/quote]
Ja slemme slemme folk, de er! For at gøre det endnu værre havde isbjørnerne endda også fået et stykke girafben til deres bassin, hvad der jo ikke bare er amoralsk, men også geografisk ukorrekt (billedet af det er til gengæld mit populæreste opslag på fjæsen ever).


NO: Mine nye trommer er klædt i guldlæder, og hvis man tager det af, bliver de lilla :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="k_50"]
NO: Mine nye trommer er klædt i guldlæder ... [/quote]

Jeg sidder desperat og prøver at finde på en bibelsatirisk bemærkning om en guldkalv, men jeg må desværre give op ... :|
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

Bibelquote to the rescue:

Timoteus 2:9
Ligeså, at Kvinder skulle pryde sig i sømmelig Klædning med Blufærdighed og Ærbarhed, ikke med Fletninger og Guld eller Perler eller kostbar Klædning,

Så det fremgår klart, at trommer kun skal iklædes skind.

...men ellers lyder de da ret 70'er-agtigt fede de trommer

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Sepultura-koncert i aften. Så kan selv sådan en tirsdag jo blive noget, man går og glæder sig til :)

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

http://gaffa.dk/nyhed/80789

WUHU! Eksklusiv GAFFA premiere på vores nye single + video

Hvis der er nogen af jer der begiver jer ud i at se den, så beder jeg jer om at vælge bedste opløsning - 1080p HD :)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="itsaysvuff"]http://gaffa.dk/nyhed/80789

WUHU! Eksklusiv GAFFA premiere på vores nye single + video

Hvis der er nogen af jer der begiver jer ud i at se den, så beder jeg jer om at vælge bedste opløsning - 1080p HD :) [/quote]

Tillykke :-)

Edit: Er den brændende bog i videoen valgt ud fra udseende, eller skal der lægges noget i dens titel/tema? (Aner ikke hvorfor jeg blev nødt til at undersøge, hvilken bog det var)


NO (i lidt mindre skala): et vellykket "c19" mod på min Vox Lil' Nighttrain. Det var lidt spændende at bore ud til en switch på fronten... og helt 100 % lige blev det så desværre heller ikke. Men det hjalp på lyden :-)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="itsaysvuff"]http://gaffa.dk/nyhed/80789

WUHU! Eksklusiv GAFFA premiere på vores nye single + video

Hvis der er nogen af jer der begiver jer ud i at se den, så beder jeg jer om at vælge bedste opløsning - 1080p HD :) [/quote]

Fedt! Jeg kommer ud og ser jer på loppen :)

/Søren

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Det gør jeg også :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

Fedt dem der kommer! TAK!

ang. bogen.. Den er bare fundet i en genbrug, men hvor kan du se titlen henne? Vi har da prøvet at skjule den.. Men det sjove er at den hedder noget med Slaughter.. Meget tilfældigt - or is it?

:)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen