Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Smittefar skrev: De er så vilde, og alle ved, at det er pakken på din tele, der holder dig tilbage :P
Altså, jeg har i forvejen mørkt hår, skæg, en telecaster og humor, så lakken er umiddelbart den eneste forskel jeg kan se på mig og hr. Knudsen ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Præcis
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

DarkoPageYes. Jeg byttede den væk for det '71 Hiwatt kabinet Tim/Hapsall havde på det tidspunkt. Det står stadig hjemme hos mig og lyder flot.

Du mangler vel ikke en 3-lags sort, hvid, sort slagplade til den? Det havde jeg på og det så monsterfedt ud + chrome covers på PU'erne.

Hov, meget sen respons her. Æh, sort slagplade, siger du? Næ, jeg kan egentlig rigtig godt lide den hvide - ellers tak! Til gengæld ville det helt klart klæde guitaren med chrome pickups; der er vi helt enige!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Akustikken på Vesterbro! Jeg har været der inde et utal af gange og snakket med Peter Dorvil og prøvet Fano guitarer, og kan ganske enkelt ikke anbefale dem nok.
NGAS: Sådan en Fano. Især RB6 i thinline føles/lyder lækkert!
NA: Endte med at komme hjem med en Mono M80. Den var dyr, men håber at den kan klare det, det utal af tasker og softcases jeg har haft gennem årene ikke har kunnet. Den føles i hvert fald lækker.
NN: At bruge sine penge på "praktiske" ting og sager.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Mono bags er megalækre. Jeg har en til to guitarer (en stereo?), den bliver brugt rigtig meget, og det holder bare.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Smittefar skrev: Mono bags er megalækre. Jeg har en til to guitarer (en stereo?), den bliver brugt rigtig meget, og det holder bare.
Får du ikke hold i ryggen af to guitarer?

NO: Gav lige Telen en ordenlig rengøring, olie på gribebrættet, og skiftet ned fra 11'ere til 10'ere. Det har været ligesom at løbe med vægte!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Det hører med til historien, at gigbaggen primært bruges til at bære guitarerne frem og tilbage til bilen.
Det er tungt, men vægten er fornuftigt fordelt. Jeg havde mere på ryggen på min sidste trekking tur.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Smittefar skrev: Det hører med til historien, at gigbaggen primært bruges til at bære guitarerne frem og tilbage til bilen.
Det er tungt, men vægten er fornuftigt fordelt. Jeg havde mere på ryggen på min sidste trekking tur.
Jeg må sige jeg er begejstret for stroppen mellem skulderstropperne. Hjælper så sandeligt på vægtfordeling for os (stakkels) cykelmusikere!

Frost
Smoke On The Water
Indlæg: 83
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Frost »

Trods de ihærdigste anstrengelser fra fruens side, er det lykkedes mig at afværge diverse gæstebud med mere, så nu er der dømt kjøvenhavner-weekend i Aarhusgade.
Uhhhh det bli'r så godt, så godt :-D

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Billetter til Adam Lambert + resterne af Queen er i hus. Det bliver en god dag i februar....
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Ved du om de er udsolgt - Den har jeg nemlig også tænkt mig at kigge på
Modded guitars were crap right out of the factory

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Peter C »

NO: Hopper i pumperen og smadrer hele lortet med mine bedste venner i The Psyke Projekt!! Det bliver vildt idag!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: I år lykkedes det mig endelig at svare rigtigt på spørgsmålet "hvad gør sig bedst på pasagersædet på vej til Copenhagen Guitarshow - fruen eller en sækkevogn?"

:D
Last edited by Sasha 9 years ago, edited 1 time in total.

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af mos »

Fedt du tager sækkevogn med :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Nice
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

Smittefar skrev: Ved du om de er udsolgt - Den har jeg nemlig også tænkt mig at kigge på
Tror du kan være heldig, at der er lidt tilbage.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

mosFedt du tager sækkevogn med :-)

Ja. Nu hedder det jo heller ikke Vintageshow længere... :P

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

FunkyValle skrev: NO: Billetter til Adam Lambert + resterne af Queen er i hus. Det bliver en god dag i februar....
Avs ... Det er jeg sgu ked af at høre ... håber du kommer godt igennem det ...  :(

 

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Nå, her er sgu en optur: 2 stk. billetter til Nick Cave Solo i DR's Koncerthuset til maj købt og betalt. Bum.

Og nej, det er ikke kun fordi hans plader fra min ungdom (og dermed åbenbart pr. definition og implicit hans ypperste tilvejebringelser, fordi "da jeg var ung, var musikken meeeeeeeget bedre" - jeg hader især, når folk, der var unge i 80'erne, fremfører dette postulat, for de tager SÅ grueligt fejl!), men fordi hans nyeste plade (fra 2013) er en manifestastion af hvad det hele handler om; at skabe noget tidsvarende og tidsløst, inderligt, vedkommende poesi, tilsat musik, som (i dette tilfælde) kun han og Warren Ellis kan udtænke, når de VIRKELIG tænker sig om. Pladen er fantastisk! ... Og jeg håber virkelig, at de IKKE forsøger at hive billige point hjem, ved at spille "gamle travere", men fyrer det bedste af det nyeste af.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Jeg er så evigt enig med Mikkel - bortset fra et par detaljer: Musikken i 80'erne VAR fedest. Og så skal jeg ikke til Nick Cave :(

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen