Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Den sidste uges tid har behandlet mig godt.

Mesa MK V:25
Nik Huber Krautster II
PRS Singlecut Satin
Redplate BlackVerb

:)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Hold da op, der har været skrald på grejkøbet
Modded guitars were crap right out of the factory

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Smittefar skrev: Hold da op, der har været skrald på grejkøbet
Yeahh. PRS-holdet. Dig og mig.  :) :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

På det her site er vi outsidere
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

- This is how you remind me of what I really am...

:D
Last edited by Sasha 9 years ago, edited 1 time in total.

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Flyveøglen »

Smittefar skrev: På det her site er vi outsidere
Arh... nu er jeg godt nok ikke en af de mest bidragende, men min main er også en PRS (singlecut) fra 2004 (så vidt jeg husker)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Sasha skrev: - This is how you remind me of what I really am...

:D
... Og mange andre klassikere som;

"I've tried so haa-aaard, and thats so far, in the end it doesn't really matter"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Kallum »

STOP NU! Det er ved at løbe helt af sporet..

Den næste der citerer Linkin Park, Nickelback eller noget lignende lort bliver bannet i en måned!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Kallum skrev: STOP NU! Det er ved at løbe helt af sporet..

Den næste der citerer Linkin Park, Nickelback eller noget lignende lort bliver bannet i en måned!
Billede

Indrøm nu bare at du synes Coal Chamber var det fedeste nogensinde... "Me Loco! Me Loco!"

Billede

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

:D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Kallum »

Jeg var mere til Staind og Limp Bizkit hvis du endelig vil vide det..  :heart: :@ :blush: :heart:


Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Kallum »

Last edited by Kallum 9 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Uha-uha!

Der blev pludselig slynget om sig med så tilpas mange ubekendte begreber i denne tråd, at jeg lige måtte reseache en anelse for ikke i offentlighed at fremstå som den totale ignorant, jeg i bund og grund er. Og det var dælme hård kost! Nøj, jeg jeg fik tilegnet mig meget ny viden, som jeg hellere havde været foruden...

It´s a cruel, cruel world!

:s :s :s
Last edited by Sasha 9 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Sasha skrev: Uha-uha!

Der blev pludselig slynget om sig med så tilpas mange ubekendte begreber i denne tråd, at jeg lige måtte reseache en anelse for ikke i offentlighed at fremstå som den totale ignorant, jeg i bund og grund er. Og det var dælme hård kost! Nøj, jeg jeg fik tilegnet mig meget ny viden, som jeg hellere havde været foruden...

It´s a cruel, cruel world!

:s :s :s
Nej, Coal Chamber er vist ikke rigtigt sundt for øregangene. Eller for den sags skyld Staind. Limp Bizkit og Linkin Park kan jeg lige høre et par numre af, for teenage-nostalgiens skyld, men i det store hele, er det ikke sådan rigtig fedt, vel?

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

...hvor blev opturene af?

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af K-P »

Sasha skrev: Uha-uha!

Der blev pludselig slynget om sig med så tilpas mange ubekendte begreber i denne tråd, at jeg lige måtte reseache en anelse for ikke i offentlighed at fremstå som den totale ignorant, jeg i bund og grund er. Og det var dælme hård kost! Nøj, jeg jeg fik tilegnet mig meget ny viden, som jeg hellere havde været foruden...

It´s a cruel, cruel world!

:s :s :s
90'erne var forfærdelige.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Barf »

efrandsen skrev: Han var også udmærket som opvarmning her i Kbh! Men for sevans, hvor var Rival Sons fede.. Som i, hold da helt op, det var godt!
Ja, Rival Sons var saftsusemig en oplevelse. Det tog lidt tid, før de for alvor fandt den rette "stemning" på scenen, men det fortæller bare noget om, at det her var ægte. Ikke noget påtaget "halløj, nu lader vi lige som om vi er helt oppe at køre, selvom vi ikke er det" der. Publikum, band og musik skulle lige mærke hinanden, og så skete der sgu også noget!
De spillede ca. 2 timer og 15 minutter i Stockholm, og man var helt blæst bagover til sidst. Man havde lyst til, at de skulle blive ved med at spille for evigt, mens man samtidig håbede, at næste nummer var det sidste, for man kunne ikke kapere mere. Skøn følelse!

Men ved du, hvilken guitar Jameson spillede på?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

K-P skrev:
Sasha skrev: Uha-uha!

Der blev pludselig slynget om sig med så tilpas mange ubekendte begreber i denne tråd, at jeg lige måtte reseache en anelse for ikke i offentlighed at fremstå som den totale ignorant, jeg i bund og grund er. Og det var dælme hård kost! Nøj, jeg jeg fik tilegnet mig meget ny viden, som jeg hellere havde været foruden...

It´s a cruel, cruel world!

:s :s :s
90'erne var forfærdelige.
Var det ikke nærmere i starten af 2000-tallet, at vi måtte lægge ører til denne ret uskønne blanding af pop og letmetal? Jeg mener da i hvert fald at kunne stadfæste, at det var deromkring, at billedet af ham puddelhunden fra Nickelback tonede frem på skærmen med sin PMS-guitar...

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Barf skrev:
efrandsen skrev: Han var også udmærket som opvarmning her i Kbh! Men for sevans, hvor var Rival Sons fede.. Som i, hold da helt op, det var godt!
Ja, Rival Sons var saftsusemig en oplevelse. Det tog lidt tid, før de for alvor fandt den rette "stemning" på scenen, men det fortæller bare noget om, at det her var ægte. Ikke noget påtaget "halløj, nu lader vi lige som om vi er helt oppe at køre, selvom vi ikke er det" der. Publikum, band og musik skulle lige mærke hinanden, og så skete der sgu også noget!
De spillede ca. 2 timer og 15 minutter i Stockholm, og man var helt blæst bagover til sidst. Man havde lyst til, at de skulle blive ved med at spille for evigt, mens man samtidig håbede, at næste nummer var det sidste, for man kunne ikke kapere mere. Skøn følelse!

Men ved du, hvilken guitar Jameson spillede på?
Ganske enig i den betragtning!

Ja, jeg nørdede lige hans greg efterfølgende - han bruger primært customs fra Kauer Guitars.. De var godtnok fede! Fik lyst til at få fat i en OR50 igen [emoji41]


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen