Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

k_50 skrev:
GodSpeedDK skrev:
k_50 skrev: [...] så er jeg sgu certificeret drengefører [...]
Teologi? 
Pædagog

 fra græsk paidagogos ordret 'drengefører', dannet af pais (genitiv paidos) 'dreng, barn' og agogos 'fører' oprindelig om slave der ledsagede børn mellem hjem og skole
Aha!  :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Så fik vi sgu nøglerne til det nye hus i går - Her et lille blik fra havesiden

Billede

NN: Det der sne ik'! Det kan godt skride ad helvede til. Jeg har det OK med at skulle rydde sne, når jeg er flyttet ind, men jeg er meget træt af at skulle køre forbi huset hver morgen og rydde sne.

NFO (Now Forsigtig optur): Hvis ellers alle møder op, så er det lykkedes at sætte alle håndværkere stævne samme formiddag (i morgen). Murer klokken 7, gulvmand klokken 8 og så kommer der hvidevarer mellem otte og tolv.
Modded guitars were crap right out of the factory

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Jacob »

Tillykke med hytten - flot ser det ud ! :)

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Tillykke med det. Den terrasse bliver dit andet hjem til sommer :) Og så er det en fantastisk fin forbandt #arkitektognørd [emoji2]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Last edited by efrandsen 9 years ago, edited 1 time in total.
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Tak
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Kallum »

NO: En god bunke cykeldele på vej i posten - dæk, kæde, tandhjul, bremsegreb, bremse, forhjul og låseringstang/kædepisk.

Det blir en sand fornøjelse at trille i skole!

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Snake Boots »

Smittefar skrev: NO: Så fik vi sgu nøglerne til det nye hus i går - Her et lille blik fra havesiden
WOW! Tillykke med murstenene. Det ser ud som et super rart sted.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

Tillykke med huset! Misundelse er en grim ting! 

Men hold kæft hvor gad jeg godt have et hus efter Johan(lol) er kommet til. 

Mine næste mange år med usikre indkomster og at vi bor billigt lige nu gør det bare ikke rigtig muligt. 

Vi sidder så billigt at hvis banken overhovedet ville låne os penge til et hus ville vi komme til at sidde for minimum 4x hvad vi gør nu.

Jeg tror jeg er kørt lidt rundt i området, fordi min ven Peter bor i Søborg det er rigtig fint. Så skal du ned og blive venner med Niels i Music Key. Peter, som også nogengange står i butikken, taler altid rigtig varmt om ham, jeg har kun handlet med ham et par gange, men han har været god til at smide remme efter mig. 
Last edited by Rasmus 9 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Cool - jeg er ret spændt på Music Key - Det er ret tæt på, hvor vi bor, men jeg har aldrig været derinde - Det skal  nok komme dog :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Ja, tillykke med huset! Jeg har tilbragt alle mine teenage år i Søborg, så mon ikke jeg har gået og drukket øl udenfor jeres hus ;)

Music Key kan varmt anbefales, men ellers er byen ikke det store musikmekka, i hvert fald ikke efter Solle rykkede ud til Nordvest. Men musikskolen er fremragende, hvis det en dag bliver aktuelt!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: har fået tilbudt stilling som musiklærer på en efterskole efter sommerferien. Det er jo sådan set meget rart, når jeg nu er færdig på seminariet til juni.

NO2: jeg har ikke gjort noget aktivt for at få tilbuddet.

NO3: det er i Vestjylland. Thank God for at jeg ikke skal bo i Århus mere.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

kraen skrev: NO: har fået tilbudt stilling som musiklærer på en efterskole efter sommerferien. Det er jo sådan set meget rart, når jeg nu er færdig på seminariet til juni.

NO2: jeg har ikke gjort noget aktivt for at få tilbuddet.

NO3: det er i Vestjylland. Thank God for at jeg ikke skal bo i Århus mere.
Tillykke, din bondeknold :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jamen tillykke da
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Barf »

kraen skrev: NO: har fået tilbudt stilling som musiklærer på en efterskole efter sommerferien. Det er jo sådan set meget rart, når jeg nu er færdig på seminariet til juni.

NO2: jeg har ikke gjort noget aktivt for at få tilbuddet.

NO3: det er i Vestjylland. Thank God for at jeg ikke skal bo i Århus mere.
Hvad er der nu galt med at bo i Aarhus?

NO: Jeg har fundet mig fem måneders arbejde som pressemedarbejder hos Aarhus Festuge fra april. Det bliver skønt at få noget at lave igen, og det virker til at være et rigtig fint netværk at blive en del af.

NO2: Så kan jeg bo i Aarhus lidt længere :)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af kraen »

Barf skrev:
kraen skrev: NO: har fået tilbudt stilling som musiklærer på en efterskole efter sommerferien. Det er jo sådan set meget rart, når jeg nu er færdig på seminariet til juni.

NO2: jeg har ikke gjort noget aktivt for at få tilbuddet.

NO3: det er i Vestjylland. Thank God for at jeg ikke skal bo i Århus mere.
Hvad er der nu galt med at bo i Aarhus?

NO: Jeg har fundet mig fem måneders arbejde som pressemedarbejder hos Aarhus Festuge fra april. Det bliver skønt at få noget at lave igen, og det virker til at være et rigtig fint netværk at blive en del af.

NO2: Så kan jeg bo i Aarhus lidt længere :)
Hvad der er galt? Dig!
Nej, spøg til side. Hvad der er galt med Aarhus er, at der simpelthen er for mange mennesker. Der er jo aldrig ro og så er der jo trafikken. Don't get Me started. Det er som regel med livet som indsats at bevæge sig ud på en cykel eller som fodgænger.

Men mest af alt drømmer jeg om masser af natur og ro og fred.

---------

Tillykke med jobbet. Mon ikke det kaster noget andet af sig bagefter?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Hæhæ, jeg er ved at flytte til et af Københavns mere stille kvarterer, og jeg er bekymret for, om det bliver for kedeligt :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg har engang været ude på landet. Der er jo vilde dyr over alt!? Fugle, og alt muligt. Og så kunne man se stjernerne om natten; det var pisse uhyggeligt! :s  
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

Et lille trip ned ad Memory Lane, her hvor Photoshop fylder 25 år:



Lad os nu se: Hvorfor er det lige, at jeg næsten ikke kan komme ind i mit skur? Er det noget med, at der er opmagasineret udstyr fra 3-4 mørkekamre, som kun venter på dén dag, hvor jeg skal bygget mig et rigtigt fedt mørkekammer..? Joh, det tror jeg. Sådan har det så været i efterhånden mange år... :D

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Fed video - jeg går med tanken om at fremkalde selv, men ind til videre bliver det ved drømmen :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Ja, den er fin. Det eneste, der skurrer lidt i mine ører, er, at han ligesom har fået tingene "vendt forkert" - altså, at han siger, at "det hér i mørkekammeret svarer til dét og dét i Photoshop". I mine øjne, som dælme godt nok har brugt mange (!!!) timer på at holde sig vågne gennem lange aftener og nætter i et mørkekammer, må det da være omvendt?

Nå, den slags vintage-snobberi skal nu ikke skille os ad... ;)  

Men hvis man går med en drøm om at begive sig ud i dette spændende felt, er der ikke andet at gøre end bare at kaste sig ud i det. Det er såmænd ikke ret meget sværere end f.eks. at lære at spille guitar helt fra bunden eller noget i den stil...  ;)  

Ligeledes kan det også til tider være sjovt! Og jo flere, der køber de fornødne materialer til det, jo større er chancen jo nok for, at det også ud i en vis fremtid kan lade sig gøre at skaffe ting som hæderligt fotopapir, kemikalier mm.

 

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen