Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Vi indspillede en live demo i foråret, som vi endelig har mixet færdig og så har vi optaget en masse video henover sommeren, så jeg har klippet den her lille promo-/musikvideo:



Er sgu blevet ok tilfreds med det :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Max Power »

Super fedt!! skrev:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Fedt Frandsen : :)

God lyd - fed video
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

1000 tak [emoji2]


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Jeg har købt en Fuzz Face og en Memoryman samlet til en uforskammet god pris. 
NO2: De er solgt som defekte, men Fortytwo har fikset fuzzen i dag, og Memoryman'en kan jeg ikke få til at fejle noget. 
NO3: Det er altså et godt lille ekstraboard, de to pedaler udgør.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Lille?
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Telemaster skrev: NO: Jeg har købt en Fuzz Face og en Memoryman samlet til en uforskammet god pris. 
NO2: De er solgt som defekte, men Fortytwo har fikset fuzzen i dag, og Memoryman'en kan jeg ikke få til at fejle noget. 
NO3: Det er altså et godt lille ekstraboard, de to pedaler udgør.
Tillykke.

Hvilken Fuzz Face er der tale om? Man ser sjældent originale Fuzz Faces fra 60'erne til "en uforskammet god pris", uanfægtet at de er defekte. Det samme gør sig utvivlsomt gældende for Menory Man...
Last edited by Sasha 8 years ago, edited 1 time in total.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Sasha skrev:
Telemaster skrev: NO: Jeg har købt en Fuzz Face og en Memoryman samlet til en uforskammet god pris. 
NO2: De er solgt som defekte, men Fortytwo har fikset fuzzen i dag, og Memoryman'en kan jeg ikke få til at fejle noget. 
NO3: Det er altså et godt lille ekstraboard, de to pedaler udgør.
Tillykke.

Hvilken Fuzz Face er der tale om? Man ser sjældent originale Fuzz Faces fra 60'erne til "en uforskammet god pris", uanfægtet at de er defekte. Det samme gør sig utvivlsomt gældende for Menory Man...


Tak!

Begge pedaler i tilsyneladende købt i Aage i 2006 - det er i hvert fald det årstal, der står på prissedlerne på de tilhørende kasser, jeg fik dem i. Altså reissue af begge dele. Memoryman'en er fra den periode, hvor de stadig kom i den oprindelige, store kasse, og den lyder også nogenlunde som den gamle, jeg har haft i omkring 15 år. Jeg har ikke sådan ligefrem A/B-testet dem, men den lyder rigtig godt. Fuzzen har jeg kun prøvet sammen med min lille, fesne Roland Cube herhjemme i lejligheden, men den lyder umiddelbart overraskende godt. De kan vist være ret forskellige, men den her kan jeg sagtens spille jobs med, fornemmer jeg. Jeg glæder mig til at høre den sammen med en højtspillende rørforstærker. 

Jeg kan enormt godt lide tanken om kun at have de to pedaler og en tuner med på job. Ikke alt mulig bøvl med velcro, strømforsyninger, kabelstrips og rod. Bare to pedaler i forlommen på min gigbag og så afsted. Den ene har sin egen strømforsyning, og den anden skal naturligvis bare have et næsten dødt 9v batteri. Genialt :-)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Smittefar skrev: Lille?
Som i "ikke-eksisterende". De skal ikke monteres på noget og der skal ikke flere pedaler i kæden.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Telemaster skrev:
Sasha skrev:
Telemaster skrev: NO: Jeg har købt en Fuzz Face og en Memoryman samlet til en uforskammet god pris. 
NO2: De er solgt som defekte, men Fortytwo har fikset fuzzen i dag, og Memoryman'en kan jeg ikke få til at fejle noget. 
NO3: Det er altså et godt lille ekstraboard, de to pedaler udgør.
Tillykke.

Hvilken Fuzz Face er der tale om? Man ser sjældent originale Fuzz Faces fra 60'erne til "en uforskammet god pris", uanfægtet at de er defekte. Det samme gør sig utvivlsomt gældende for Menory Man...


Tak!

Begge pedaler i tilsyneladende købt i Aage i 2006 - det er i hvert fald det årstal, der står på prissedlerne på de tilhørende kasser, jeg fik dem i. Altså reissue af begge dele. Memoryman'en er fra den periode, hvor de stadig kom i den oprindelige, store kasse, og den lyder også nogenlunde som den gamle, jeg har haft i omkring 15 år. Jeg har ikke sådan ligefrem A/B-testet dem, men den lyder rigtig godt. Fuzzen har jeg kun prøvet sammen med min lille, fesne Roland Cube herhjemme i lejligheden, men den lyder umiddelbart overraskende godt. De kan vist være ret forskellige, men den her kan jeg sagtens spille jobs med, fornemmer jeg. Jeg glæder mig til at høre den sammen med en højtspillende rørforstærker. 

Jeg kan enormt godt lide tanken om kun at have de to pedaler og en tuner med på job. Ikke alt mulig bøvl med velcro, strømforsyninger, kabelstrips og rod. Bare to pedaler i forlommen på min gigbag og så afsted. Den ene har sin egen strømforsyning, og den anden skal naturligvis bare have et næsten dødt 9v batteri. Genialt :-)
Takker for udredningen! At jeg så sikkert ikke kunne holde min loddekolbe ude af sådan en reissue-Fuzz-fætter ret længe, er du jo nok heldigvis ret ligeglad med... ;)
Last edited by Sasha 8 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

Sådan et par ugers ferie i henholdsvis Skagen og Barcelona.

At man så på sidstnævnte destination uforvarende dumper lige lukt ned i en festival for spansk guitar, gør det absolut ikke dårligere, hvis man går rundt med en lille flamenco-fan i maven. Der var s.. lige et par svinefede, uforudsete koncertoplevelser på den konto. :)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Sasha skrev:
Telemaster skrev:
Sasha skrev:
Telemaster skrev: NO: Jeg har købt en Fuzz Face og en Memoryman samlet til en uforskammet god pris. 
NO2: De er solgt som defekte, men Fortytwo har fikset fuzzen i dag, og Memoryman'en kan jeg ikke få til at fejle noget. 
NO3: Det er altså et godt lille ekstraboard, de to pedaler udgør.
Tillykke.

Hvilken Fuzz Face er der tale om? Man ser sjældent originale Fuzz Faces fra 60'erne til "en uforskammet god pris", uanfægtet at de er defekte. Det samme gør sig utvivlsomt gældende for Menory Man...


Tak!

Begge pedaler i tilsyneladende købt i Aage i 2006 - det er i hvert fald det årstal, der står på prissedlerne på de tilhørende kasser, jeg fik dem i. Altså reissue af begge dele. Memoryman'en er fra den periode, hvor de stadig kom i den oprindelige, store kasse, og den lyder også nogenlunde som den gamle, jeg har haft i omkring 15 år. Jeg har ikke sådan ligefrem A/B-testet dem, men den lyder rigtig godt. Fuzzen har jeg kun prøvet sammen med min lille, fesne Roland Cube herhjemme i lejligheden, men den lyder umiddelbart overraskende godt. De kan vist være ret forskellige, men den her kan jeg sagtens spille jobs med, fornemmer jeg. Jeg glæder mig til at høre den sammen med en højtspillende rørforstærker. 

Jeg kan enormt godt lide tanken om kun at have de to pedaler og en tuner med på job. Ikke alt mulig bøvl med velcro, strømforsyninger, kabelstrips og rod. Bare to pedaler i forlommen på min gigbag og så afsted. Den ene har sin egen strømforsyning, og den anden skal naturligvis bare have et næsten dødt 9v batteri. Genialt :-)
Takker for udredningen! At jeg så sikkert ikke kunne holde min loddekolbe ude af sådan en reissue-Fuzz-fætter ret længe, er du jo nok heldigvis ret ligeglad med... ;)
Nej, det er jeg ikke spor ligeglad med, for tanken om at sende den en tur forbi dig og din loddekolbe har da bestemt strejfet mig :-) Men som sagt synes jeg, den lyder meget lovende, så jeg starter lige med at bruge den, som den er.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Arbejdet på Aarhus Festuge har været virkelig skønt. At det rent fagligt måske ligger lidt uden for den retning, jeg i den ideelle verden gerne vil gå, er blevet opvejet af de sindssygt flinke mennesker, jeg har arbejdet sammen med. Selv i de sidste 3-4 uger med 15-timers arbejdsdage, har der været god stemning, og de sidste par dages fester har været fantastiske.

NN: Min tjans hos dem slutter på fredag, og så er det bare tilbage på dagpenge. Antiklimaks if I ever saw one...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Barf skrev: NO: Arbejdet på Aarhus Festuge har været virkelig skønt. At det rent fagligt måske ligger lidt uden for den retning, jeg i den ideelle verden gerne vil gå, er blevet opvejet af de sindssygt flinke mennesker, jeg har arbejdet sammen med. Selv i de sidste 3-4 uger med 15-timers arbejdsdage, har der været god stemning, og de sidste par dages fester har været fantastiske.

NN: Min tjans hos dem slutter på fredag, og så er det bare tilbage på dagpenge. Antiklimaks if I ever saw one...
Fik du nogensinde løn for dét arbejde? Ellers er "tilbage på dagpenge" jo da nærmest en optur... ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Telemaster skrev:
Nej, det er jeg ikke spor ligeglad med, for tanken om at sende den en tur forbi dig og din loddekolbe har da bestemt strejfet mig :-) Men som sagt synes jeg, den lyder meget lovende, så jeg starter lige med at bruge den, som den er.
Jamen, loddekolben står, hvor den står. Så du siger bare til, hvis det skulle blive aktuelt...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Sasha skrev:
Telemaster skrev:
Nej, det er jeg ikke spor ligeglad med, for tanken om at sende den en tur forbi dig og din loddekolbe har da bestemt strejfet mig :-) Men som sagt synes jeg, den lyder meget lovende, så jeg starter lige med at bruge den, som den er.
Jamen, loddekolben står, hvor den står. Så du siger bare til, hvis det skulle blive aktuelt...
Jatak, det er noteret! :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

Victor "Flatbush" Smith´s måde at lave guitar-arbejde på.
Last edited by Sasha 8 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Odgaard »

lille optur: var forbi 'guitar-bas-lab' på Randers Bibliotek i går, hvilket dækker over temadag med udstilling af gear fra lokale samlere/musikere og butikker.

Ud over god gearsnak stod der en Chandler tele fra engang i halvfemserne med eftermonterede filtertrons. Det var godt nok en fin guitar.

Lund
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Lund »

Chandler lavede gode ting!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Min fluffy hund.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen