Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Er den tremoloskabelon rimeligt smadret? Det tror jeg nok, Hans Nissen! :D [/quote]

Ja - prøv at følge den udfræsning hr. Rask! :lol:

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Har rodet lidt med mit board i dag, og det ender da med at se rigtig fint ud tror jeg. Jeg mangler lige at få et par pedaler på plads, og så skal alle strømkablerne lige gaffa'es sammen og gemmes væk. Det er sgu hyggeligt tidsfordriv synes jeg.

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

NO: Har fået dommen over hvad der er galt med min Celinder. Og trus rod'en skal ikke skiftes. Men tilgengæld skal halsen båndplanes, rettes ud... Faktisk alt det jeg nærmest lige havde fået lavet hos en anden tech, få måneder tidligere. Jeg fik at vide jeg ligeså godt kunne havde givet den til en sælger af hus forbi, fik jeg at vide.
Nå nå sket er sket nu får jeg den fikset af en der kan sit kram (Ole Kehlet) og det bliver ikke den helt så dyrt som hvis trus rod-en skulle skiftes.
NO: I det mindste fik jeg også bassen til små 7000 under markeds pris så det er stadig en god handel!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Jeg er ret så dårlig til at opdatere galleriet m.m. på vores hjemmeside (<a href="http://www.bittermoon.dk" rel="nofollow">http://www.bittermoon.dk</a>) men nu er det endelig blevet gjort for første gang i laaaaang tid... :)
RoadHigh.dk

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

NO: At stå op klokken 06:15 for at tage i svømmehallen og svømme 700 meter og derefter gå i sauna.

Så er man frisk!

:-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Har netop modtaget nyheden i dag om, at jeg pr. 20 februar 2011 (sådan cirkus) kan kalde mig onkel :)

Jeg glæder mig allerede til at skulle til altid at have fedtede Kongen af Danmark-bolcher i lommen, dele rundhåndet ud af 25-ører med hul i, og fortælle om alle mine lange rejserne ned ad den grågrumsede Limpopo-flod, og om slagmål med pirater og halenegere.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har fået planlagt en række spændende bryg de næste par uger, så der kan være rigeligt med øl på hanerne til julefrokostsæsonen. Det eneste punkt, hvor jeg ikke har noget imod at planlægge julen i god tid!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Har netop modtaget nyheden i dag om, at jeg pr. 20 februar 2011 (sådan cirkus) kan kalde mig onkel :)

Jeg glæder mig allerede til at skulle til altid at have fedtede Kongen af Danmark-bolcher i lommen, dele rundhåndet ud af 25-ører med hul i, og fortælle om alle mine lange rejserne ned ad den grågrumsede Limpopo-flod, og om slagmål med pirater og halenegere.[/quote]

Tillykke med det - men den er nu altså gulliggrøngrumset. ;)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Har netop modtaget nyheden i dag om, at jeg pr. 20 februar 2011 (sådan cirkus) kan kalde mig onkel :)

Jeg glæder mig allerede til at skulle til altid at have fedtede Kongen af Danmark-bolcher i lommen, dele rundhåndet ud af 25-ører med hul i, og fortælle om alle mine lange rejserne ned ad den grågrumsede Limpopo-flod, og om slagmål med pirater og halenegere.[/quote]

Tillykke med det!
Står selv i samme situation og skal være farbror for 2. gang (er både farbror og morbror pt.) til marts. Det er endnu en Gearfreak-baby, der er på vej idet faderen er min storebror Mikkel (GF: megl).

Sådan nogle små størrelser er altså sjove, og når de begynder i børnehave, så kan de altså virkelig fortælle nogle røverhistorier.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="GuitaRasmus"][quote="GodSpeedDK"]NO: Har netop modtaget nyheden i dag om, at jeg pr. 20 februar 2011 (sådan cirkus) kan kalde mig onkel :)

Jeg glæder mig allerede til at skulle til altid at have fedtede Kongen af Danmark-bolcher i lommen, dele rundhåndet ud af 25-ører med hul i, og fortælle om alle mine lange rejserne ned ad den grågrumsede Limpopo-flod, og om slagmål med pirater og halenegere.[/quote]

Tillykke med det - men den er nu altså gulliggrøngrumset. ;) [/quote]

Nja..

I 1900 udgav Rudyard Kipling The Elephant's Child, den berømte historie om, hvordan elefanten fik sin lange snabel. Den udspiller sig ved bredden af den store, grågrønne, grumsede Limpopo flod, hvor febertræerne gror tæt... Her ses den nysgerrige elefantunge i Jan Mogensens udtryksfulde streg, lige før den får stukket snablen for langt frem.

Hentet herfra..
<a href="http://www.denstoredanske.dk/Rejser,_ge ... lt/Limpopo" rel="nofollow">http://www.denstoredanske.dk/Rejser,_ge ... Limpopo</a>
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

tillykke med det godspeed, det er rart at være onkel. og 42 har vist ret angående den grågrønne grumsede... :)

/søren

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: It Might Get Loud
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Nyerhvervet gammel guitar snart op at køre, glæder mig til den er færdig..

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Skal på rustur med et hus nye Ruc'ere i morgen. Det bliver helt sikker lige så sjovt som hårdt at skulle holde styr på dem de næste 3 dage.
NO2: Sidder og laver playlist til et af de for ruslingene hemmelige arrangementer på turen. Menuen står på Pantera og Body Count.
NA: Jeg skal fåkking tidligt op i morgen, så jeg burde gå i seng, men det er så rart at sidde med en kold øl og høre Slash og næsten lave noget fornuftigt...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Jeg skal i Århus Teater i aften og se Dylan-teaterkoncerten. Det gider jeg godt.
NO2: Jeg er ikke længere på lejrskole med 54 skingrende vanvittige teenagers, som jeg ellers har været resten af ugen. Fuck, det er hårdt arbejde.
NO3: Jeg afspadserer dagen i dag :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Volt på Den Glade Gris i aften. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Det kan du godt glæde dig til, Telemaster! Det er en rigtig fed teaterkoncert (selvom der dog er mangle elementer, rent visuelt, som er genbrug fra Beach Boys forestillingen). Det eneste man kunne savne var noget mere nøgenhed i musikken. Dylan er for mig også en rå stemme med en akustisk guitar, måske med noget mundharmonika smidt oveni. Jeg synes til tider man kunne trænge til et afbræk fra de lidt større arrangementer i forestillingen. Men der er også nogle voldsomt fede versioner imellem.

NO: Første job med ballebandet i aften, det glæder jeg mig til!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Volt på Den Glade Gris i aften. :) [/quote]

Jeg prøver at overtale fruentimmeret + hendes venner/veninder - jeg ved ikke helt, hvordan det går endnu :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Barf"]Det kan du godt glæde dig til, Telemaster! Det er en rigtig fed teaterkoncert (selvom der dog er mangle elementer, rent visuelt, som er genbrug fra Beach Boys forestillingen). Det eneste man kunne savne var noget mere nøgenhed i musikken. Dylan er for mig også en rå stemme med en akustisk guitar, måske med noget mundharmonika smidt oveni. Jeg synes til tider man kunne trænge til et afbræk fra de lidt større arrangementer i forestillingen. Men der er også nogle voldsomt fede versioner imellem.

NO: Første job med ballebandet i aften, det glæder jeg mig til![/quote]

Fedt - jeg glæder mig!

Jeg bor jo ikke i Århus, og har derfor ikke set Beach Boys-forestillingen, så genbruget kommer ikke til at genere mig det fjerneste. Dylan for mig er mange ting, bl.a. sangeren med den akustiske guitar og mundharpen, men i dag håber jeg på at få udvidet konceptet lidt, og det plejer Hellemann-brødrene at være gode til.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Smittefar"][quote="GuitaRasmus"]NO: Volt på Den Glade Gris i aften. :) [/quote]

Jeg prøver at overtale fruentimmeret + hendes venner/veninder - jeg ved ikke helt, hvordan det går endnu :) [/quote]

Det kunne da være tophyggeligt - go, girl, go! :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen