Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Vi er igang med at indrette vores stue helt forfra. Nye (brugte) møbler over hele linien i fed 60'er teaktræs stil.

NA: Der sælges ud af de gamle møbler som også er udvalgt gennem tiden: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-161511/
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Jens er dæleme næsten færdig med min Epiphone:
Billede 8-)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: The Black Crowes
NA: At de stopper efter denne US tour, og ikke kommer til Europa. Det er cool nok, at de ikke gider mere, og der kan jo komme en del fede soloplader ud af det (det er der sådan set allerede), men jeg havde nu gerne hørt et album mere med Marc Ford på guitar.
NO: Det her nummer fra det forrige album, der er indspillet live i studiet med publikum. God stil og god sang :-)

<a href="" rel="nofollow">
So many assholes, so few bullets

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

[quote="Telemaster"]NO: The Black Crowes
NA: At de stopper efter denne US tour, og ikke kommer til Europa. Det er cool nok, at de ikke gider mere, og der kan jo komme en del fede soloplader ud af det (det er der sådan set allerede), men jeg havde nu gerne hørt et album mere med Marc Ford på guitar.
NO: Det her nummer fra det forrige album, der er indspillet live i studiet med publikum. God stil og god sang :-)

<a href="" rel="nofollow"> [/quote]

Jeg troede bare ikke de havde oplyst datoer til en Europa tour endnu - det håber jeg i hvert fald, da det er ret usandsynligt at jeg skal se dem i USA.
Det minder mig forresten om at jeg skal have købt Croweology.
Jeg synes faktisk at deres 2 nyeste cder er super fede, og jeg kan rigtig godt lide Luther Dickinsons guitarspil, men endnu et album med Marc Ford vil jo være mere end fantastisk!

NO: <a href="" rel="nofollow">

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Det er efter 4 dages intensiv opladning af mine opladelige batterier endelig sket det ,at min oplader lyser grønt(dvs fuldt opladet)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: God musik weekend med High Voltage gig på Rockstjernen i Herning fredag og Mechanical Waves gig på Music Cafeen her i Århus lørdag til Tubescream Festival :) Dejligt med en masse gigs!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Var oppe for at hente min G&L i Akustikken i dag, og Anders har endnu engang vist sig at være en kyndig guitar-reparatør. G&L insisterer på at bruge en slags cylinder jackbøsning på deres Tele-modeller, og de går meget let i stykker. Nu er det så lykkedes Anders at finde en tang der lige passede, så han kunne skrue en møtrik på indersiden, så den gerne skulle holde. Det er da dejligt.

NO2: Dejlig start på journalisthøjskolen. Rent fagligt er det overhovedet ikke interessant endnu, men det ser i programmet ud til at være lige om hjørnet. Socialt er det dog rigtig hyggeligt.

Anders B
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anders B »

NO: Har købt en Macbook Pro i dag... er super glad for den, men dog også lidt forvirret.. :-)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Anders B"]NO: Har købt en Macbook Pro i dag... er super glad for den, men dog også lidt forvirret.. :-)[/quote]

Over hvad ?

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NO: Jeg er blevet helt vildt glad for min iPod Touch; genial lille tingest!

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="MacG"][quote="Anders B"]NO: Har købt en Macbook Pro i dag... er super glad for den, men dog også lidt forvirret.. :-)[/quote]

Over hvad ?[/quote]
'Hvem har taget en bid af æblet?'
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"][quote="Anders B"]NO: Har købt en Macbook Pro i dag... er super glad for den, men dog også lidt forvirret.. :-)[/quote]

Over hvad ?[/quote]

Formentlig over, at alt fungerer nærmest omvendt, ifh. til en PC. Jeg har selv været der, men kom (relativt hurtigt) ud på den anden side, som et meget gladere menneske :)

NO: Så er der nye datoer i bandkalenderen. 8. oktober i København, og 15. oktober i Odense. Sæt gerne allerede nu et kryds i kalenderen, men skulle I glemme det, skal jeg nok spamme som en satan, umiddelbart op til.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anders B
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anders B »

[quote="GodSpeedDK"][quote="MacG"][quote="Anders B"]NO: Har købt en Macbook Pro i dag... er super glad for den, men dog også lidt forvirret.. :-)[/quote]

Over hvad ?[/quote]

Formentlig over, at alt fungerer nærmest omvendt, ifh. til en PC. Jeg har selv været der, men kom (relativt hurtigt) ud på den anden side, som et meget gladere menneske :)

NO: Så er der nye datoer i bandkalenderen. 8. oktober i København, og 15. oktober i Odense. Sæt gerne allerede nu et kryds i kalenderen, men skulle I glemme det, skal jeg nok spamme som en satan, umiddelbart op til.[/quote]

Ja, er lidt forvirret over det hele. Skal lige vænne mig til det hele, da det er den første Mac jeg har haft. Men jeg tror det hele tegner til at blive rigtigt godt..

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="MacG"][quote="Anders B"]NO: Har købt en Macbook Pro i dag... er super glad for den, men dog også lidt forvirret.. :-)[/quote]

Over hvad ?[/quote]

Formentlig over, at alt fungerer nærmest omvendt, ifh. til en PC. Jeg har selv været der, men kom (relativt hurtigt) ud på den anden side, som et meget gladere menneske :)

NO: Så er der nye datoer i bandkalenderen. 8. oktober i København, og 15. oktober i Odense. Sæt gerne allerede nu et kryds i kalenderen, men skulle I glemme det, skal jeg nok spamme som en satan, umiddelbart op til.[/quote]
Hvor i københavn? Jeg er jo lige flyttet herover, så det kunne være man skulle prøve at bevæge sig ud af sin lejlighed.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Kattekiksen"]
Hvor i københavn? Jeg er jo lige flyttet herover, så det kunne være man skulle prøve at bevæge sig ud af sin lejlighed.[/quote]

Råhuset på Onkel Dannys Plads. Du skal være så hjertens velkommen, og finder jeg ud af noget gæsteliste skal jeg nok sige til :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Første landskamp på de nye kæmpe skærm.. VIGTIGT...
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Kattekiksen"]
Hvor i københavn? Jeg er jo lige flyttet herover, så det kunne være man skulle prøve at bevæge sig ud af sin lejlighed.[/quote]

Råhuset på Onkel Dannys Plads. Du skal være så hjertens velkommen, og finder jeg ud af noget gæsteliste skal jeg nok sige til :) [/quote]

Det vil jeg da se om jeg kan komme til. Det kunne være hyggeligt lige at hilse på :) .
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

NO: Har fået min Celinder tilbage fra Ole Kehlet. Og gud hvor kan den mand forvandle en i forvejen fed bas til en helt igennem sindssyg fed. Må sku sige mine instrumenter skal fikses af ham fremover.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Eels i Vega i aften. De er herremærkelige, men de skuffer aldrig. Det er min 4. koncert, og jeg glæder mig :-)
So many assholes, so few bullets

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NN: Jeg er grov-snottet, så har ikke været nede og træne hele ugen :( Og jeg har så meget snot i kraniet, at højfrekvente lyde gør ondt, så sidder kun og kører lir på de tre dybeste strenge af stratten... Æv bæv

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen