Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jacob"]NO: Boat Man Love på Drop-Inn i går aftes! :D [/quote]

Nemlig. Var du også der? Det opdagede jeg ikke.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Om lidt tager jeg i Parken og råber, mens FCK klasker Silkeborg :-)
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; At sidde og gearnørde, mens det regner udenfor..

NO2; Det nye Beefy Beans band er på plads og øvefaciliteter samt studiefaciliteter ligeså...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Ser ud til at det gamle repertoire i Beefy Beans fortsætter,,til stor glæde for os to "gamle" Beefy medlemmer så skal vi ikk starte helt fra scratch all over..

NO2; mit gear...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Vi fik indspillet den nye demo til Volt idag - det gik dejligt smertefrit, og stort set alt var i kassen i første hug. Det er nu rart. Jeg glæder mig meget til at flashe lyd, når den er blevet mixet på onsdag. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Har lige set Zulu Comedy Galla og det her var i den grad det komiske højdepunkt: http://www.youtube.com/watch?v=-5QjFQeRjms.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Det er sjovt at se Andreas optræde i de kredse. Han har lavet revy med min far i en del år, hvor mange af de samme numre han laver nu kom frem, bl.a. den du linker til. Han er en skidedygtig mand i hvert fald.

Rasmus Botoft løb endnu engang af med sejren som sjoveste indslag synes jeg dog. Hold kæft hvor rammer den man bare lige min humor.

Og som bonusinfo kan det nævnes, at ham Ruben Søltoft som blev præsenteret som en af de 3 kommende "stjerner" er forsanger i mit band. Nede med det kendte? Det tror jeg nok!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Min søsters bryllup. En smuk dag og en sindssygt fed fest om aftenen. Jeg gik under med et brag omkring kl. 5 og vågnede op på deres sofa og gik i baren og hentede Cocio og cola. Nu skal jeg bare lige ha' sorteret i de 6-700 billeder, jeg tog.

NO2: Rasmus Botoft til Zulu Comedy Galla. Sådan!

El Chrissos
Himmelhund
Indlæg: 29
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af El Chrissos »

NO: En god tur i studiet i går. To sange lagt ned, mangler bare lige vokal og enkelte overdubs. Fantastisk følelse!
NO2: Studiestart. Hold kæft, hvor er jeg glad for at jeg kom ind på min 2. prioritet, for det er bare lige et studie for mig. Og folkene!
NN: Det er godt nok lang tid siden jeg har været på GearFreak. Men det må jeg prøve at lave om på!
Cuando yo me muera
enterradme con mi guitarra
bajo la arena.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="El Chrissos"]NO: En god tur i studiet i går. To sange lagt ned, mangler bare lige vokal og enkelte overdubs. Fantastisk følelse!
NO2: Studiestart. Hold kæft, hvor er jeg glad for at jeg kom ind på min 2. prioritet, for det er bare lige et studie for mig. Og folkene!
NN: Det er godt nok lang tid siden jeg har været på GearFreak. Men det må jeg prøve at lave om på![/quote]

Fortæl fortæl - hvad er du kommet ind på?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

NO: Har langt om længe fået taget mig sammen til at modificere min L-2500, så stolen nu er monteret med 7 skruer i stedet for kun de oprindelige to. Det har haft en særdeles gavnlig effekt på tone og sustain - sådan oplever jeg det i hvert fald. :) Et andet plus er at jeg ikke længere behøver at strenge gennem kroppen. Det gør det lidt nemmere at shoppe strenge.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Lidt ren-gøren, og om-arrangeren gjorde underværker i den gode øver..
NO2: Telemesteren bliver sikkert helt rundt på gulvet når han ser det..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"]NO: Lidt ren-gøren, og om-arrangeren gjorde underværker i den gode øver..
NO2: Telemesteren bliver sikkert helt rundt på gulvet når han ser det..[/quote]

Bravo - jeg ser det senest fredag :-) Jeg skylder et glas for indsatsen!

Æh... nu har I vel ikke bare sat mit grej ud på gangen, vel? ;-)
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Mig vs. Opvask: 1-0 :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]NO: Lidt ren-gøren, og om-arrangeren gjorde underværker i den gode øver..
NO2: Telemesteren bliver sikkert helt rundt på gulvet når han ser det..[/quote]

Bravo - jeg ser det senest fredag :-) Jeg skylder et glas for indsatsen!

Æh... nu har I vel ikke bare sat mit grej ud på gangen, vel? ;-)[/quote]

Ingen elever i morgen?

Nej nej, dog ikke.. Men det er kommet til, at stå ved siden af Skovs, hvor ubehageligt det end lyder.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"][quote="fortytwo"]NO: Lidt ren-gøren, og om-arrangeren gjorde underværker i den gode øver..
NO2: Telemesteren bliver sikkert helt rundt på gulvet når han ser det..[/quote]

Bravo - jeg ser det senest fredag :-) Jeg skylder et glas for indsatsen!

Æh... nu har I vel ikke bare sat mit grej ud på gangen, vel? ;-)[/quote]

Ingen elever i morgen?

Nej nej, dog ikke.. Men det er kommet til, at stå ved siden af Skovs, hvor ubehageligt det end lyder.. ;) [/quote]

Ja, det ender jo ikke godt - jeg finder aldrig min forstærker imellem alt det gamle lort ;-) Der er kun en enkelt elev i morgen, og han er akustisk, så jeg napper ham herhjemme i stedet for at køre til Ønskeøen :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"]Ja, det ender jo ikke godt - jeg finder aldrig min forstærker imellem alt det gamle lort ;-) Der er kun en enkelt elev i morgen, og han er akustisk, så jeg napper ham herhjemme i stedet for at køre til Ønskeøen :-)[/quote]

Super..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

[quote="Martin"]NO: Har langt om længe fået taget mig sammen til at modificere min L-2500, så stolen nu er monteret med 7 skruer i stedet for kun de oprindelige to. Det har haft en særdeles gavnlig effekt på tone og sustain - sådan oplever jeg det i hvert fald. :) Et andet plus er at jeg ikke længere behøver at strenge gennem kroppen. Det gør det lidt nemmere at shoppe strenge.[/quote]
Lyder spændende. Skulle man bore i stolen eller noget? Nu er min godt nok blevet hugget.. Men håber jeg en dag kan få en ny. Så vil jeg overveje det!!

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

[quote="Johannes"][quote="Martin"]NO: Har langt om længe fået taget mig sammen til at modificere min L-2500, så stolen nu er monteret med 7 skruer i stedet for kun de oprindelige to. Det har haft en særdeles gavnlig effekt på tone og sustain - sådan oplever jeg det i hvert fald. :) Et andet plus er at jeg ikke længere behøver at strenge gennem kroppen. Det gør det lidt nemmere at shoppe strenge.[/quote]
Lyder spændende. Skulle man bore i stolen eller noget? Nu er min godt nok blevet hugget.. Men håber jeg en dag kan få en ny. Så vil jeg overveje det!![/quote]
Nej det er 100 % reversible. Jeg fuldte denne vejledning. Dog fandt jeg aldrig de cylinderrør, der er brugt i artiklen, så jeg måtte prøve mig frem med nogle forskellige møtrikker. Det endte med at blive ret godt, og jeg er rigtig glad for resultatet. Enhver L-2500 ejer bør overveje det IMO.
I øvrigt håber jeg din bas må finde vej tilbage til dig, selv om sandsynligheden nok er dalende. :(
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Løb lige fem km uden pause.. Shit, det er godt at komme igang igen! Skal smide ca 12-15 kilo, da min kampvægt sgu lige har rundet 95 kilo, så er blevet helt seriøs :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen