Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NO: Har lige været ude og løbe frivilligt for første gang i mit liv :D Det hænger sammen med rygestop og et kondital der lå pinligt lavt. Nu har jeg løbet 2.5 km på et kvarter og det føltes faktisk rigtig rart! :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: FC København :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NMO: Jeg har lige været ude og aflevere sporene til Volts nye demo hos gutten der skal mixe det, her i Valby, og han sad en 1½ times tid og råmiksede lidt, mens jeg lyttede på. Jeg bliver gang på gang fascineret over hvor fantastisk det er at høre grundspor blive til en helhed i mixprocessen - og så det at den demo kommer til at lyde pissefedt. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Hvem mixer det Rasmus?
Bah

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO! At spille på en gammel AC30 fra 64' som lyder af en million!

NA:At ejeren af denne forstærker aldrig i dette liv kunne drømme om at slippe den!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NN: Stadig - her 15 år senere - at sparke sig selv for at have solgt sin AC30 fra ´67, som lød af to millioner, alt for billigt...

:-)

NTK: Siden da har jeg ikke solgt ét stykke grej overhovedet!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]NN: Stadig - her 15 år senere - at sparke sig selv for at have solgt sin AC30 fra ´67, som lød af to millioner, alt for billigt...

:-)[/quote]

:wave:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: At prøve at bilde sig selv (og ikke mindst sin kone) ind, at "hvis jeg nu køber tilpas mange aldrende Marshalls som kompensation, så holder jeg nok op med at tænke på, at jeg aldrig skulle have solgt min Vox"...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="AnotherDan"]Hvem mixer det Rasmus?[/quote]

Jeg aner faktisk ikke hvad han hedder udover Andreas. Cool fyr, bassist, dreadlocks.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]NO: At prøve at bilde sig selv (og ikke mindst sin kone) ind, at "hvis jeg nu køber tilpas mange aldrende Marshalls som kompensation, så holder jeg nok op med at tænke på, at jeg aldrig skulle have solgt min Vox"...

:-)[/quote]

Du har ikke overvejet, at i stedet for at købe alt det gamle Marshall skrammel, og så købe noget gammelt Vox skrammel?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Narh, det brænder jo alligevel bare sammen, det gamle lort...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jackie van Hippie »

NO: at spille Feel Like Making Love med Mark Chemnitz på Keys, han er sgu cool på tangenterne :D
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]Narh, det brænder jo alligevel bare sammen, det gamle lort...

:-)[/quote]


Køb en kineser.De spiller sku.(måske ikke om 40 år) ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Pluto"][quote="Sasha"]Narh, det brænder jo alligevel bare sammen, det gamle lort...

:-)[/quote]


Køb en kineser.De spiller sku.(måske ikke om 40 år) ;) [/quote]

Ja, du har jo min! Den var jeg egentlig også glad for!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

det er simpelthen den forstærker som nogensinde har behaget mig allermest.og jeg har 2 Marshalls i forvejen + jeg har haft rigtig mange gennem tiderne.
Ja så det er din den gamle.Det eneste jeg har gjort ved den er at tilkoble et eksternt kabinet med 2 G12H-30 enheder i.Ja jeg spiller selvfølgelig
sammen med de blue der sidder i comboen.Så selvom du fik for meget for den ,har den været pengene værd for mig ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Har lige talt med min bror, om at få lavet en slagplade til min V i børstet stål :thumbup:
Overvejer lidt, om jeg bare skal installere et push/pull-potmeter og så bruge det som volume + pickupomskifter. Tror sgu, det ville se godt id med 2 humbuckere og så bare en enkelt knap :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Telemaster"][quote="udepost"]no: jeg hørte signe svendsen give et nummer fra hendes nye plade i morgen tv... den plade skal jeg da ha!

/søren[/quote]
Seriøst? Den så jeg ikke komme... :-) Så må man jo hellere give det et lyt ved lejlighed.[/quote]

ja så fik jeg lige lyttet til den i fona, og det viser sig at det kun er nummeret "ny passager" der er noget ved, så den blev i butikken :)

/søren

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Jackie van Hippie"]NO: at spille Feel Like Making Love med Mark Chemnitz på Keys, han er sgu cool på tangenterne :D [/quote]

Han er superfed ja! :)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Telemaster"][quote="Jacob"]NO: Boat Man Love på Drop-Inn i går aftes! :D [/quote]

Nemlig. Var du også der? Det opdagede jeg ikke.[/quote]

Jep, det var jeg. Så var det sgu dig jeg så! Så én der lignede, men var ikke sikker :lol:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jacob"][quote="Telemaster"][quote="Jacob"]NO: Boat Man Love på Drop-Inn i går aftes! :D [/quote]

Nemlig. Var du også der? Det opdagede jeg ikke.[/quote]

Jep, det var jeg. Så var det sgu dig jeg så! Så én der lignede, men var ikke sikker :lol:[/quote]

Du kan altid tjekke ved at spørge, om jeg giver en pilsner. Hvis jeg gør, er det nok mig :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen