Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="AnotherDan"]NN: Pakke fra Axesrus med hardware opgraderinger til ovenstående er vist forsvundet i posten.[/quote]

Fuck ?? Hvordan det?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Endelig, efter jeg ved ikke hvor mange år, er vi kravlet så langt opad listen hos boligforeningen, at vi nu er blevet tilbudt et rækkehus i en lidt pænere del af kvarteret. Kvardratmetermæssigt er det lidt større end vores lejlighed, men tilgengæld er det kun en 3-værelses = ikke noget "kontor", hvor jeg kan spille guitar som det passer mig. Det rykker dog ikke ved, at det er en kæmpe optur, at slippe væk fra det her socialklasse 5-område, hvor beboerne (minus os og et par stykker andre) er lige dele white trash enlige mødre, med fordrukne mænd, og hash-/narkobuler beboet og bestyret af nogle virkelig, virkelig sørgelige eksistenser.
Så om alt går vel (boligforeningen har før fucket op i ventelisten, så man ved aldrig), så er det bye bye Skjoldsvej, og hellooooo Højemarksvej, pr. 1. november :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Endelig, efter jeg ved ikke hvor mange år, er vi kravlet så langt opad listen hos boligforeningen, at vi nu er blevet tilbudt et rækkehus i en lidt pænere del af kvarteret. Kvardratmetermæssigt er det lidt større end vores lejlighed, men tilgengæld er det kun en 3-værelses = ikke noget "kontor", hvor jeg kan spille guitar som det passer mig. Det rykker dog ikke ved, at det er en kæmpe optur, at slippe væk fra det her socialklasse 5-område, hvor beboerne (minus os og et par stykker andre) er lige dele white trash enlige mødre, med fordrukne mænd, og hash-/narkobuler beboet og bestyret af nogle virkelig, virkelig sørgelige eksistenser.
Så om alt går vel (boligforeningen har før fucket op i ventelisten, så man ved aldrig), så er det bye bye Skjoldsvej, og hellooooo Højemarksvej, pr. 1. november :) [/quote]

FEDT! :) Tillykke, mand!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Ja dét lyder sgu som en optur !!
Tillykke !!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Rækkehus? Skal du så til at være havemand?

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

NO: Var i biografen og så Ladies and Gentlemen: The Rolling Stones. Kæft Mick Taylor spiller så uendelig fed guitar! Det var lidt ambivalent at se en koncert i biografen, men med mindre man har en tidsmaskine, så er det vel det næst bedste.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Så blev aftenen brugt til at lave en lidt bedre indspilning af det seneste nummer i en anden toneart. Jeg bliver sku' lidt overrasket over mig selv til tider. ;)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Martin60"]NO: Var i biografen og så Ladies and Gentlemen: The Rolling Stones. Kæft Mick Taylor spiller så uendelig fed guitar! Det var lidt ambivalent at se en koncert i biografen, men med mindre man har en tidsmaskine, så er det vel det næst bedste.[/quote]
Yes, Taylor er uden den tvivl "dygtigste" guitarist, der har spillet i Stones - og i ørvigt spillede han fedt ;-) Han er en af mine absolutte favoritter derude. Soloen nr. to i Sway, 2. sang på Sticky Fingers, er sgu nok min yndlingssolo nogensinde.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]NO: Så blev aftenen brugt til at lave en lidt bedre indspilning af det seneste nummer i en anden toneart. Jeg bliver sku' lidt overrasket over mig selv til tider. ;) [/quote]

Det er sgu cool, at du får gjort noget ved det for tiden - jeg glæder mig til at høre det!
So many assholes, so few bullets

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Øver i morgen og i dag!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: Så blev aftenen brugt til at lave en lidt bedre indspilning af det seneste nummer i en anden toneart. Jeg bliver sku' lidt overrasket over mig selv til tider. ;) [/quote]

Det er sgu cool, at du får gjort noget ved det for tiden - jeg glæder mig til at høre det![/quote]

NO: Guitarerne er optaget i et stereo setup med min matchless klon og Esbens Super Champ. Det giver altså lige klonen lidt kant. Det var super fedt!
Og så giver Flatwounds på 330'eren også virkelig noget fedt!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]Rækkehus? Skal du så til at være havemand?[/quote]

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAH ... som om ... :D

Ej, vi har faktisk allerede have her hvor vi bor nu - en lille én, men dog en have - og vi har en stiltiende aftale om, at det er fruens projekt at holde styr på den. Og hvis hun begynder på noget som helst med, at jeg skal hjælpe til med noget, så ringer jeg efter Skanska og får dem til at komme og asfaltere lortet.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Får besøg af en flok venner fra Sverige hele weekenden. Vi skal drikke øl, have god mad, drikke øl, brygge øl, drikke øl, spille pool og drikke nogen flere øl. Det bliver en god weekend :) :) :)

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// De syge, syge mennesker der laver metal i Australien. Navnligt Portal.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NO: Så blev aftenen brugt til at lave en lidt bedre indspilning af det seneste nummer i en anden toneart. Jeg bliver sku' lidt overrasket over mig selv til tider. ;) [/quote]

Det er sgu cool, at du får gjort noget ved det for tiden - jeg glæder mig til at høre det![/quote]

NO: Guitarerne er optaget i et stereo setup med min matchless klon og Esbens Super Champ. Det giver altså lige klonen lidt kant. Det var super fedt!
Og så giver Flatwounds på 330'eren også virkelig noget fedt![/quote]

Flatwounds..?

Er du ikke ved at blive lidt for gammel?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Min klasse kom på 3. pladsen i tovtrækning i går. Selvom det ikke er 1. pladsen, så havde vi slet ikke forventet at komme så langt, når man tænker på hvor elendig vores kondition er. Noget andet interessant var, at de tre klasser, der kom i finalen, alle var musikklasser.
Cogito sumere potum alterum

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NO: Inden længe komme en god kammerat forbi til burger, rockmusik, Uwe Boll-film og videospil
NO2: At være begyndt i skole igen... Nøj den sommerferie var alt for lang!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Antonio Banderas synger om mig (lyt ved ca. 0.45):

[youtube]Tu4Hnbor9rI[/youtube]
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Dejlig gåtur på 8.43 km ... Nåede det lige inden vejret slog om.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Langt om længe at få sit studie op og køre sådan nogenlunde ordentligt... :)
NA: Så kan jeg jo begynde at bruge en formue på alverdens mikrofoner m.m. til det... Hmmm...
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen