Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jeg kan så bibringe den information at jeg var lige kommet hjem fra Killtown Deathfest og var mildest talt æskelam da jeg skrev det. jeg ved ikke om det gør noget bedre eller ej, men hey. Sådan var det nu engang.

Ikke desto mindre synes jeg bare Søren's tone over for Jake var unødigt sarkastisk og decideret ubehøvlet. At min reaktion derpå så var alt andet end elegant undskylder jeg for.

JesperC
Himmelhund
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JesperC »

[quote="kraen"]

Så slår vi lige koldt vand i blodet - ALLE SAMMEN!

Til Loomer og Kimling: Vi må altså lige respektere hinandens forskelligheder - vi er heldigvis ikke ens. Så i stedet for at komme med sådan en træls udmelding om at holde kæft, så kan man jo bare tænke det, og lade være med at kommentere yderligere, så det ikke bliver blæst op til noget, det ikke er.[/quote]


hvorfor koncentrer du dig ikke om problemet i stedet???? en bruger sviner en anden til uden grund og bliver så bedt om at hold kæft. det er da ellres forståeligt.....
Fender Stratocaster US --- Marshall SuperLead --- Marshall 4x12 Greenback

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Det blir fedt at øve med Beefy Beans iaften og med en ny bassist på banen...

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Odgaard"][quote="Barf"]
NO: Islandske Mugison (har kun albummet "Mugiboogie") har altså virkelig nogle genistreger i musikken. Det er vel en kombination af gode kompositoriske evner og udnyttelsen af de mange muligheder i studiet. Jeg synes bare det rammer noget helt særligt og bærer præg af utrolig høj kreativitet.
Et godt eksempel er nummeret "The Pathetic Anthem (Demo)", men det findes ikke på youtube, så I må sgu selv ud og købe det eller finde det på bib, grooveshark eller whatnot, det er besværet værd![/quote]
Hørt. Det er fremragende musik - også live.[/quote]

Jeg kan kun give medhør.. Jeg så ham sidste efterår på Voxhall og det var simpelthen fremragende!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

Så skal vi da næsten ha' denne fantastiske udgave fra den fede film Screaming Masterpiece

[youtube]_Lba_FkqZag[/youtube]

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="JesperC"]...hvorfor koncentrer du dig ikke om problemet i stedet?...[/quote]

Jeg har ikke noget til den pågældende sag lige her, men jeg er enig - jeg syntes der skulle overvejes en reel linie - som moderatorne kunne lægge sig opad og rent faktisk håndhæve... Og ikke mindst brugerne kunne relatere sig til.
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="AnotherDan"][quote="JesperC"]...hvorfor koncentrer du dig ikke om problemet i stedet?...[/quote]

Jeg har ikke noget til den pågældende sag lige her, men jeg er enig - jeg syntes der skulle overvejes en reel linie - som moderatorne kunne lægge sig opad og rent faktisk håndhæve... Og ikke mindst brugerne kunne relatere sig til.[/quote]

+1 Der bliver begået samme fejl, som på det gamle site. At forsøge at moderere uden regler og konsekvenser ... Det er meget sødt og hippie-agtigt. Men det har aldrig fungeret ...

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

Moderator on:
Reglen om at tale pænt til andre som man selv vil tales til, gælder mig bekendt stadigvæk.
Så gør det!
Og skulle der være nogle der mener at moderatorerne ikke er deres opgave voksen, så står det dem jo frit for selv at tage en tørn.
Moderator off.

Mvh Jan

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="JSThomsen"]...
Og skulle der være nogle der mener at moderatorerne ikke er deres opgave voksen, så står det dem jo frit for selv at tage en tørn.
...[/quote]

Hvis det var en henvisning til mit indlæg, så var det da godt nok et underligt svar.
Bah

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="AnotherDan"][quote="JSThomsen"]...
Og skulle der være nogle der mener at moderatorerne ikke er deres opgave voksen, så står det dem jo frit for selv at tage en tørn.
...[/quote]

Hvis det var en henvisning til mit indlæg, så var det da godt nok et underligt svar.[/quote]

Det var såmænd ikke møntet på nogen bestemt, så bare rolig.

JesperC
Himmelhund
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JesperC »

[quote="JSThomsen"]Moderator on:
Reglen om at tale pænt til andre som man selv vil tales til, gælder mig bekendt stadigvæk.

n[/quote]

nu er det ikke for at spille smart men er det ikke netop det der er sket?? sasha svine den anden bruger til uopfordrert og blir bedt om at holde kæft... det passer da meget godt :)
Fender Stratocaster US --- Marshall SuperLead --- Marshall 4x12 Greenback

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="JesperC"][quote="JSThomsen"]Moderator on:
Reglen om at tale pænt til andre som man selv vil tales til, gælder mig bekendt stadigvæk.

n[/quote]

nu er det ikke for at spille smart men er det ikke netop det der er sket?? sasha svine den anden bruger til uopfordrert og blir bedt om at holde kæft... det passer da meget godt :) [/quote]

Moderator on:
Der blev henstillet til at ALLE talte pænt til andre - og det gælder stadigvæk!
Og så kan der vist ikke koges mere suppe på den diskussion!
Moderator off.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Næ - stilen er så lagt. :-/

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Når man, som Sasha, ikke er ked af at give sit besyv med, kan det vel ikke være nogen voldsom overraskelse, at man ind imellem bliver bedt om at holde kæft. Det samme gælder for undertegnede. Jeg forstår udemærket Loomers reaktion, alkohol eller ej. Den slags selvjustits er fin med mig. At vi skal tale pænt til hinanden, er jo en selvfølge, men det ændrer ikke på, at man kan tale meget pænt, samtidig med, at man er meget konfliktsøgende og meget ubehøvlet - som i det indlæg, der har startet denne snak. Alternativet til den moderatorlinie, vi ser her, er jo så at være langt mere synlig og konsekvent, men det ville hurtigt føre til et forum uden visse brugere, hvilket måske nok ville være ærgerligt. Som det er nu, kan man nøjes med ind i mellem at bede en eller anden hoppe i havnen eller flette næbbet, og hvis vedkommende ikke tager det til sig, har man i det mindste markeret en grænse. Fint med mig.

PS. Søren: Hold nu kæft. Vi har forstået det - du vil gerne skændes med Jake om dimser, der kan loddes fast på andre dimser. Jo, du vil. Det er trættende. Gå ind på dit værksted og biasjuster et eller andet ;-)

PPS: Kræn: Pardon my French :D
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]

PS. Søren: Hold nu kæft. Vi har forstået det[/quote]

Nej, det har du så åbenbart ikke. Men jeg skal nok holde min kæft.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NMO: Call Of Duty 4: Modern Warfare 2! Fuck hvor er det uden sammenligning det fedeste spil jeg nogensinde har spillet! Historien er fed og der er ikke en bane eller mission der ligner hinanden! :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Har været handy i dag og sat lidt mere lys op i lejligheden. Fandt ud af at få det til at virke med kronetænding og det hele. Måtte dog lige have min far, der arbejder som sikkerhedskonsulent for elektrikere, med på råd inden jeg kastede mig ud i det.

NA: Der var også en tallerkenrække (fruens påfund!) der skulle op. Det kostede en tur i Silvan, da ravpluggen forsvandt ind i væggen sammen med skruen...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det er fordi, du skal bruge rawlplugs istedet for ravplugs. Sidstnævnte må da også være halvdyre i det lange løb..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Sasha"]Det er fordi, du skal bruge rawlplugs istedet for ravplugs. Sidstnævnte må da også være halvdyre i det lange løb..?

:-)[/quote]

:lol: ;)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Fed øver med Bandet igår, ingen ko på isen og bare derudaf..

NO2; Min lille Roland 405'r he hvor er den sjov, fylder ikk en ski, men kan sagtens klare trommer og bas og det er uden opmicning af den lille djævel..

NO3; Der kommer nok ny røramp på matriklen idag,,,

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen