Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO1: Et respektabelt forum skal have en Telemaster!

NO2: En absurd arbejdsdag tilendebragt. Nu 3 fridage.

NO3: Hyggeligt besøg af GuitaRasmus.

NO4: Nu vil jeg chille til noget bold og så et tiltrængt bad.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Jacob"]NN: Aages skuffende udvalg af strenge i Kbh. Går ind efter et sæt Elixir 10-46 (ikke på lager). Spørger derfor om et sæt Bluesteel i stedet. Heller ikke på lager. Det er altså bare ikke godt nok, i følge min bog.

NO2: Godt at Woodstock så har masser hjemme af begge sæt!![/quote]

+10000000000000 til Woodstock!

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af drmaawenz »

NO: Ser Blind Faith live Hyde Park... på et virkelighedsnært lydtryk.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Jeg nåede lige at få en billet til Roskilde, inden de blev udsolgt.

NN: Billetlugen har til gengæld sendt billetten et forkert sted hen.

NO2: Ham gutten, der har fået min billet, var flot nok til at ringe og gøre mig opmærksom på det.

NN2: Jeg blev vist lidt for flot, da vi fejrede fødselsdag i går - har det stadig helt sygt. Set i bakspejlet var det måske ikke alligevel så fed en ide, at vi satte os til at spille Martha, da gæsterne var gået hjem....

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="SustainerPlayer"]NO1: Et respektabelt forum skal have en Telemaster!

Om "respektabelt" er det rigtige udtryk, er jeg ikke sikker på. Ikke desto mindre vælger jeg at tage det som en kompliment ;)

NO: Der er d.d. sat skabe op i entréen i de nye gemakker, og der er flere g.d.s.-projekter inden for rækkevidde (samt folk til at effektuere dem, mens jeg står i vejen, serverer forfriskninger og fortæller løgnehistorier).

NO2: Jeg skal spille et akustisk solojob på en knaldhyggelig bar i Præstø i morgen. Sidst jeg var der, talte publikum bl.a. Polle fra Snave, en yngre mand fra samme diminutive flække i Østjylland som mig selv samt en midaldrende dame, der begyndte at tude, da jeg spillede en relativt sentimental country-sang. Venue godkendt :D
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: 100

NO2: Fridag

NO3: UPS er på vej med min nye Warmoth-hals

NO4: Og så har jeg for første gang i mit liv lånt en hals

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Jacob"]
NN: Aages skuffende udvalg af strenge i Kbh. Går ind efter et sæt Elixir 10-46 (ikke på lager). Spørger derfor om et sæt Bluesteel i stedet. Heller ikke på lager. Det er altså bare ikke godt nok, i følge min bog.
[/quote]

Det må da tale til Aages fordel, at de ikke har de to mest forfærdelige strengetyper hjemme. Jeg kan ikke komme i tanke om noget, jeg ville synes var mere ærgerligt at få på guitaren en lige de to.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO 1: Min ferie starter i dag.

NO 2: Hækken klippet i magelig tid før Skt. Hans.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Telemaster"][quote="SustainerPlayer"]NO1: Et respektabelt forum skal have en Telemaster!

Om "respektabelt" er det rigtige udtryk, er jeg ikke sikker på. Ikke desto mindre vælger jeg at tage det som en kompliment ;)

NO: Der er d.d. sat skabe op i entréen i de nye gemakker, og der er flere g.d.s.-projekter inden for rækkevidde (samt folk til at effektuere dem, mens jeg står i vejen, serverer forfriskninger og fortæller løgnehistorier).

NO2: Jeg skal spille et akustisk solojob på en knaldhyggelig bar i Præstø i morgen. Sidst jeg var der, talte publikum bl.a. Polle fra Snave, en yngre mand fra samme diminutive flække i Østjylland som mig selv samt en midaldrende dame, der begyndte at tude, da jeg spillede en relativt sentimental country-sang. Venue godkendt :D [/quote][/quote]

Præstø? Kommer der andre mennesker derfra end Nikolaj Rysager?

NO: Telemaster fik mig lige til at sætte omtalte Rysagers seneste CD på - den er god... Tak skal han ha'!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: totalt i orden gavehøst fra min fødselsdag i onsdags! Bl.a. blev det til en stegegryde i støbejern, margretheskåle og en mandolin. Så skal der fandme laves gryderetter og grøntsager i perfekte skiver og strimler.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Efter midnat er jeg myndig. Glæder mig til folketingsvalget.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Christian Mogensen"]Præstø? Kommer der andre mennesker derfra end Nikolaj Rysager?

NO: Telemaster fik mig lige til at sætte omtalte Rysagers seneste CD på - den er god... Tak skal han ha'![/quote]

Ja, det har i hvert fald set sådan ud de gange, jeg har spillet dernede :) Det er i øvrigt selvsamme Nikolaj Rysager og en mere, der ejer den bar, jeg skal spille på. Hyggeligt sted, god mad, sport på storskærm og meget andet. Hvis ikke det lå så forbandet langt væk, var jeg stamkunde.
So many assholes, so few bullets

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Har haft en superfed dag med en masse fok fra gym med bajere, grill osv.. :)

NN: En af mine venner som jeg fulgtes med hjem på cykel, ramte et hegn og ramte derefter mig, hvilket for mit vedkommende resulterede i en tur i asfalten.. Øv. Heldigvis var jeg ikke så fuld, så reflekserne virkede stadig. Men det har stadig kostet et par store hudafskrabninger på hænderne + et sår på venstre hånd, og en mindre hudafskrabning i ansigtet.. :s hock:

NO2: Det kunne være gået langt værre, hvis vi ikke begge to havde reageret hurtigt!!

NN2: Det kommer til at gøre nas i morgen... :(

NN3: Tør ikke gå i seng de næste par timer, er trods alt lidt groggy pga. styrtet, og er lidt bange for at jeg har reddet mig en mindre hjernerystelse pga. slaget.. :wtf:

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Max Power »

NO: En virkelig hot latino babe kastede sig over mig her til aften efter vi spillede til et mindre privat arrangement.

Det burde nok være i en Now Ambivalent eller Drunk Post tråd (findes de nu igen??), men ud fra almene moralske perspektiver var jeg nødt til at holde hende hen. Fordømt!!

NN: Min ene Les Paul fik endnu et battle scar. Det ser ikke godt ud.

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Urup »

NO: Flogging Mollys koncert i går - virkelig fed musik, og virkelig fed stemning!

NN: Mosh pit. Det ødelægger ALTID en god koncert, og skal sådan set bare afskaffes ved lov og brændes på bålet til lyden af Rasmus Seebach ! :(

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Urup"]

NN: Mosh pit. Det ødelægger ALTID en god koncert, og skal sådan set bare afskaffes ved lov og brændes på bålet til lyden af Rasmus Seebach ! :( [/quote]

+1
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Telemaster"][quote="Christian Mogensen"]Præstø? Kommer der andre mennesker derfra end Nikolaj Rysager?

NO: Telemaster fik mig lige til at sætte omtalte Rysagers seneste CD på - den er god... Tak skal han ha'![/quote]

Ja, det har i hvert fald set sådan ud de gange, jeg har spillet dernede :) Det er i øvrigt selvsamme Nikolaj Rysager og en mere, der ejer den bar, jeg skal spille på. Hyggeligt sted, god mad, sport på storskærm og meget andet. Hvis ikke det lå så forbandet langt væk, var jeg stamkunde.[/quote]

Hrm. Da jeg spillede på Keegan's første gang, var der vel godt og vel 100 mennesker det meste af tiden. I går var der 8 i starten og 6 til sidst. Og det spøjse er, at en af bartenderne fortalte mig, at telefonen havde ringet flere gange med folk, der var der sidste gang og ville vide, hvornår jeg gik på. Nu indser jeg, at det selvfølgelig var for at undgå at høre mig; ikke for at være der til tiden. Word by mouth arbejder ikke for mig... :wtf: :D
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Efter en laaang stille periode med bandet, har jeg lavet en ny sang der er godkendt af de andre. Der har ellers været nogen stykker af dem på banen, men denne her lyder som en vinder.
NO : Den er ikke så stille og indadvendt som de andre sange, der er mere tråd i. Det har jeg savnet.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Urup"]NO: Flogging Mollys koncert i går - virkelig fed musik, og virkelig fed stemning![/quote]

+1. Det var rigtig godt!

[quote="Urup"]NN: Mosh pit. Det ødelægger ALTID en god koncert, og skal sådan set bare afskaffes ved lov og brændes på bålet til lyden af Rasmus Seebach ! :( [/quote]

+1. Specielt ham den irriterende, svedende gut med det lange hår.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="kraen"]

+1. Specielt ham den irriterende, svedende gut med det lange hår.[/quote]

Nårh, ham! Ja, dem er der ikke mange af i en moshpit! :D

NO: Volt skal flå taget af Frederiksberg Slot i aften, til endnu et bryllup. Det bliver sjovt. :)

NO2: Jeg er virkeligt begyndt at være vild med min Iceman, efter jeg har lært den lidt bedre at kende, og fået sat min "half air Tone Zone" i.

NO3: Jeg har lige fået ryddet hytten op - det var tiltrængt. Jeg har fortjent en morfar.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen