Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Biksemad og solskin :D

NN: Aages skuffende udvalg af strenge i Kbh. Går ind efter et sæt Elixir 10-46 (ikke på lager). Spørger derfor om et sæt Bluesteel i stedet. Heller ikke på lager. Det er altså bare ikke godt nok, i følge min bog.

NO2: Godt at Woodstock så har masser hjemme af begge sæt!!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

105 brugere. Udmærket GF!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Troede prisen på den Cornford jeg er ved at købe var i pund, men det viser sig at være i Euro. Det er jo en dejlig ting :D

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

[quote="Barf"]NO: Troede prisen på den Cornford jeg er ved at købe var i pund, men det viser sig at være i Euro. Det er jo en dejlig ting :D [/quote]
Fandt du ud af hvor den står?
MVH,
Claus

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Han bor et sted der hedder: Ballydunlea, Tralee - County Kerry... Det siger ikke mig noget :)

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

Ja det er ude på vestkysten. Rigtig flot natur, men meget langt fra Dublin ;)
Billede
Fik du en bedre pris på forsendelsen?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Ja, det ser da flot ud :)

Vi kører på med UPS. Det koster ca. 160 euro og yderligere 10 euro for forsikring, så det er ikke helt galt. Jeg kunne have fået den sendt for 70 euro men det ville så være uden forsikring, og det turde jeg trods alt ikke. Paypal-betalingen kørte igennem her til aften, og han håber at have den klar til UPS-afhentning i morgen formiddag ellers torsdag. Så kommer den jo snart :) Så er det bare ind på tubetown og få købt et kabinet også. Glæder mig helt vildt. Det er ikke hver dag man bare sådan lige skifter hele sit setup ud.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Barf"]Ja, det ser da flot ud :)

Vi kører på med UPS. Det koster ca. 160 euro og yderligere 10 euro for forsikring, så det er ikke helt galt. Jeg kunne have fået den sendt for 70 euro men det ville så være uden forsikring, og det turde jeg trods alt ikke. Paypal-betalingen kørte igennem her til aften, og han håber at have den klar til UPS-afhentning i morgen formiddag ellers torsdag. Så kommer den jo snart :) Så er det bare ind på tubetown og få købt et kabinet også. Glæder mig helt vildt. Det er ikke hver dag man bare sådan lige skifter hele sit setup ud.[/quote]

Hvilken Cornford er der tale om?? :)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Jamen jeg er ved at købe (har egentlig købt) en Cornford Hellcat top. Det er sådan en 35W, 2-kanalers top med rumklang. Så skal jeg til at bestille et åbent 2x12" kabinet fra TubeTown med en Eminence Private Jack og en Wizard højtaler. Tror det bliver rigtig godt.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

Super! Tillykke med det Jonas! Det bliver da rigtig spændende!

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

NO: Uddannet skolelærer
NO2: Job på plads efter sommerferien
NO3: Har lige fået mit kommende skema. Satme om jeg ikke kan sove længe mandag morgen. Meget balle-venligt! 8-)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Barf"]Jamen jeg er ved at købe (har egentlig købt) en Cornford Hellcat top. Det er sådan en 35W, 2-kanalers top med rumklang. Så skal jeg til at bestille et åbent 2x12" kabinet fra TubeTown med en Eminence Private Jack og en Wizard højtaler. Tror det bliver rigtig godt.[/quote]
Tillykke!! Har hørt meget godt om Cornford, men har desværre til gode selv at prøve dem, da jeg ikke har kunnet støve dem op her på Sjælland.. :thumbdown: :lol:

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Tak tak. Jeg har også kun begrænset kendskab til dem. Faktisk har jeg kun set Rasmus' (Rallemu tror jeg hans brugernavn er) Harlequin til salg i Danmark og jeg måtte jo også helt til Irland for at finde en. Jeg skulle som sagt gerne få den her i næste uge, så skriver jeg da lige en lille "anmeldelse". Kabinettet kommer dog nok først lidt senere.

@ Thomas: Tillykke med det! :)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Barf: Kommer du til at mangle et kabinet i en periode? I så fald kan du låne et 1x12 af mig, hvis jeg får lov til at høre forstærkeren :-)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Hehe. Kommer måske til at mangle et kabinet i et par ugers tid, ved ikke hvor hurtige TubeTown er, så det kan da godt være vi kan finde ud af noget :) . Under alle omstændigheder skal du være velkommen til at komme og høre den!

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NO: Eksamens-perioden er overstået i denne omgang, altid rart at komme ud på den anden side med et gennemsnit på 12 ;)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Kaptajn Kropp"]NO: Eksamens-perioden er overstået i denne omgang, altid rart at komme ud på den anden side med et gennemsnit på 12 ;) [/quote]

Det er fandme flot!! :s hock:

NO: fik endeligs solgt min chorus, så nu kommer der penge i kassen igen!

NN: Sidder mit i 24-timers fransk forberedelse.. :crazy:

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

[quote="Jacob"][quote="Kaptajn Kropp"]NO: Eksamens-perioden er overstået i denne omgang, altid rart at komme ud på den anden side med et gennemsnit på 12 ;) [/quote]

Det er fandme flot!! :s hock:
[/quote]

Det skal måske høre med til historien at jeg kun har haft 1 eksamen i år :D og det var C-niveau
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Kaptajn Kropp"]
Det skal måske høre med til historien at jeg kun har haft 1 eksamen i år :D og det var C-niveau[/quote]

Det er da ligegyldigt, det er tanken der tæller!
Hvad var du oppe i?
Cogito sumere potum alterum

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Gearfreak er tilbage - I've missed you guys :)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen