Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Stevi"][quote="GodSpeedDK"]NO: Det bedste ved Facebook: Når Rasmus Skov glemmer at logge af, og Telemaster eller 42 laver pjatrøv med ham :lol:[/quote]
Do tell for de der ikke er på bogen?[/quote]

Rasmus annoncerede idag, at han endelig havde besluttet at det skulle være slut med at leve som en kvinde i en mands krop, og at der var en operation i vente til næste år :lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

hæhæ det er sq go' humor... Og endnu bedre at pildskaden ikke turde kommentere det...
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="AnotherDan"]hæhæ det er sq go' humor... Og endnu bedre at pildskaden ikke turde kommentere det...[/quote]

Prøv at forestille dig, hvis det var rigtigt, hvor upopulær man var blevet på at gøre grin med det :-o

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"][quote="AnotherDan"]hæhæ det er sq go' humor... Og endnu bedre at pildskaden ikke turde kommentere det...[/quote]

Prøv at forestille dig, hvis det var rigtigt, hvor upopulær man var blevet på at gøre grin med det :-o[/quote]

Rasmus ville aldrig få en kønsskifteoperation.. er du klar over hvor mange modded-to-hell telecastere man kan få for sådan en operation?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="CobraPizza"][quote="Turtle"][quote="AnotherDan"]hæhæ det er sq go' humor... Og endnu bedre at pildskaden ikke turde kommentere det...[/quote]

Prøv at forestille dig, hvis det var rigtigt, hvor upopulær man var blevet på at gøre grin med det :-o[/quote]

Rasmus ville aldrig få en kønsskifteoperation.. er du klar over hvor mange modded-to-hell telecastere man kan få for sådan en operation?[/quote]

Jeg tror du tænker på Rasmus Rask... jeg skal bare have nogle gamle amps og smadrede guitarer... :D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="CobraPizza"][quote="Turtle"]
Prøv at forestille dig, hvis det var rigtigt, hvor upopulær man var blevet på at gøre grin med det :-o[/quote]

Rasmus ville aldrig få en kønsskifteoperation.. er du klar over hvor mange modded-to-hell telecastere man kan få for sådan en operation?[/quote]

Jeg tror du tænker på Rasmus Rask... jeg skal bare have nogle gamle amps og smadrede guitarer... :D [/quote]

Men jeg ville helt sikkert gøre det samme med Rasks profil, hvis jeg fik chancen :twisted:
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"]Men jeg ville helt sikkert gøre det samme med Rasks profil, hvis jeg fik chancen :twisted:[/quote]
Det tror jeg heldigvis ikke, at der er nogen der er i tvivl om.. :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Telemaster"]
Men jeg ville helt sikkert gøre det samme med Rasks profil, hvis jeg fik chancen :twisted:[/quote]

Og i dagens andre nyheder:

- Bjørne passerer oftest afføring i skov-områder, siger undersøgelser.
- Eksperter: "Vand er stadig vådt"
- Politiker fanget i løftebrud.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Samtale i forbindelse med handel:

S. Alwan: Kan jeg ikke bare overføre pengene til din konto. Det er da det nemmeste for alle parter.

(kort tænke/kunstpause)

Sælger med høj og alvorlig stemmeføring: Nej for helvede da! Så kan min kone jo se det..!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]Samtale i forbindelse med handel:

S. Alwan: Kan jeg ikke bare overføre pengene til din konto. Det er da det nemmeste for alle parter.

(kort tænke/kunstpause)

Sælger med høj og alvorlig stemmeføring: Nej for helvede da! Så kan min kone jo se det..!

:-)[/quote]
:lol: :lol: :lol:
NO : Min Ibanez UE700 sælges i morgen.

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

det mp siges at være et godt argument fra hans side :-)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"][quote="Telemaster"]
Men jeg ville helt sikkert gøre det samme med Rasks profil, hvis jeg fik chancen :twisted:[/quote]

Og i dagens andre nyheder:

- Bjørne passerer oftest afføring i skov-områder, siger undersøgelser.
- Eksperter: "Vand er stadig vådt"
- Politiker fanget i løftebrud.[/quote]

:D Når du nu bliver træt af at støje, så kan du få gang i noget stand-up i stedet :D

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/politik/sass-larsen-fa ... -larsen-fa ... orbindelse</a><!-- m -->
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: 8 GB RAM til Mac'en for 360 kr. Ikke dårligt.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="K-P"]NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/politik/sass-larsen-fa ... -larsen-fa ... orbindelse</a><!-- m -->[/quote]

Ja, det er sgu' lidt optur at bo i et land med så små problemer, at man kan være en trussel mod landets sikkerhed fordi man har diskuteret en forældremyndighedssag med en gut fra en motorcykelklub.

Jeg kan simpelthen ikke tro, at der ikke er andet bag den vurdering, for det virker da tåbeligt ellers. Det er da nærmest mere kriminelt, at han er gode venner med ham der Tommy Kamp, der åbenbart kører den Køgensiske mafia :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="K-P"]NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/politik/sass-larsen-fa ... -larsen-fa ... orbindelse</a><!-- m -->[/quote]

Ja, det er sgu' lidt optur at bo i et land med så små problemer, at man kan være en trussel mod landets sikkerhed fordi man har diskuteret en forældremyndighedssag med en gut fra en motorcykelklub.

Jeg kan simpelthen ikke tro, at der ikke er andet bag den vurdering, for det virker da tåbeligt ellers. Det er da nærmest mere kriminelt, at han er gode venner med ham der Tommy Kamp, der åbenbart kører den Køgensiske mafia :lol:[/quote]

Alle fra Køge er jo kriminelle. :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="kraen"]NO: 8 GB RAM til Mac'en for 360 kr. Ikke dårligt.[/quote]
Jeg har lige opgraderet til 4gb... de virker som om den er holdt op med at stå og snurre med den farverige cirkel på cursoren. :D

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"][quote="K-P"]NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/politik/sass-larsen-fa ... -larsen-fa ... orbindelse</a><!-- m -->[/quote]

Ja, det er sgu' lidt optur at bo i et land med så små problemer, at man kan være en trussel mod landets sikkerhed fordi man har diskuteret en forældremyndighedssag med en gut fra en motorcykelklub.

Jeg kan simpelthen ikke tro, at der ikke er andet bag den vurdering, for det virker da tåbeligt ellers. Det er da nærmest mere kriminelt, at han er gode venner med ham der Tommy Kamp, der åbenbart kører den Køgensiske mafia :lol:[/quote]

Alle fra Køge er jo kriminelle. :) [/quote]

Forsangeren i mit band er fra Køge, og han er sådan set ikke kriminelt, bare et smule fjollet og ikke så god til at moderere en brandert.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]Forsangeren i mit band er fra Køge, og han er sådan set ikke kriminelt, bare et smule fjollet og ikke så god til at moderere en brandert.[/quote]

Der røg din chance for en ministerpost!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen