Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="fortytwo"][quote="FunkyValle"]NO: Har lige smagt mangler med baconsmag! Weeee!!!![/quote]

Mangler ligefrem.. ;) [/quote]

Jeg vil også gerne indskyde, at noget med baconsmag umuligt kan være en mangel! :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: 13 timers nattesøvn. Så burde man vel næsten være veludhvilet, oder..?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Kæresten (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/reneesondergaar ... ergaard</a><!-- m -->) har fået Spar Nord's kulturpris... Og vi er enige om at hun skal købe noget grejrelateret for pengene, så vi skal ud og kigge på grej sammen... :D
NO2: Der er dømt Kakkelbord i aften! :)
RoadHigh.dk

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Torben »

Efter en uge alene på skansen sammen med mine tre dejlige børn, kan jeg nu kun være lidt misundelig på Sørens marathonsøvn :)
NO: Jeg har fået min kone hjem igen...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Torben"]Efter en uge alene på skansen sammen med mine tre dejlige børn, kan jeg nu kun være lidt misundelig på Sørens marathonsøvn :)
[/quote]

Nu kan jeg ikke prale af at have tre børn - dejlige eller "otherwise". Men tro mig: Der var alligevel blevet "bygget op" til det i løbet af den sidste uges tid... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Har tilbragt aftenen med min "nye" storebror, hans kone og tre børn.

Som nogen af jer måske fulgte med i, så tog jeg kontakt til min hidtil ukendte, biologiske halvbror, i forbindelse med min fars sygdom og død, for nogle måneder siden, og det har stille og roligt udviklet sig til, at vi (fruen, vores datter og jeg) var inviteret til spisning hos dem i dag. Og det gik over al forventning. Min halvbror ligner mig (og vores far) så helt utroligt meget, og hans kone er super sød. Deres tre drenge er nogle krudtugler, på den fede måde, og i det hele taget er der tusind dejlige ting at hæfte på aftenens oplevelser, at jeg kunne blive ved i timevis. Men jeg skal nok skåne jer for alle de, for udenforstående, kedelige detaljer, men blot udtrykke min egen glæde over, at skridtet til at trodse egen bekvemmelighed, og "den lette, stiltiende løsning" ikke bare var det rigtige at tage, men ligefrem har beriget mit liv. Og tak til jer, der fremskyndede min beslutning her på kanalen :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Torben »

[quote="Sasha"][quote="Torben"]Efter en uge alene på skansen sammen med mine tre dejlige børn, kan jeg nu kun være lidt misundelig på Sørens marathonsøvn :)
[/quote]

Nu kan jeg ikke prale af at have tre børn - dejlige eller "otherwise". Men tro mig: Der var alligevel blevet "bygget op" til det i løbet af den sidste uges tid... :-)[/quote]
Ha ha - det kunne jeg egentlig godt forestille mig :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Sidder badet i sol med altan døren åben på en lille solskins Ø ud for Afrkaaas kyst. Det er ikke herre varmt, da det blæser, men i går sneg den sig da op på 23 grader. I dag bliver forhåbentligt bedre!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]NO: Sidder badet i sol med altan døren åben på en lille solskins Ø ud for Afrkaaas kyst. Det er ikke herre varmt, da det blæser, men i går sneg den sig da op på 23 grader. I dag bliver forhåbentligt bedre![/quote]
Jeg syn's du sagde, at du ville slukke for tlf'en, og lukke for nettet.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NO: Sidder badet i sol med altan døren åben på en lille solskins Ø ud for Afrkaaas kyst. Det er ikke herre varmt, da det blæser, men i går sneg den sig da op på 23 grader. I dag bliver forhåbentligt bedre![/quote]
Jeg syn's du sagde, at du ville slukke for tlf'en, og lukke for nettet.. ;) [/quote]

Telefonen er helt død. Jeg har heller ikke brugt FB, og det var egentlig bare fordi jeg lige skulle se hvordan det nu var gået Soluna i går. :D
Men altså... du ved hvordan det er...

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Så er jeg flyttet. Århus er byttet ud med Aalborg, og det skal nok blive rigtig fint. Virker som en hyggelig by i hvert fald.
NO2: Min nye lejlighed er ganske lækker, og nu hvor møbler, malerier og diverse er kommet på plads, kan man også bo der.
NN: Stofa har slået verdensrekort i langsom service. Der er stadig ikke internet og TV, selvom jeg har betalt for det. Det er åbenbart møghamrende svært at flytte et abonnement fra en adresse til en anden.
NO3: Så er det godt at man har kæreste og forældre i smilets by, så man kan tage en weekendtur sydpå og endda krydre den med en rigtig hyggelig indflytterfest i fredags.

NA: Gik forbi en flot, flot Custom Shop Telecaster i en musikforretning i går. Copper Metallic-farvet som jeg altid har haft en lille svaghed for. Smutter ned og prøver den i morgen, men det passer økonomisk overhovedet ikke særlig godt, hvis den er lige så fed, som den ser ud.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Barf, det kunne jo næsten ikke passe bedre, at du var den seneste til at skrive i denne tråd :)
I´d 8-2 be an Arsenal fan, It´d make me 1-2 cry :lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Tænkte nok, at du ville smide en lille kommentar, din røde djævel. Jeg så desværre ikke kampen, men så vidt jeg kan forstå, kan Arsenal være nogenlunde tilfredse med indsatsen. De spillede eftersigende lige så godt/dårligt som United, og så gik det bare Uniteds vej i stedet. Skadesplaget eller ej, så er Uniteds forsvar nok bare den lille smule bedre end Arsenals. Men tillykke med endnu en sejr, der skal jo også være nogen til at holde trit med City.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Det virker lidt som om, Wenger fuldstændig har tabt sutten. Han pillede jeres bedste spiller, og eneste reelle trussel, ud og erstattede ham med Arshavin, som jo tydeligvis ikke gider spille for jer mere. Og ellers så det egentlig ikke helt ud som om, Arsenal var klar. Jeg synes I kæmpede godt den sidste halve time, men ellers var det overladt til United at lave noget.

Tak for kampen :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]
NA: Gik forbi en flot, flot Custom Shop Telecaster i en musikforretning i går. Copper Metallic-farvet som jeg altid har haft en lille svaghed for. Smutter ned og prøver den i morgen, men det passer økonomisk overhovedet ikke særlig godt, hvis den er lige så fed, som den ser ud.[/quote]
Hvad snakker du om? Nu er du jo kommet på guldrandet praktikantløn ;)

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Izzy »

NO: Så fik jeg praktikplads i en SFO/skole hvor jeg skal være pædagogmedhjælper og hjælperunderviser i musik og i 1 klasse. Det bliver lækkert nok
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Jeg er med opløbet på TC Electronics' facebook side til at vinde en Polytune Mini, ved at have flashed et billede af mit lille setup.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater

Jo flere der "liker", jo større chance har man vist... TC kan vist godt li' jeg er så primitiv jeg bruger strips. :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="FunkyValle"]NO: Har lige smagt mandler med baconsmag! Weeee!!!![/quote]

Al mad smager af bacon.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: King Diamond kommer endelig tilbage på scenen igen - og han kommer til Sweden Rock Festival til sommer :music-deathmetal:

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Har fået to billetter til Rock Meets Classic. Er lidt spændt på hele setuppet, men Steve Lukather er med, så det kan næsten kun blive godt. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.horsensandfriends.dk/?event= ... vent=61</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen