Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: Hjem fra to fantastiske showcase koncerter med Get Your Gun i Tallinn.. Mega mega mega fedt!

NA: Ingen søvn overhovedet og vi skal spille i Silkeborg i aften..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Jeg har vundet på min oddset kupon, efter at have spillet for første gang siden jeg var teenager!! Fucking hell, Chelsea trak spændingen ud.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Layla
NO2: Introen til Layla
NO3: Duane Allmans slidesolo i slutningen af Layla, før den påklistrede ekstraslutning
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"]NO: Layla
NO2: Introen til Layla
NO3: Duane Allmans slidesolo i slutningen af Layla, før den påklistrede ekstraslutning[/quote]

:gay-imgay:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]NO: Layla
NO2: Introen til Layla
NO3: Duane Allmans slidesolo i slutningen af Layla, før den påklistrede ekstraslutning[/quote]

Jamen, det er også sådan én af de ting, som er så fede, så melodiske, så "hørte" og så "selvfølgelige", at man somme tider næsten glemmer, hvor fedt det egentligt er, og at der rent faktisk var engang, hvor dette stykke "kulturarv" ikke fandtes som en "rygrads-reference", før nogen lavede det. Jeg har det lidt på samme måde med Hendrix´ version af "All Along the Watchtower"... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"]NO: Layla
NO2: Introen til Layla
NO3: Duane Allmans slidesolo i slutningen af Layla, før den påklistrede ekstraslutning[/quote]

:gay-imgay:[/quote]

No need to state the obvious... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"][quote="Telemaster"]NO: Layla
NO2: Introen til Layla
NO3: Duane Allmans slidesolo i slutningen af Layla, før den påklistrede ekstraslutning[/quote]
:twisted:
:gay-imgay:[/quote] :twisted:

No need to state the obvious... :-)[/quote]
Det er Nu mere fordi jeg syntes det er den vildeste smiley her på gf. 8-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jah, det er nok det tætteste, man sådan lige kommer på knastør analsex i tegneserieform her...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

The word "gay" arrived in English during the 12th century from Old French gai, most likely deriving ultimately from a Germanic source.[1]

For most of its life in English, the word's primary meaning was "joyful", "carefree", "bright and showy", and the word was very commonly used with this meaning in speech and literature.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nu behøver "Joyful", "Carefree", "Bright and Showy" - der naturligvis også var de begreber, som jeg oprindeligt forholdte mig til - vel ikke på nogen måde at udelukke knastør analsex?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Telemaster"]NO: Layla
NO2: Introen til Layla
NO3: Duane Allmans slidesolo i slutningen af Layla, før den påklistrede ekstraslutning[/quote]

Jamen, det er også sådan én af de ting, som er så fede, så melodiske, så "hørte" og så "selvfølgelige", at man somme tider næsten glemmer, hvor fedt det egentligt er, og at der rent faktisk var engang, hvor dette stykke "kulturarv" ikke fandtes som en "rygrads-reference", før nogen lavede det. Jeg har det lidt på samme måde med Hendrix´ version af "All Along the Watchtower"... :-)[/quote]

Nemlig. Og bortset fra det, så er den indspilning så gennemsyret af hvad, der efter min opfattelse er indbegrebet af musikalitet, at den i dag virker lige så fuldstændig påtrængende og frisk, som da jeg hørte den første gang. Det er ganske enkelt en fantastisk sang i en fantastisk indspilning. Der er ikke mange sange, som jeg ikke kan få nok af, men det her er en af dem. Hendrix' indspilning af All along the Watchtower er en af de andre :-)

NO (uden sammenligning i øvrigt): Jeg har lige modtaget mix af sang nr. to fra den plade, jeg går og arbejder på, og det lyder fuldstændig som jeg håbede, eller derover. Det er fandeme fedt :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Nu behøver "Joyful", "Carefree", "Bright and Showy" - der naturligvis også var de begreber, som jeg oprindeligt forholdte mig til - vel ikke på nogen måde at udelukke knastør analsex?

:-)[/quote]

Du lever nogle gange i en lidt syg verden Søren.. me like..

NO: Har budt på en bas, på eBay.. Ingen andre har budt på den, så nu håber jeg at jeg kan hive den hjem 17 hours to go
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Nu behøver "Joyful", "Carefree", "Bright and Showy" - der naturligvis også var de begreber, som jeg oprindeligt forholdte mig til - vel ikke på nogen måde at udelukke knastør analsex?

:-)[/quote]
Jeg Har ikke mere.:-)

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO opfølgning: billeder fra vores fede showcase i Tallinn - <!-- m --><a class="postlink" href=" ... 9342778698</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"]Nu behøver "Joyful", "Carefree", "Bright and Showy" - der naturligvis også var de begreber, som jeg oprindeligt forholdte mig til - vel ikke på nogen måde at udelukke knastør analsex?

:-)[/quote]
Jeg Har ikke mere.:-)[/quote]

Well, some like it hot!

Jeg tror blot, at jeg tørt vil konstatere, at ham Rasmus er "sådan en lystig og munter fyr"...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Når man nu er flyttet til en ny by og væk fra sin "go to guitar guy", så er det da rart, at der er alternativer. Var i Tonecontrol med et par guitarer i dag, som lige skulle kigges på, og de er færdige allerede i morgen. Virker også som nogle flinke mennesker.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

De er rigtigt flinke derinde. Kom der eb del, da jeg boede i Aalborg :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

Jep, de er rigtig flinke i Tonecontrol. Har ikke fået lavet noget derinde, men der er altid god service, når jeg er der.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Barf"]NO: Når man nu er flyttet til en ny by og væk fra sin "go to guitar guy", så er det da rart, at der er alternativer. Var i Tonecontrol med et par guitarer i dag, som lige skulle kigges på, og de er færdige allerede i morgen. Virker også som nogle flinke mennesker.[/quote]

Tonecontrol er blevet overtaget af Woodstock d. 1/4.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Ja, jeg snakkede lige med ekspedienten om det dernede i dag (guitarerne var nemlig allerede færdige samme eftermiddag). Mener nu, at han sagde, at det var Big Tone, men er det samme ejer?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen