Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO3: Der er noget ganske særligt at få leveret ting med lastbil og kran ... Og så to gange på en uge.

NU (Now Undren): vi havde bestilt 3x900 kg jord. Der er afsendt 3x900 kg jord, men der er kun leveret 2x. Hvordan fanden bliver 900 kg jord væk i posten????

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Egopåske på Odden. Bare læse bog på terrassen, lige luge og feje terrassen, nulre ned og se på vandet, læse lidt mere bog, give min gamle BMX et syrebad, spise god mad osv. Afslapning på et særdeles højt plan :)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: påskeferie i Klitmøller. Vindstille og sol. (og når jeg nu ikke surfer, var det med manglende vind kun godt)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Så blev det til ti års jubilæum på arbejde i dag

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO1: 10 års "uafhængighedsdag" i dag.

NO2: Fed tur til London i sidste uge.

NO3: NO1 blev blandt andet fejret ved at få lavet en piercing hos Miss Veronica - et utroligt sympatisk og yderst kompetent transkønnet væsen med horn i panden og hjemmetatoverede røde øjeæbler.
Last edited by Sasha 4 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Fedt - Tillykke med det hele :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Tillykke!

Derudover er jeg lidt i tvivl mht., om dette (piercingen) er en af de situationer, hvor man skriver "pics or it didn't happen" :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Tak-tak!  :)

@ Odgaard: Aaarh, skal der ikke være lidt overladt til fantasien? Det tror jeg... ;)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Lang weekend, som bliver brugt på en tur til Tåning for at besøge den gamle.


Vis indlægget.


Vis indlægget.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Bortset fra en Flixbus, der endte med at være et par timer forsinket, god start på weekend hos Fatti. En tur på briksen med massage og nåle efterfulgt af dyreryg, som var levende i går, er ikke at kimse ad! Maven er glad, og skuldrene er i korrekt og ens højde :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

En af mine gode venner fra studietiden spiller i sådan et Motörhead inspireret Heavy punk band. Jeg har fået lov til at mixe og masterere deres kommende EP. Det har godt nok været en udfordring. Dels er jeg ikke såååå velbevandret i Motörheadlyden, og dels er sporene ikke fantastisk godt optaget. Det har krævet hårdt arbejde, men nu synes jeg, det lyder røvfedt. Der er måske endda vinyl på vej :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg spillede mit første solo job (akustisk guitar og sang) i går. Det er noget jeg har tænkt på at starte på men ikke rigtig haft 'modet', men nu var der nogen der var vildt desperate og havde det OK med at jeg nok reelt ikke var klar. Det blev booket i onsdags, så jeg havde kun få dage til at øve op. Det gik OK, men jeg savnede lige to uger ekstra til at øve i.

Umiddelbart efter det job kørte jeg ud og spillede et bryllup med Ballebandet. Det var et forrygende job, vi spillede virkelig godt, og festen var helt oppe at ringe.

I det hele taget virker det som om, der er ved at komme lidt mere liv i Ballemarkedet, det har ellers været lidt trist i et stille tid. Vi har i hvert fald travlt.


Billede
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Sommerferie på Odden. Jeg kørte op i går aftes og har brugt i dag på en tur til Nykøbing efter Gori til vinduer og gavle plus et skift af dæk, styr og gearing på yndlingslågen.

NO2: Er lige kommet hjem fra en lækker aftentour på yndlingslågen, inklusiv en øl på havnen, og kan konstatere, at jeg har ramt kædelinjen næsten perfekt i første forsøg. Great succes!

NWTF: Det der med Gori, gavle og vinduer. Det plejer at være de voksne, der tager sig af den slags...

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Max Power »

Dave Grohl er muligvis Verdens sejeste person.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Årets første høst. Højbedene blev sat lidt sent i gangBillede

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Endnu en arving er på vej. Ankomst ca. 23/12.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen