Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Urup"]No: Mika Vandborg og Søren Andersen på Godset i Kolding. Det var godt![/quote]

Nemlig! 100 + mennesker på en regnvejraften i Kolding om onsdagen oplevede et fedt band, gode sange og ikke kun guitarfræs, men også det var der nok af. Se dem!

(Og Electric Guitars´guitardepartement, d.v.s. Mika og Søgge, er demoaber på Sasha og min Marshall Clinic på Copenhagen Guitar Show...Så der skal i også være...)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"]

(Og Electric Guitars´guitardepartement, d.v.s. Mika og Søgge, er demoaber på Sasha og min Marshall Clinic på Copenhagen Guitar Show...Så der skal i også være...)[/quote]

Ja, det vil jo uvægerligt blive sådan én af de begivenheder, som vil opdele fremtidens mennesker i: De, som ikke var der; De, som var der, og så de få, som "lived to tell the tale".

- Jo, nu skal du høre min dreng: Dengang morfar var ganske ung - det må have været helt tilbage i ´13, tror jeg - da var han kommet helt til København og...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg vil gøre mit yderste for at være tilstede ved denne event. Jeg er begyndt at lede efter høreværn til lillemanden.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Smittefar"]Jeg vil gøre mit yderste for at være tilstede ved denne event. Jeg er begyndt at lede efter høreværn til lillemanden.[/quote]

Har du tænkt dig at slæbe knægten med til guitarshow???
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Det gør det uendeligt meget nemmere at få lov til at have udgang i fire-fem timer, hvis man tager knægten med på udgang :P Men jeg var nok helst fri.
Modded guitars were crap right out of the factory

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Per Ørum »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Smittefar"]Jeg vil gøre mit yderste for at være tilstede ved denne event. Jeg er begyndt at lede efter høreværn til lillemanden.[/quote]

Har du tænkt dig at slæbe knægten med til guitarshow???[/quote]

Selvfølgelig skal knægten med til guitarshow........

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Han er godt nok kun 5 mdr. Er guitarshow Barnevognsvenligt?
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Han er godt nok kun 5 mdr. Er guitarshow Barnevognsvenligt?[/quote]
Bæresele siger Jeg bare. Det Er the shit for min nevø på 7 mdr.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det gælder især for "15 years of loud"..!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

De må egentlig kun sidde i bæresele i ca. 30 minutter ad gangen.

15 years of loud bliver højdepunktet for lillemanden. Jeg vil jo nødig være nødt til at fortælle ham om dengang, jeg var til 15 years of loud - Nææ jeg skal fortælle ham om dengang, han var til 15 YoL.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Du skal nok råbe til ham. Stakkels dreng: Døv i så ung en alder... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Det er jo der høreværnene kommer ind i billedet :P
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Du skal nok råbe til ham. Stakkels dreng: Døv i så ung en alder... :-)[/quote]

Jeg havde sønnike på 13 med til Electric Guitars på Godset i går. Han synes det var alt for højt, og brugte ørepropper. Jeg synes det var passende, behagelig lydstyrke... Så noget er brændt af i de sidste mange år med høj musik.

(Hans kommentar: Men Far: Dine ører er der også kun for at dine briller sidder vandret..)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]Du skal nok råbe til ham. Stakkels dreng: Døv i så ung en alder... :-)[/quote]

Jeg havde sønnike på 13 med til Electric Guitars på Godset i går. Han synes det var alt for højt, og brugte ørepropper. Jeg synes det var passende, behagelig lydstyrke... Så noget er brændt af i de sidste mange år med høj musik.

(Hans kommentar: Men Far: Dine ører er der også kun for at dine briller sidder vandret..)[/quote]
LOL

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Du forpassede vel ikke chancen for at demonstrere, hvad en ørefigen er...? (tø-hø-hø...)

Men det er lidt sjovt: Jeg kan også huske, at jeg ofte i mine unge dage tænkte "Nøj, de spillede f.... højt!", hvor jeg i dag tit tænker, at de da godt måtte have givet den lidt mere. Jeg tror dog, at der generelt bliver spillet lavere til koncerter i dag end for 20-25 år siden..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"][quote="MacG"][quote="Sasha"]Du skal nok råbe til ham. Stakkels dreng: Døv i så ung en alder... :-)[/quote]

Jeg havde sønnike på 13 med til Electric Guitars på Godset i går. Han synes det var alt for højt, og brugte ørepropper. Jeg synes det var passende, behagelig lydstyrke... Så noget er brændt af i de sidste mange år med høj musik.

(Hans kommentar: Men Far: Dine ører er der også kun for at dine briller sidder vandret..)[/quote]
LOL[/quote]

Men det skal lige tilføjes at jo vildere det blev jo mere jublede han. De har et par numre hvor de er stemt helt ned i helvede, og dèt var noget der bekom ham vel... Og jeg tror også at der generelt bliver spillet lavere end før. I øvrigt spiller de ikke ret højt på scenen...

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Per Ørum »

[quote="Smittefar"]Han er godt nok kun 5 mdr. Er guitarshow Barnevognsvenligt?[/quote]

Jo før man starter jo bedre....

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

Jeg syntes sku stadig min superlead kun kan spille for højt. Men det er nok rigtigt at de generelt spillere lavere idag tror jeg. Altså alle andre ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"]Det gør det uendeligt meget nemmere at få lov til at have udgang i fire-fem timer, hvis man tager knægten med på udgang :P Men jeg var nok helst fri.[/quote]

Det er vist mest fordi, du endnu ikke har oplevet effekten af "hvis jeg får lov til, at gøre noget jeg vil alene en dag, så gør du det samme en anden dag".
Jeg ville ikke slæbe ham med, for du kommer til, at koncentrerer dig mere om ham end det du kommer efter, så hellere tage afsted i 3 timer alene, og så få noget ud af de 3 timer..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Smittefar"]Det gør det uendeligt meget nemmere at få lov til at have udgang i fire-fem timer, hvis man tager knægten med på udgang :P Men jeg var nok helst fri.[/quote]

Det er vist mest fordi, du endnu ikke har oplevet effekten af "hvis jeg får lov til, at gøre noget jeg vil alene en dag, så gør du det samme en anden dag".
Jeg ville ikke slæbe ham med, for du kommer til, at koncentrerer dig mere om ham end det du kommer efter, så hellere tage afsted i 3 timer alene, og så få noget ud af de 3 timer..[/quote]

F..ckin hørt.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen