Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: P90X går lidt bedre idag. Jeg har ikke smerter i HELE kropppen og har generelt mere energi.
NO: En Sugar Pine La Cab krop på vej fra Marc Rutters og han var super cool at handle med!
NA: Skal nok bruge en del tid i weekenden på at lave min klasses udstilling færdig til på mandag. :(

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Telemaster"][quote="Dannyboy"]NO: Fandt lige ud af at der jo ligger rigtig fine Guthrie Govan tabs på det dersens internet. Nu skal den solo i Erotic Cakes fandme skæres.

NA: Hot diggity, manden spiller ederbankme hurtigt[/quote]

OT: Det er da dig, der hænger et billede af på McDonald's ved Nørreport, ikke? :-D[/quote]
Jo, men jeg fik en kold burger og 500kr for det og de sagde at det kun skulle hænge der et par mdr.


Indtil videre har jeg hængt der 6 år

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Shit en dårlig handel

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Dannyboy?

Billede

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Ja det er mig

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Kaffe! Det blev lidt sent i øvelokalet i aftes, men det blev samtidigt til et nyt nummer. Nu skal vi bare finde ud af, om den endelige version skal være helt afdæmpet med en enkelt guitar, vokal og lidt bas, eller der skal mere "pep" på.

*pep: Generelt udtryk for chili eller andet godt - f.eks. en vrængende rytmeguitar :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Ville lige tjekke, om Gaffa skulle have været på pletten til The Cult-koncerten i onsdags, for at få en lidt mere ædru vurdering af løjerne, end jeg og mine følgesvende har kunne diskutere os frem til. Og det var de. Faktisk så var det Martin Hall (som jeg godt så derinde), der tilsyneladende er blevet skribent for Gaffa, og ja, han har skrevet en anmeldelse ... eller skal vi kalde det en længere musikhistorisk og selvbiografisk essay, med sin egen ungdom, og The Cult som omdrejningspunkt. Jeg håber Gaffa tager den med i sin fulde udstrækning, i næste måneds trykte udgave :thumbup:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/anmeldelse/50127">http: ... e/50127</a><!-- m --> :clap:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Odgaard"]
*pep: Generelt udtryk for chili eller andet godt - f.eks. en vrængende rytmeguitar :) [/quote]

Der ER nu få ting, som kan sætte pep på et halvsøvnigt nummer som en vrængende rytmeguitar...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Så står der frisklavet lemonade og trækker i køleskabet! :D

NO2: Le Mans-weekend og 18 års i aften! Le mans er først rigtig sjovt, når man kommer halvsnaldret hjem kl. 2-3 stykker om natten og prøver at følge med i det hele! :lol:

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Sasha"][quote="Odgaard"]
*pep: Generelt udtryk for chili eller andet godt - f.eks. en vrængende rytmeguitar :) [/quote]

Der ER nu få ting, som kan sætte pep på et halvsøvnigt nummer som en vrængende rytmeguitar...

:-)[/quote]
Selv om den afdæmpede version lyder godt, så er jeg nok også mest til førnævnte, vrængende rytmeguitar. Det virker som den naturlige løsning :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg tror, at jeg vil prøve at råbe til Clapton i aften, når han uundgåeligt når til den søvndyssende crowd-pleaser "Wonderful tonight":

"Så gi´en da no´j pep for Fa´en!

Så må vi så se, om det hele bryder ud i et inferno af vrængende rytmeguitar, og publikums reaktion fører til tumultariske scener...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Jeg tror, at jeg vil prøve at råbe til Clapton i aften, når han uundgåeligt når til den søvndyssende crowd-pleaser "Wonderful tonight":

"Så gi´en da no´j pep for Fa´en!

Så må vi så se, om det hele bryder ud i et inferno af vrængende rytmeguitar, og publikums reaktion fører til til tumultariske scener...[/quote]

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Duke Nukem Forever ... ude 14. juni. 8-)

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"]Jeg tror, at jeg vil prøve at råbe til Clapton i aften, når han uundgåeligt når til den søvndyssende crowd-pleaser "Wonderful tonight":

"Så gi´en da no´j pep for Fa´en!

Så må vi så se, om det hele bryder ud i et inferno af vrængende rytmeguitar, og publikums reaktion fører til til tumultariske scener...[/quote]

:D [/quote]
:banana-gotpics:
Ja tak!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Skal spille en afløsertjans i aften med et orkester der udelukkende spiller danske 80'er numre... Og ja - jeg kan godt lide danske 80'er numre... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]Duke Nukem Forever ... ude 14. juni. 8-)[/quote]

Nu følger jeg ikke så meget med på computerspilsfronten ... men skulle det ikke have været ude omkring årtusindskiftet???
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"][quote="SustainerPlayer"]Duke Nukem Forever ... ude 14. juni. 8-)[/quote]

Nu følger jeg ikke så meget med på computerspilsfronten ... men skulle det ikke have været ude omkring årtusindskiftet???[/quote]

Fra 1997 og frem :D Men titlen var da velvalgt :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"][quote="SustainerPlayer"]Duke Nukem Forever ... ude 14. juni. 8-)[/quote]

Nu følger jeg ikke så meget med på computerspilsfronten ... men skulle det ikke have været ude omkring årtusindskiftet???[/quote]

Fra 1997 og frem :D Men titlen var da velvalgt :lol:[/quote]

Ja, det må man sige :D

Computerspillenes svar på Chinese Democracy ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Clapton i Herning her til aften.

Jeg synes godt nok, at den gamle var i storform her til aften. Men OK, det var også sidste koncert på touren.

NO: Lidt sjovt, at da vi parkerede, stod Telemasteren ud af bilen ved siden af.

NWTF: Hvem ind i h... havde booket det mest elendige gymnasieband, eller hvad pokker det skulle ligne - det dér skrald, som forsøgte at spille opvarmning?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]NO: Clapton i Herning her til aften.

Jeg synes godt nok, at den gamle var i storform her til aften. Men OK, det var også sidste koncert på touren.

NO: Lidt sjovt, at da vi parkerede, stod Telemasteren ud af bilen ved siden af.

NWTF: Hvem ind i h... havde booket det mest elendige gymnasieband, eller hvad pokker det skulle ligne - det dér skrald, som forsøgte at spille opvarmning?[/quote]

De er vist fra Svendborg, ik'? De blev interviewet til TV2Fyn den anden dag, og var vist lige så overraskede over, at være blevet trukket op af hatten, som alle andre i hele verden.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen