Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: "Cowboy, Indianer og Hest - The Movie"

Det er ikke ret tit jeg lander på DR Ramasjang, når jeg zapper rundt på fjerneren, må jeg indrømme, men i dag ramte jeg da godt nok lige jackpot!

Jeg ved ikke, om de to belgiske animatorere har været bevidste om det, men de rammer spot on, hvad der foregik inde i mit hoved, når jeg, som 8-9 årig, lå på gulvet på mit værelse, og legede med det forhåndenværende udvalg af bondegårdsdyr, biler, plasticfigurer, byggeklodser, osv., og lod min fantasi overtrumpfe al logik og virkelighed. Det er virkelig vanvittigt, som kun et barn kan udtænke det :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Det er nemlig noget at det mest syrede og vanvittige børnefjernsyn længe. Men det er også kanonsjovt. Jeg har taget mig selv i at stå tidligt op om lørdagen for at se lige det, grine min røv i laser og så gå i seng igen. Det gør jeg altså ikke for hvad som helst. Men jeg har ikke set filmen. Er den lige så god som de små, korte afsnit?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]Det er nemlig noget at det mest syrede og vanvittige børnefjernsyn længe. Men det er også kanonsjovt. Jeg har taget mig selv i at stå tidligt op om lørdagen for at se lige det, grine min røv i laser og så gå i seng igen. Det gør jeg altså ikke for hvad som helst. Men jeg har ikke set filmen. Er den lige så god som de små, korte afsnit?[/quote]

Jeg har så ikke set de korte afsnit ... men jeg skal da klart til at stå tidligt op om lørdagen også! :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

Det har jeg også tit stened over til morgenkaffen. I sådan en grad min kæreste kigger undrende på mig og siger..."øøøhh kan vi se noget andet?!?".

Jeg kan også godt li' det modellerede får, som går i skole. :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

Dette portræt af ulven:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]Jeg kan også godt li' det modellerede får, som går i skole. :) [/quote]

Timmy..?
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]Jeg kan også godt li' det modellerede får, som går i skole. :) [/quote]

Timmy..?[/quote]

Shaun?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="GodSpeedDK"][quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]Jeg kan også godt li' det modellerede får, som går i skole. :) [/quote]

Timmy..?[/quote]

Shaun?[/quote]

Shaun er for stor til, at gå i skole.. Og så er der en hel serie med TImmy, som er lammet i Shaun The Sheep, der går i noget der minder om børnehaveklasse.. Det er en spin off, på en spin off..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Kom hjem med en RV5 idag.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Har lige fået vurderet en af mine cd'ere til ca 3000 dkk. Den skal sgu lige fyres af og pengene skal gå til grej.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Swampthing"]NO : Har lige fået vurderet en af mine cd'ere til ca 3000 dkk. Den skal sgu lige fyres af og pengene skal gå til grej.[/quote]

Fortæl!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: God aften i går i selskab med Kraen, Urup og Odgaard. Der kom en bunke specialøl på bordet, og stort som småt blev vendt.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Swampthing"]NO : Har lige fået vurderet en af mine cd'ere til ca 3000 dkk. Den skal sgu lige fyres af og pengene skal gå til grej.[/quote]

Fortæl![/quote]
Det er soundtracket til filmen Anton, hvor Bjørk "synger på dansk".
Der er lavet et oplag på ca 500 nummerede cd'ere, mit eksemplars nummer er under 100 og er i mint condition.
Der er 1 anden til salg i DK : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.soundstation.dk/data/product ... 93.aspx</a><!-- m -->

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Sleep Party People på Loppen. Det er noget tid siden en koncert har kommet bag på mig, men for satan det er noget af det mest inspirerende jeg har set!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

Celebration Day her til aften. Fy for s...., det er en fed koncertfilm!

Jimi Page ER jo bare verdens sejeste nulevende person. Der er ikke så meget at diskutere dér. Han og Plant er jo ligesom alt dét, som Jagger og Richards stadig drømmer om at være efter at have øvet sig forgæves i 50 år...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]NO:

Celebration Day her til aften. Fy for s...., det er en fed koncertfilm!

Jimi Page ER jo bare verdens sejeste nulevende person. Der er ikke så meget at diskutere dér. Han og Plant er jo ligesom alt dét, som Jagger og Richards stadig drømmer om at være efter at have øvet sig forgæves i 50 år...[/quote]

Jeg vil nu mene, at Stones er ude i et helt andet ærinde end Zeppelin, og at de altid har været det. Sammenligningen er derfor lidt søgt, tænker jeg. Men hvis man endelig skal lave den, tager du ganske enkelt fejl: Mick og Keith er nemlig sejere end Page og Plant ;-)

I øvrigt har jeg endnu ikke set filmen, men jeg ville blive meget overrasket, hvis den fik mig til at ændre mit syn på de to bands fundamentalt, uanset hvor god den så er. Jeg har været helt vild med Zeppelin, og i særdeleshed Jimmy Page, siden jeg gik i 8. klasse, mens Stones først er "kommet til" i fjumreårene efter gymnasiet. I dag lytter jeg meget mere til Stones end Zeppelin, nok mest på grund af sangene (og jeg lytter ret meget til begge dele). Jeg vil ikke gå så vidt som til at sige, at Jagger og Richards som sangskrivere har mere på hjerte end Page og Plant, men deres tekstunivers og musikalske virkemidler gør altså mere for mig, ligesom Jaggers vokal, også på de nyere ting, formår at gøre større indtryk på mig end Plants - selvom de uden tvivl trækker på en hel del fælles referencer.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Alt sammen fine og helt sikkert meget rigtige betragtninger, som jeg indtil i går aftes ville have erklæret mig 100% enig i. Men efter hr. Page i løbet af godt to timer havde væg-til-væg-demonstreret at han som sagt ER verdens sejeste nulevende person, kunne man ikke forlade biografen uden de to følgende tanker i baghovedet:

1) Sådan vil jeg være, når jeg nærmer mig folkepensionen.

2) Grunden til de kun spiller ét ekstranummer kan kun være, at han skal hjem at skifte ble på Keith Richards.

Men ved De hvad, hr. Møller? De er jo selv stadig ung. Så De kan såmænd sagtens nå at komme til fornuft mange gange endnu. Det skal De ikke tænke så meget på... :-)












(PS: Jeg er såmænd også kun sådan "til husbehov Zeppelin-fan". Men for s.... hvor er det en fed koncertfilm. Se den, hvis I får chancen!)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

Jeg skal helt sikkert ind og se den!

Zeppelin var mit første møde med rock og især Page var grunden til at jeg begyndte at spille guitar. Jeg kendte ikke noget til guitar overhovedet, men attituden og moves'ene gjorde, sammen med musikken, bare et eller andet ved mig.

http://www.youtube.com/watch?v=2BDP3owm9TI

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="DarkoPage"]Jeg skal helt sikkert ind og se den!

Zeppelin var mit første møde med rock og især Page var grunden til at jeg begyndte at spille guitar. Jeg kendte ikke noget til guitar overhovedet, men attituden og moves'ene gjorde, sammen med musikken, bare et eller andet ved mig.

http://www.youtube.com/watch?v=2BDP3owm9TI[/quote]

Men hvor kan man se den ?

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Soundgarden's nye album som stream!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nme.com/blog/index.php?blog= ... .php?blog= ... bum_stream</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen