Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO. Det går rigtig fedt i mit Thin Lizzy band selvom det er mange år siden jeg spillede det sidst.
Min gamle Les paul custom bliver bare federe og federe jo mere den får lov at spille.Det er lidt som om at den virkelig trængte til at blive spillet på efter den stortset kun har hængt på væggen i et godt stykke tid.
NTK- En fed guitar bliver endnu federe af at blive brugt.
Min gamle Marshall er også begyndt at charmere mig igen.Godt jeg ikke solgte den.Glæder mig til den lige får smidt Nos rør i som jeg har til at ligge.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Pluto"]
NTK- En fed guitar bliver endnu federe af at blive brugt.
[/quote]
Amen - jeg har også i flere omgange genopdaget mine guitarer. For et stykke tid siden var det min Les Paul, i disse dage er jeg helt oppe at ringe over min strat.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af mos »

Yes! Af samme grund bør man vel ikke helt afvise tanken om flerkoneri :-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="mos"]Yes! Af samme grund bør man vel ikke helt afvise tanken om flerkoneri :-)[/quote]

Den smider jeg lige på fjæsbogen...

Nå: Tænk over det: Dobbelt af alt det gode, men...

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="mos"]Yes! Af samme grund bør man vel ikke helt afvise tanken om flerkoneri :-)[/quote]


Ja hvis man bare kunne hænge dem på væggen eller sælge dem ,hvis man blev træt af en af dem :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Q:

Bliver en fed kone så også federe af at blive brugt?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten_Lyse »

[Beavis and Butthead on]

Uh-huh-huh.. Mine did..

[/Beavis and Butthead off]
:character-beavisbutthead:

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Morten_Lyse"][Beavis and Butthead on]

Uh-huh-huh.. Mine did..

[/Beavis and Butthead off]
:character-beavisbutthead:[/quote]

:lol:

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[youtube]GimYR46OSOA[/youtube]

Yihaa!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Skulle anmelde Tina Dickow her til aften, og jeg var en smule skeptisk, men det viste sig faktisk at være en rigtig god koncert.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"]NO: Skulle anmelde Tina Dickow her til aften, og jeg var en smule skeptisk, men det viste sig faktisk at være en rigtig god koncert.[/quote]

Det kunne vel også have været en optur, selvom det havde været en lortekoncert, kunne det ikke? Så kunne du have lavet en Thomas Treo på hende! :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Lucinda Williams koncert - koncert booked
NO2: Neil Young and Crazy Horse - koncert booked
NO3: Tommy Emmanuel m. Martin Taylor - koncert booked
NO4: Ny My Bloody Valentine LP+CD+Digital Download - bestilt (kunne være rigtig stor optur hvis jeg kunne skrive "booked", men ak...)

Så er der da lidt at se frem til her i foråret! :D

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Starcaster"]
NO4: Ny My Bloody Valentine LP+CD+Digital Download - bestilt (kunne være rigtig stor optur hvis jeg kunne skrive "booked", men ak...)

Så er der da lidt at se frem til her i foråret! :D [/quote]

Sidder og lytter til den nu. Velkendte toner må man sige :)

/Søren

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Barf"]NO: Skulle anmelde Tina Dickow her til aften, og jeg var en smule skeptisk, men det viste sig faktisk at være en rigtig god koncert.[/quote]

Det kunne vel også have været en optur, selvom det havde været en lortekoncert, kunne det ikke? Så kunne du have lavet en Thomas Treo på hende! :D [/quote]

Jo, det er måske rigtigt nok. Af uransaglige årsager har jeg faktisk nemmere ved at skrive anmeldelser, hvor min begejstring kan være på et meget lille sted end det modsatte. Jeg føler på en eller anden måde, at jeg skal retfærdiggøre enhver stjerne endnu mere, end jeg skal argumentere for manglen, når det er tilfældet. Det er fuldstændig åndssvagt, men sådan er det bare. Og så kan man tillade sig at skrive nogle lidt hårde og sjove ting, når man skal sable noget ned, men det er bare en ekstra bonus ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"][quote="GodSpeedDK"][quote="Barf"]NO: Skulle anmelde Tina Dickow her til aften, og jeg var en smule skeptisk, men det viste sig faktisk at være en rigtig god koncert.[/quote]

Det kunne vel også have været en optur, selvom det havde været en lortekoncert, kunne det ikke? Så kunne du have lavet en Thomas Treo på hende! :D [/quote]

Jo, det er måske rigtigt nok. Af uransaglige årsager har jeg faktisk nemmere ved at skrive anmeldelser, hvor min begejstring kan være på et meget lille sted end det modsatte. Jeg føler på en eller anden måde, at jeg skal retfærdiggøre enhver stjerne endnu mere, end jeg skal argumentere for manglen, når det er tilfældet. Det er fuldstændig åndssvagt, men sådan er det bare. Og så kan man tillade sig at skrive nogle lidt hårde og sjove ting, når man skal sable noget ned, men det er bare en ekstra bonus ;) [/quote]

Har jeg ikke tid til at læse alle anmeldelserne, i f.eks. Gaffa, går jeg altid efter dem, der har fået 0-2 stjerner. De er altid de sjoveste :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Så er vi to :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: At få meldingen, at en fender Bassman-top, der ellers af en ikke nærmere udspecificeret ansat i en odenseansk musikbiks var blevet dømt til "ikke andet værd end direkte på lossepladsen", har formået at forøge ejermandens spilleglæde med - ifølge hans eget udsagn - ca. 85%, efter at bassemanden har været lidt på ferie herovre. Den odenseanske dom tog såmænd ikke så meget sit afsæt i, at en tidligere ejer havde forsøgt at krølle den om til noget, der vist skulle ligne en Mesa Boogie, men udelukkende, at den havde futtet et udgangsrør af, og at dens "eyelet board" - i lighed med alle andre gamle Fendere´s - bulede lidt op.

Ejermanden henvendte sig egentlig for at få et råd til, hvad han så istedet skulle købe for de 11.000, han havde sparet sammen til en ny forstærker. Men nu har han så en fin, gammel, nyrenoveret Bassman samt de fleste af sine penge endnu. Om den "gode" odenseanske musikhandler så er gået glip af muligheden for at yde lidt service i stil med "Du kan bare lade den stå her. Så skal jeg nok være flink og køre den på lossepladsen for dig", melder historien ikke noget om...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Clutch. Det var sgu en af de bedste koncerter, jeg længe har været til.

N i særdeleshed O: Jean-Paul Gaster. Han spiller bare røvfedt trommer! Ham vil jeg så meget gerne være, når jeg bli'r stor...

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Barf"]NO: Skulle anmelde Tina Dickow her til aften, og jeg var en smule skeptisk, men det viste sig faktisk at være en rigtig god koncert.[/quote]
Nu har jeg lige læst anmeldelsen, og den formåede faktisk at få mig til at tænke - "ej, det der gad jeg da egentligt godt have oplevet". Så thumbs up for godt arbejde. :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Sasha"]NO: At få meldingen, at en fender Bassman-top, der ellers af en ikke nærmere udspecificeret ansat i en odenseansk musikbiks var blevet dømt til "ikke andet værd end direkte på lossepladsen", har formået at forøge ejermandens spilleglæde med - ifølge hans eget udsagn - ca. 85%, efter at bassemanden har været lidt på ferie herovre. Den odenseanske dom tog såmænd ikke så meget sit afsæt i, at en tidligere ejer havde forsøgt at krølle den om til noget, der vist skulle ligne en Mesa Boogie, men udelukkende, at den havde futtet et udgangsrør af, og at dens "eyelet board" - i lighed med alle andre gamle Fendere´s - bulede lidt op.

Ejermanden henvendte sig egentlig for at få et råd til, hvad han så istedet skulle købe for de 11.000, han havde sparet sammen til en ny forstærker. Men nu har han så en fin, gammel, nyrenoveret Bassman samt de fleste af sine penge endnu. Om den "gode" odenseanske musikhandler så er gået glip af muligheden for at yde lidt service i stil med "Du kan bare lade den stå her. Så skal jeg nok være flink og køre den på lossepladsen for dig", melder historien ikke noget om...[/quote]
:D :D :D
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen