Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Jeg kan virkelig godt lide deres shows. De er vel nærmest mine yndlings-YouTubere :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Ja, de er superflinke, omend jeg nu ikke har brugt meget tid på deres Youtube-kanal, men næsten udelukkende kender dem fra, da jeg havde fornøjelsen af at have lidt at gøre med dem i "real life" på Copenhagen Guitarshow sidste år.

Men hvad pokker lavede de på Randers Banegård?

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Sasha" pid='70911' dateline='1511908407']
Ja, de er superflinke, omend jeg nu ikke har brugt meget tid på deres Youtube-kanal, men næsten udelukkende kender dem fra, da jeg havde fornøjelsen af at have lidt at gøre med dem i "real life" på Copenhagen Guitarshow sidste år.

Men hvad pokker lavede de på Randers Banegård?
[/quote]


Aarhus Banegård, hvor jeg hopper af toget for at komme på arbejde [emoji2]

De var sammen med Tore fra TC, så det lugter af en TC Electronic-episode ala den/de videoer, de har lavet fra Analog Man.
Last edited by Odgaard 6 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Første uge på nyt job vel overstået. Hold kæft, hvor er det møj bæjre at have noget at rive i end at gå og klø sig i røven den hiele daw. Det er båre dæjlig! Oss selv om det er hårdt at vænne sig til at stå op klokken blod om natten for at nå der ud, hvor folk skyder hinanden, og jeg har redet mig en grundig omgang feber og vuggerhoste, fordi børn er nogle klamme og baktussebefængte væsner.

NN: En ulykke kommer sjældent alene. Først skulle min gamle momse have en ny hofte igen; så skulle hun have en pacemaker for, at de ville operere på hende; så kom der en fraktur på det der lårben, de har skiftet dele på; og så har hun fået en gang lungebetændelse, som de mest gængse antibiotika ikke kan få has på. Så hun har nu været indlagt i omkring 1½ måned og er lagt i respirator på intensiv indtil, de får bugt med infektionen. :(

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Hold nu op en omgang. God bedring til hende.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af k_50 »

Odgaard skrev: Hold nu op en omgang. God bedring til hende.
Jo tak. Desværre gik det ret hurtigt den forkerte vej i går, så hun døde i morges. Men det gik "heldigvis" fredeligt for sig (de skruede bare helt op for smertestillende og beroligende, da det blev klart, at hun ikke reagerede på behandlingen), og familien nåede at være der de sidste timer.

NWTF: Jeg skulle egentlig have været til julefrokost i går, men meldte afbud i sidste øjeblik, fordi min feber og stads fra i fredags meget pludselig gjorde comeback. Det var sgu et sammentræf, der vil noget!. Og det havde været grundigt nederen, hvis jeg havde været på øl og snaps fra kl. 16, da vi blev hidkaldt der omkring 23...

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Vi skal passe Verdens Bedste Husky fra den 22. til den 30. Tiltrængt god nyhed oven på en lorteweekend af rang, og den glædelige juls redning, hvis man spørger min niece (og mig).

En hel uge med det her - bare på Fællen i stedet for Odden

Billede

og det her

Billede
Last edited by k_50 6 years ago, edited 1 time in total.


Vis indlægget.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Det var sgu’ meget cool endelig at se Jimi’s gamle hybel i London indefra også, nu hvor jeg har stået udenfor og mediteret så mange gange efterhånden.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Så fik man lige taget sig sammen til at købe billetter til Jeff Beck og Michael Landau

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Solskin på cykelturen både til og fra arbejde.

NO2: Der kom en besked tidligere i dag fra min mor om, at det er faldet på plads, at vi sammen med min søster kan overtage de afdøde momsers sommerhus.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: at sætte et gammelt Osram (?) ecc81-rør i en Effectrode Tube Drive i stedet for et nyt JJ.
Nu læner lyden sig næsten over mod en spyttende fuzz.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

To gange Michael Landau live på under en uge. Det var faktisk ikke så tosset... ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg skal se ham i aften :-)

Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nå, så er det i aften, at det går ned med Nickelback i Jelling. S. Alwan er naturligvis på plads. Men hvad med jer andre - kommer der andre og “modtager velsignelsen” ?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Du må hilse drengene. Jeg har lidt mistet interessen, efter de solgte ud og begyndte at spille Gibson guitarer :D

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Jeg regner med/håber på, du var udsendt i embeds medfør.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

I virkeligheden var han der jo nok for at holde Mika Vandborgs forskellige elektroniske museumsgenstande kørende, og så så han lige sit snit til at snige sig over og høre yndlingsbandet.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Odgaard har jo heldigvis fat i den lange ende her  ;)

Men man VED, at det bliver fedt, når der lige inden bandet går på scenen, vises sådan en lille salgsvideo på storskærm, hvori bandet bedyrer, at "Nej-nej, vi er bestemt ikke "sell-outs". Vi er pissefede! Og I kan selv høre, at det synes vores manager også. Osv. osv."

Til gengæld ved man jo også, at det er sande rockstjerner, man har med at gøre, når de - sandsynligvis atter for lige at understrege, hvor fede de er - forviser samtlige fotografer til at stå hundrede meter væk fra scenen med en lang telelinse, sådan at man er HELT sikker på, at ingen medier (i modsætning til de tusindvis af snurrende mobiltelefoner blandt publikum) får så meget som ét fedt billede fra seancen.

Jeg tror dog, at langt de fleste blandt hr. og fru Havefest, der havde forvildet sig til arrangementet, i overvejende grad syntes, at det var rigtigt fint. Personligt var jeg lidt skuffet over to ting:

1) At Chad Kroeger ikke længere har sit fine puddelhundehår

2) At man - selv om den gode smittefader jo nok havde prøvet at advare mig om det på forhånd - i hvert fald i løbet at de tre numre som mit intermezzo med foretagendet varede - ikke fik en ærlig PRS-guitar at se.
Last edited by Sasha 5 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg sagde det jo

Fed lille detalje med tele objektiverne. Skøn måde at garantere todimensionelle og udramatiske billeder

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen