Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nu blev der sagt "Hvis vi starter fra en ende med at skyde dem" - underforstået (sådan forstod jeg det ihverfald) samtlige Al Queda-medlemmer.

Jeg havde personligt hellere set Bin Laden rådne op i et fængsel efter en dom ved en demokratisk retsinstans. Men jeg ville da græde tørre tårer over hans død (lidt dobbelmoralske er vi vel alle?) Men jeg mener nu, at hans død udelukkende har en symbolsk betydning. Jeg tror ikke, at den i praksis kommer til at betyde det store.

Min pointe er, at man hellere skulle se lidt på, hvilke omstændigheder, der gør det muligt for folk som Bin Laden at få fodfæste, og hvad man kunne gøre for at undgå det.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Så blev konens guitar endlig færdig..

Billede
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Det lader til, at jeg har en køber til min Vox AC15CC1X, der kommer i aften og køber. Og den har ikke engang været officielt til salg.
NO2: Har allerede lavet forhåndsaftale om køb af et Marshall JCM900 halfstack til en rigtig god pris.
NA: Det er ikke et gammelt JCM800 halfstack, men jeg er sikker på at jeg får stor glæde af det alligevel.
NA/NO: Jeg spiller med 2 forskellige bands i 2 forskellige øvelokaler, så jeg bliver nok nødt til at købe et kabinet ekstra, så jeg ikke skal slæbe hele sættet hver uge. Toppen og pedalboardet må være rigeligt at slæbe rundt på...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Jake"]Jeg er personligt rystet over, at mennesker i lande som bryster sig af at være demokratiske retsstater, har "optur" over at vores fjender er blevet dræbt, i stedet for at være blevet fanget i live og dømt af en domstol.
[/quote]

Demokratiets ultimative fejl ville netop være at stille en sådan person for en domstol. Prøv at gennemtænke et sådan scenarie?!

Man kan ikke få lov til at pisse på hans grav, men ellers har jeg intet at udsætte på den valgte løsningsmodel. :clap:

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="fortytwo"]NO: Så blev konens guitar endlig færdig..

Billede[/quote]

Den er dælme sød. Har din kone meget små hænder ?

Fortæl noget mere om den.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]

Man kan ikke få lov til at pisse på hans grav, men ellers har jeg intet at udsætte på den valgte løsningsmodel. :clap:[/quote]

Dén skal lige have en +1 herfra ... det dumme svin.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Apropos vores religionssnak i NA-tråden, så har den kære Modabas (som nogen nok vil huske herfra kanalen) i dag postet følgende på Facebook:

"undrer sig over konfirmation...man træder ind i de voksnes rækker gennem et ritual hvor man bekræfter troen på usynlige venner. Og jeg som troede usynlige venner hørte barndommen til"

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]Billede[/quote]

Det der er højst ambivalent - for i kombination med det ebay-link, jeg lige har fået pr. mail, kan det stadig blive ganske dyrt. Nu føler man jo bare, at man hellere må slå til...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]Det der er højst ambivalent - for i kombination med det ebay-link, jeg lige har fået pr. mail, kan det stadig blive ganske dyrt. Nu føler man jo bare, at man hellere må slå til...[/quote]

Eller gamble på, hvor langt ned den kan komme ... men ok ... en ebay-auktion varer jo heller ikke evigt.

Godt man ikke er på ebay :D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]Det der er højst ambivalent - for i kombination med det ebay-link, jeg lige har fået pr. mail, kan det stadig blive ganske dyrt. Nu føler man jo bare, at man hellere må slå til...[/quote]

Eller gamble på, hvor langt ned den kan komme ... men ok ... en ebay-auktion varer jo heller ikke evigt.

Godt man ikke er på ebay :D [/quote]

Problemet løser jo også selv, når dumme sælgere ikke vil sende varen til Danmark :(

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="MacG"][quote="fortytwo"]NO: Så blev konens guitar endlig færdig..

Billede[/quote]

Den er dælme sød. Har din kone meget små hænder ?

Fortæl noget mere om den.[/quote]

De er ikke så store nej..

Det er en 90'er Duo Sonic RI krop, med en '63 Duo Sonic hals, og nogle Seymour Duncan Mustang Antiquties PU'er, og en slagplade fra Chandler Guitars, så nu ligner den min Jazzmaster, på nær de to chrome barrelknobs..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Turtle"][quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"]Det der er højst ambivalent - for i kombination med det ebay-link, jeg lige har fået pr. mail, kan det stadig blive ganske dyrt. Nu føler man jo bare, at man hellere må slå til...[/quote]

Eller gamble på, hvor langt ned den kan komme ... men ok ... en ebay-auktion varer jo heller ikke evigt.

Godt man ikke er på ebay :D [/quote]

Problemet løser jo også selv, når dumme sælgere ikke vil sende varen til Danmark :( [/quote]
Du ved godt, at der findes noget der hedder Freight Forwarders..? ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

der er også et firma der hedder shopusa.com

de har dansk surport på både mail og telefon.... (de svar hurtigt på mail... og de er vældig hjælpsomme på telefonen)
jeg er selv ved at afprøve dem i øjeblikket :-) der skulle gerne komme en akustisk guitar på torsdag hvis deres forventning holder...

Jolle
Smoke On The Water
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jolle »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Apropos vores religionssnak i NA-tråden, så har den kære Modabas (som nogen nok vil huske herfra kanalen) i dag postet følgende på Facebook:

"undrer sig over konfirmation...man træder ind i de voksnes rækker gennem et ritual hvor man bekræfter troen på usynlige venner. Og jeg som troede usynlige venner hørte barndommen til"

:D [/quote]
Noget andet lidt interessant omkring konfirmationen er så at den jo slet ikke er beskrevet i biblen! Den er udelukkende et påfund senere hen, som ikke kan underbygges af biblen.

NA: Jeg tror langt de fleste herinde er både døbt og konfirmeret, mens jeg som forsvarer af kristendommen ikke er nogen af delene.
Citat Douglas White fra Jet City Amplification:
"it's not a solid state amp it's just that the tubes have been replaced by a solid state device"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="AnotherDan"]NO: En ældre Marshall Guv'nor jeg "vandt" billigt i england på ebay, havde glemt hvor fed en overdrive pedal det er...[/quote]

Den her optur kan jeg vist godt gentage, den er jeg godt nok glad for at have genopdaget...
Bah

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jeg er ikke konfirmeret, derfor må jeg godt spille Black Metal.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jolle"]
NA: Jeg tror langt de fleste herinde er både døbt og konfirmeret, mens jeg som forsvarer af kristendommen ikke er nogen af delene.[/quote]

Jeg er konfirmeret, fordi alle de andre i klassen skulle konfirmeres, så det ville jeg også. Og det har jeg da godt nok fortrudt lige siden.

Jeg er i øjeblikket i gang med at overbevise min datter om, at hun ikke skal konfirmeres. Ikke fordi det strider mod min overbevisning, men fordi det strider mod hendes egen - hun tror nemlig lige så lidt på den slags, som jeg gør. Men insisterer af én eller anden grund alligevel på, at hun vil konfirmeres. Og det er egentlig mærkeligt, for hun er ellers et meget selvstændigt væsen, der ikke lader sig diktere af modeluner og gruppepres, osv., så det kan tilsyneladende bare igen bekræftes, at konfirmationen er lagt på det fejeste tidspunkt i ens liv, hvor der virkelig skal mandsmod og viljestyrke til, for at gå imod strømmen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]Jeg er ikke konfirmeret, derfor må jeg godt spille Black Metal.[/quote]

Da jeg var knægt blev man konfirmeret. Punktum. Til gengæld lod jeg mig konfirmere i lyserødt. Det var pænt rebelsk, syntes jeg selv...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg tvivler på, at nogen er i stand til at forholde sig til religiøse spørgsmål på et bare nogenlunde seriøst plan i en alder af 13. Så jeg er også klart modstander af dén slags pjat.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen