Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="GodSpeedDK"]For satan, nu må vi snart nå til side 271, så vi slipper for evindelige gentagelser af de samme, alt for store, og alt for mange, billeder af en dims, gentaget over and over again ... Hvad er det folk ikke forstår, omkring hvad man bør citere, og hvad man IKKE bør citere??[/quote]
Var det nok? ;)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]NO: at blive nævnt i Torben Billes artikel. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.torbenbille.dk/kritik/lad-ik ... tik/lad-ik ... -falch-ga/</a><!-- m -->[/quote]

Også selvom du er en guitar..? ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NO: at blive nævnt i Torben Billes artikel. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.torbenbille.dk/kritik/lad-ik ... tik/lad-ik ... -falch-ga/</a><!-- m -->[/quote]

Også selvom du er en guitar..? ;) [/quote]

Og dertil "gnistrende".. Er det godt at være ? Tillykke.

Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Knuddi »

[quote="Odgaard"]Guitaren ser fin ud (selv om den hvide lakering ikke lige er min kop the). Hvad er den samlet af, og hvordan er det endelige resultat så?
Rørtesteren ser mest af alt forvirrende ud for mig :) [/quote]

Vi er helt på linie mht. til den hvide lakering - jeg kan egentlig heller ikke li' den. ! :D
Guitaren er min "projekt guitar" og lever et omtumlet liv med evindelig udskift af stumper, men lige nu er den ret fed.
Dejlig at spille på og skøn lyd, især på neck pickup'en.

Halsen er den jeg købte af dig - Mighty Mite strat hals.
Kroppen aner jeg ikke hvad er lavet af, dog er det ét stykke træ. Købte den billigt for et par år siden med henblik på ha' noget at skrue, save, fræse osv. i.
Tuners er Kluson og pickup'erne er fra en US Jazzmaster som en af mine venner købte og satte Lollar pickup'er på stedet.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="MacG"][quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NO: at blive nævnt i Torben Billes artikel. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.torbenbille.dk/kritik/lad-ik ... tik/lad-ik ... -falch-ga/</a><!-- m -->[/quote]

Også selvom du er en guitar..? ;) [/quote]

Og dertil "gnistrende".. Er det godt at være ? Tillykke.[/quote]
Tja...:-) der er et par stykker der siger jeg skal være stolt. Så det prøver jeg at være.

Og jeg tror der skulle stå guitarist og ikke guitar.:-)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO - Min Reinau tweed og min les paul er blevet rigtig gode venner.Det er ikke helt så godt mellem straten og tweeden endnu ,men det kommer.
Pragtfuld lille forstærker og rigtig dejlig simpel. 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Mika Vandborg og Søren Andernsens måde at komplimentere hinandens spil på i går aftes.

NA: Vandt en TC Röttweiller-pedal. Just what I´d always wanted - en Doktor Død-pedal... Hvorfor vandt jeg ikke chorus´en..?

NA: Skulle hurtigt lige prøve denne pedal på en af MacG´s Marshalls, som blev så utilfreds med denne mangel på respekt, at den kvitterede ved at futte sine udgangsrør af. Meget flot syn! Men så indså jeg i næste øjeblik, at det rent faktisk var mine egne rør... :-)

NO: Fandt fejlen i Marshall´en på et minuts tid omkring klokken tre i nat. Og den er heldigvis hurtigt udbedret.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]NO: Mika Vandborg og Søren Andernsens måde at komplimentere hinandens spil på i går aftes.[/quote]

Øh .. spillede Søren Andersen ikke på Posten i Odense, i går aftes?? Det er jeg da ret sikker på, at han skulle ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jo, de skulle videre efter midnat og spille fem numre i Odense til ét eller andet velgørenhedsarangement. Man fik så Mika Vandborg på rytmeguitar med i købet...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Okay, det mente jeg da også. Jeg kunne desværre ikke selv deltage, selvom det var et godt formål, og alt muligt. Men sejt, lige at få Mika med i købet! :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Men det var nu tidligere på aftenen, at jeg - i behageligt selskab med MacG - hørte dem...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Men det var nu tidligere på aftenen, at jeg - i behageligt selskab med MacG - hørte dem...[/quote]

Ja, den fangede jeg godt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]Just what I´d always wanted - en Doktor Død-pedal... Hvorfor vandt jeg ikke chorus´en..?
[/quote]
Hvem er du ? Og hvor har du gjort af Søren ? :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Han er blevet sendt hen og studere denne video, så han kan lære, hvordan han får sin nye pedal til at lyde fedt:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... _embedded#</a><!-- m -->!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

NO: Rock you, Copenhagen!
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Jake"]NO: Rock you, Copenhagen![/quote]

Ja, det var fedt! Lidt kedeligt midtvejs i sættet, men det var nok fordi de spillede noget af det gamle materiale, som jeg ikke kendte. :)

Jeg synes lidt de tabte "den" i "You and I". Men en fed koncert!

Nels Cline er for fed. Jeg må ha' mig en jazzmaster! :)

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

Jeg var der også, men må sige, at jeg syntes stemningen var mærkelig. Tweedy der spiller de første 10 numre uden at sige et ord, og med ryggen til publikum. Og et sid-ned setup, hvor man bliver tysset på og gennet på plads, hvis man fx rejser sig (eller som fyren, der ville danse, kommer ud af geled). Lidt semi-dårlig stemning der hvor jeg sad, og det "lettede" aldrig. Gik ud med en underlig følelse i kroppen, ikke den forløsning, jeg havde håbet på.

Men det var måske bare mig - kan se, at Treo er på banen med 6 stjerner i dag :s hock:
Min egen vurdering ville ligge et sted mellem 3-4 tilet velspillende band, der aldrig rigtig peakede eller så ud som om de nød, at være på scenen. Desværre, havde satme glædet mig!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Jeg fik billetter til Chris Cornell :thumbup:
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Pga. jeg blev smidt ud af Hexis kan jeg komme til London og se Bolt Thrower.

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="sørendybdal"]NO: Jeg fik billetter til Chris Cornell :thumbup:[/quote]
Me too!!!!!!!
Ain't found a way to kill me yet....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen