Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Normalt ville jeg være lidt knotten over at give to så latterlige mål væk, men det kan jeg godt se gennem fingre med i dag
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Jeg ser heldigvis ikke kampen, da jeg sidder og skriver en artikel til studiet, så jeg kan ikke udtale mig om målene. Jeg ved dog, at seks mål i egen ende (og hvem siger, det stopper her?) er alt for mange. Jeg har alverdens respekt for Arsene Wenger, men i enhver anden klub, ville det have konsekvenser at tabe så stort til en af klubbens "nærmeste rivaler". Fyring er måske voldsom nok, men så kunne man måske fjerne hans indkøbsprivilegier og lade bestyrelsen om at bruge noget af klubbens egentlig fornuftige kapital på at punge ud for et par ordenlige forsvarsspillere. Det må altså snart høre op det her...

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

6? Kan du sige 8? :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Jeg kan godt, men jeg vil helst ikke... Ak ja, det er hårdt at være Arsenal-fan i disse dage. Man må håbe, at det her (og måske resten af sæsonen) er den forfærdelige syndflod, som skal vaske alt rent, så der igen kan blomstre noget fornuftigt i klubben. Der er alligevel ikke flere stjerner, som kan smutte, så det er måske meget passende.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Barf"]Der er alligevel ikke flere stjerner, som kan smutte, så det er måske meget passende.[/quote]

Ville da lige være prikken over i'et hvis Wilshere smuttede...
Bah

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Det har jeg slet ikke lyst til at tænke på. Men jeg tror, at han stadig er så ung og har tilpas meget tiltro og loyalitet over for klubben, at han ikke giver op endnu. Han er en fighter. Walcott er nok nærmere i farezonen, men hvor stort hans potentiale egentlig er, er stadig tvivlsomt.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Enten har min hjerne blot kompenseret for det, eller også er der bare ikke noget galt længere, for mit øre fungerer vist fint igen.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Ny bassist på prøve i aften. Og ham her ved jeg tilfældigvis spiller fedt. Så er spørgsmålet bare, om han også er en flinker fyr (det er de fleste mennesker jo heldigvis :) ), og om han gider spille med os.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="K-P"]NO: Enten har min hjerne blot kompenseret for det, eller også er der bare ikke noget galt længere, for mit øre fungerer vist fint igen.[/quote]

Fedt! Det er da optur.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Efter et par uger uden forstærker er jeg oppe at køre igen. Forstærkerdelen af min combo er nu blevet en top:

Billede

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Hvad er det for en?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Peter C"]Hvad er det for en?[/quote]

Det er en gammel Samick T50R (Samme forstærker som Seymour-Duncan 84-50). 2-kanals med 4 EL84 i udgangen og fjeder-rumklang.

For øvrigt: Jeg var jo kommet til at male lysdioderne over på den. Men de kan lyse igennem malingen, så det faktisk blevet ret cool :lol:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="SustainerPlayer"][quote="K-P"]NO: Enten har min hjerne blot kompenseret for det, eller også er der bare ikke noget galt længere, for mit øre fungerer vist fint igen.[/quote]

Fedt! Det er da optur.[/quote]

Jep. Jeg tror, der har været på grund af søvnmangel, for jeg kan mærke, at jeg spænder enormt meget i kæberne, når jeg er træt.
Cogito sumere potum alterum

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NO: Har haft den bedste dag i lang, lang tid.. Studiestart på LIFE, Veterinærmedicin, hvilket bød på nyslagtede hesteorganer, som skulle undersøges uden handsker, rundvisning, ansigtsmaling og lilla neglelak.. Hvilket opvejes af..
NO2: Masser af øl og..
NO3: Har ufrivilligt spist store mængder marinerede tyretestikler på ristet toastbrød!
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="SustainerPlayer"]Star Wars - den komplette Saga (9 disc) (Blu-ray) ... about fricking time ...[/quote]

Ville det være forkert at give kæresten dette sæt i 30 års fødselsdagsgave, når man egentlig godt ved, at hun er ligeglad med Star Wars, og det derfor mest ville være en gave til mig selv?
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Smittefar"][quote="SustainerPlayer"]Star Wars - den komplette Saga (9 disc) (Blu-ray) ... about fricking time ...[/quote]

Ville det være forkert at give kæresten dette sæt i 30 års fødselsdagsgave, når man egentlig godt ved, at hun er ligeglad med Star Wars, og det derfor mest ville være en gave til mig selv?[/quote]
Nej nej, oplevelsesgaver er jo noget af det dejligste at få!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Man skal altid give noget man selv ville blive glad for at få! :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="efrandsen"][quote="Smittefar"][quote="SustainerPlayer"]Star Wars - den komplette Saga (9 disc) (Blu-ray) ... about fricking time ...[/quote]

Ville det være forkert at give kæresten dette sæt i 30 års fødselsdagsgave, når man egentlig godt ved, at hun er ligeglad med Star Wars, og det derfor mest ville være en gave til mig selv?[/quote]
Nej nej, oplevelsesgaver er jo noget af det dejligste at få!


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Jeg ville havde været blevet glad, hvis jeg havde fået dem til min 30 års fødselsdag! :D

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Smittefar"][quote="SustainerPlayer"]Star Wars - den komplette Saga (9 disc) (Blu-ray) ... about fricking time ...[/quote]

Ville det være forkert at give kæresten dette sæt i 30 års fødselsdagsgave, når man egentlig godt ved, at hun er ligeglad med Star Wars, og det derfor mest ville være en gave til mig selv?[/quote]
På testosteron-skalaen er det pænt sejt gjort :thumbup: - men uden at kende din kæreste, tror jeg sgu ikke det tæller vildt højt på østrogen-skalaen. Og uden at være ekspert på området (kvindens bevæggrunde og sind), er jeg ret sikker på at du gør klogt i at det ikke er den eneste gave...
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg hepper på Sustainerplayer, men hælder nok til at Stevi har ret :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen