Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/p3/programmer/smag-paa ... r/smag-paa ... hside-2013</a><!-- m -->


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Nyt spisebord.

NTK: En god måneds picnic i stuen dækkede behovet for mig.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af mos »

[quote="Sasha"]NO: Nyt spisebord.

NTK: En god måneds picnic i stuen dækkede behovet for mig.[/quote]

Godt at høre i overlevede:-)

NO: Min nye "gamle" Stephenson Stage Hog :-) efter at have monteret den med et Mullard ecc83 og et Mullard ecc82 er den et perfekt match med min lettere Marshalliserede Fender Princeton Reverb II, stor lyd der er til at bære:-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Julegaven fra firmaet bestod i år af en majet, majet eksklusiv porcelænsnissepige, der har kostet en formue, og som kommer til at pynte flot nederst i en papkasse i kælderen. Men også (og her kommer opturen) en Nespresso-maskine! Jeg er allerede helt selvlysende af koffein overload, but who cares ... der er flere varianter, der skal prøves! :D

NO2: Var med mine kolleger ude og tappe det øl på flasker, som vi bryggede til "team building"-dagen, for 14 dage siden. I morgen skal der så etiketter på, og så er der 30 stk. halvliters specialbryg til at styrke sig på, henover julen :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="mos"][quote="Sasha"]NO: Nyt spisebord.

NTK: En god måneds picnic i stuen dækkede behovet for mig.[/quote]

Godt at høre i overlevede:-)

NO: Min nye "gamle" Stephenson Stage Hog :-) efter at have monteret den med et Mullard ecc83 og et Mullard ecc82 er den et perfekt match med min lettere Marshalliserede Fender Princeton Reverb II, stor lyd der er til at bære:-)[/quote]

Godt at høre! Jah, man er jo ved at nå en alder, hvor man må tænke på den gamle ryg. Støttestrømper og ditto korset kan jo ikke gøre hele arbejdet alene... :-)

Apropos alder, er det nu rart at se, at gamle Eric stadig "can do it" med en trio:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Got to get better in a little while har altid været en personlig favorit...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Jeg skiftede tonepotmetret i min Jazzmaster i går fra et 1 Meg ohm til et 500K ohm... det tog lige den værste harske top, især når man spiller på Fender Amps.
NO2: Jeg troede jeg skulle have nogle andre mere "vintage" agtige pickupper, men mit lille mod har gjort så meget at jeg ikke behøves det.

NA: Det var et 500K ohm fra en gammel strat jeg smed i. Skaftet er lidt for langt, så knappen sidder lidt længere fra slagpladen. Udover det så var det en forkert slags (lineært/Logaritmisk), så det hele sker på den sidste 1/5 del af potmetret.

Men det virker for nu. :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Skal lige have sat cvr numre på 2 firmabiler og så er der juleferie.

NO. Det har været et rigtig fornuftig år firmamæssig, og jeg spiller nu i 2 bands hvor jeg simpelthen elsker musikken.

Det har været et godt år.Også selv om det har været for lidt spillejobs efter jeg sagde fra i Birgers venner.
Men vi har da allerede jobs i Thin lizzy jam bandet efter nytår.Og det er rigtig meget federe at spille IMO
Sorte strater lyder bare bedst..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Glædelig jul fra Ægirsgade!

[attachment=0]

:clap: :clap: :lol: :lol:
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

Rigtig glædelig jul til alle Gear-freaks!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Ja, glædelig jul!

Her på en dag, hvor fruen og jeg også kunne fejre vores kobberbryllup - ikke at vi gør et helt stort nummer ud af dét - har jeg bl.a. gjort mit til, at det ihvertfald ikke er den løbende kvalitetskontrol, dette års konfektfremstilling går ned på... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Glædelig jul !! ( og tillykke med kobberbrylluppet )
Jeg tester også løbende julekonfekten her hjemme. :D
Uha jeg glæder mig til anden i aften.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

Glædelig jul allesammen ! :text-merryxmas:

Og tillykke med kobberbrylluppet Søren ! :)

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

Glædelig jul til alle :D
Og tillykke til Sasha med kobberbrylluppet.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Glædelig jul. Her i huset, er der bagt femten plader småkager - men jeg er lidt i tvivl, om det er nok. De er forsvundet i urimelig hast, når de har været serveret.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

Glædelig Jul. Her er der storrengøring med Queensrÿche på vinyl for fuld styrke.
Tillykke med kobberbrylluppet :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Tak-tak-tak-tak..!

Næste gang hedder det så:

"Gæsterne ved Søren og Saras sølvbryllup siger tak for en dejlig fest. Der blev samlet ind til Giro 413 i en aflagt støttestrømpe. Og musikønsket er Guatav Winckler med "Sølvstænk i dit gyldne hår".

I sig selv en skræmmende tanke...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Glædeligt kobberbryllup og jul.

Her kæmpes med de otte kg. blandet slik, jeg fik i (hade?)gave af den ene af mine arbejdsgivere :-)

send fra en smart telefon

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Glædelig (bag-)jul ... høhø ... og tillykke med de 12½ år, Søren :)

Årets julegavehøst var som altid i den beskedne ende, da vi alle er nogle sølle fattigrøve, i min familie. Men det blev da til en undertrøje, en bog af lokalhistorisk karakter, en oplader til min telefon, der passer i cigartænderen i bilen, og sådan en rund pod-højttaler-fætter, der lige præcis passer på bordet, så jeg kan høre musik fra computeren, uden at skulle have ørebøffer på. Ganske fint; altsammen noget jeg havde ønsket mig, eller som jeg havde glemt at ønske mig :thumbup:

Men den største optur: Det var rent faktisk en overraskende hyggelig aften. Juleaften blev, som altid, holdt hjemme hos svigerforældrene, og det kan sgu godt nogen gange være lidt anstrengende, men ikke i aften :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

Glædelig Jul og tillykke med Kobberet Søren. :)

NO: Vi (Jeg) har fået en Moccamaster! Og Harvest på Vinyl.

NA: Jeg har fået rigtig mange gaver der skal byttes! Det er kedeligt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"]Glædelig (bag-)jul ... høhø ... og tillykke med de 12½ år, Søren :)

Årets julegavehøst var som altid i den beskedne ende, da vi alle er nogle sølle fattigrøve, i min familie. Men det blev da til en undertrøje, en bog af lokalhistorisk karakter, en oplader til min telefon, der passer i cigartænderen i bilen, og sådan en rund pod-højttaler-fætter, der lige præcis passer på bordet, så jeg kan høre musik fra computeren, uden at skulle have ørebøffer på. Ganske fint; altsammen noget jeg havde ønsket mig, eller som jeg havde glemt at ønske mig :thumbup:

Men den største optur: Det var rent faktisk en overraskende hyggelig aften. Juleaften blev, som altid, holdt hjemme hos svigerforældrene, og det kan sgu godt nogen gange være lidt anstrengende, men ikke i aften :) [/quote]


Tak-tak!

Jeg var da ellers helt overbevist om, at en erklæret ateist som dig havde afsværget sig et så selvbedragerisk og tåbeligt paradenummer som at holde jul...?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen