Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Får alligevel tid til at hente den nye Hansen strat idag..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="fortytwo"][quote="efrandsen"]NO: Har været i Fitness World for tredje gang i denne uge.. Hold op, jeg er blevet helt seriøst mht. at tabe mig - var også afsted fire gange i sidste uge.. Ikke, at jeg er fed fed, men når min normalvægt er 82-84 styker og jeg vejer næsten ligeså meget, som en rigtig mand(100kg), så er det nok en meget god idé at smide nogle kilo igen :D [/quote]
Vægte eller cardio?[/quote]

Cardio.. fedtforbræning er vejen frem, for man kan jo alligevel ikke se det, hvis jeg kun trænede vægte..
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Men faktisk så sætter regelmæssig vægttræning også den generelle forbrænding i vejret, så vægttræning er ikke en dum idé, og slet ikke som et suplement til cardio'en..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Rasmus"][quote="Dannyboy"]NO: Mit gear[/quote]

Virkede det for dig at skrue mere op for forstærkeren?[/quote]

Jeg endte faktisk med bare at skrue ned for Marshallen og gå et par meter væk fra forstærkeren og kun bruge Plexitone pedalen. Efter lidt tweaking lød det herre fedt og al feed var væk.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="fortytwo"]Men faktisk så sætter regelmæssig vægttræning også den generelle forbrænding i vejret, så vægttræning er ikke en dum idé, og slet ikke som et suplement til cardio'en..[/quote]

Helt korrekt - Vi træner to gange om ugen, og det er altid med vægte først og så 30-60 minutters hård cardio (Crosstrainer). Det virker.
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"][quote="fortytwo"]Men faktisk så sætter regelmæssig vægttræning også den generelle forbrænding i vejret, så vægttræning er ikke en dum idé, og slet ikke som et suplement til cardio'en..[/quote]

Helt korrekt - Vi træner to gange om ugen, og det er altid med vægte først og så 30-60 minutters hård cardio (Crosstrainer). Det virker.[/quote]

...lige indtil næste flæsk-off :P

YEAH I SAID IT!?

Skulle vi ikke snart have det igen?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Hæhæ - jeg erindrer Telemasters "Fitnessworld"-tråd på det gamle GF :P

Men ok jeg har været med på vognen et stykke tid. Skal vi battle vægttab? 8-)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="SustainerPlayer"]Hæhæ - jeg erindrer Telemasters "Fitnessworld"-tråd på det gamle GF :P

Men ok jeg har været med på vognen et stykke tid. Skal vi battle vægttab? 8-)[/quote]

Orv ja, den var egentlig ret sjov :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg lægger gerne ud med 12 kg vægttab siden samme tid sidste år.

Men Flæsk-Off, det er jeg med på - særligt, hvis man kan få fedtfattigt kalkunflæsk med persillesovs baseret på Creme-Fine - NOT
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

hehe.. Det kan da godt være vi skal det og så belønne os med Flæsk Off hver gang der er en, som har tabt 5 kilo :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

Sådan drenge! Jeg har selv taget en smule på de sidste par år.. I slutningen af folkeskolen begyndte jeg at løbetræne fordi jeg var oppe på ca. 95 kg.. Jeg fik vel en åbenbaring.. eller et spejl :P
Men jeg tabte omkring 20 kg på under et halvt år.. Det var crazy! Men nu er jeg oppe på 87-88 kg igen :P Men jeg er selvfølgelig også blevet højere siden da :)

EDIT: Med løbetræne mener jeg ca. 8 km næsten hver dag.. Og dertil gulerødder og riskager.. Sikkert den helt forkerte måde at gøre det på, men hvad vidste jeg også (eller ikke vidste) i folkeskolen :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"]fedtfattigt kalkunflæsk med persillesovs baseret på Creme-Fine - NOT[/quote]

NEJ TAK

Billede

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Desuden, nu har jeg jo kæreste, så nu skal jeg bare blive fed, sat og gå i camping-habit.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Loomer"]Desuden, nu har jeg jo kæreste, så nu skal jeg bare blive fed, sat og gå i camping-habit.[/quote]

Du skal tænke på det der med at holde sig fit, som en fremtidsplan, hvis nu det ikke går med damen og dig :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Jeg startede i uge 31 - med en udgangsvægt på 110 kg :o

I dag var jeg for første gang i firserne (det har jeg vist ikke været siden firserne :D ) .

Det har gået så overraskende let, at mine ambitioner i den retning er blevet ændret til, at nu må jeg prøve, at ramme toppen af mit ideal-BMI. Noget jeg vist aldrig har været i nærheden af siden jeg var 17.

Det hele er vel at mærket sket på en måde - en livsstilsomlægning om man vil - som jeg reelt tror på kan holde. For jo - jeg har prøvet at tage på og smide vægt en del gange før. Men de andre gange har jeg altid kastet mig ud i kur og træningspskykopati, som aldrig har kunnet holde i længden.

Nå - så jeg har vist ret til 4x flæsk-off. Heldigvis har jeg aldrig kunnet fordrage flæsk - så jeg giver det gladelig videre til værdigt trængende.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="efrandsen"][quote="Loomer"]Desuden, nu har jeg jo kæreste, så nu skal jeg bare blive fed, sat og gå i camping-habit.[/quote]

Du skal tænke på det der med at holde sig fit, som en fremtidsplan, hvis nu det ikke går med damen og dig :D [/quote]

Nøh. Da jeg blev single sådan for alvor sidste sommer, tabte jeg mig ret meget - jeg vil skyde på 8-10 kg - i løbet af et par måneder. Jeg oplevede helt seriøst at tabe mine bukser, mens jeg gik på gaden et sted på Vesterbro. Jep. Farvel til dame, farvel til regelmæssige måltider med sovs, farvel til en hel del polstring omkring Ækvator. Jeg har naturligvis taget det hele på igen, ordentlig opdraget, som jeg jo er :-)
So many assholes, so few bullets

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Telemaster"]Jeg oplevede helt seriøst at tabe mine bukser, mens jeg gik på gaden et sted på Vesterbro. Jep. [/quote]

Mine damer og herrer:

Klaus Møller! :D

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Lav en "The Gearfreak Kilo Count", når I har nået 30 kg så holder I flæsk-off? :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Loomer"][quote="Telemaster"]Jeg oplevede helt seriøst at tabe mine bukser, mens jeg gik på gaden et sted på Vesterbro. Jep. [/quote]

Mine damer og herrer:

Klaus Møller! :D [/quote]
Altid til tjeneste!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kallum »

Jeg kender godt det der med "pludseligt at tabe sine bukser", sjovt nok sker det som regel også "et sted på Vesterbro"...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen