Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Telemaster"][quote="Loomer"][quote="Telemaster"]Jeg oplevede helt seriøst at tabe mine bukser, mens jeg gik på gaden et sted på Vesterbro. Jep. [/quote]

Mine damer og herrer:

Klaus Møller! :D [/quote]
Altid til tjeneste![/quote]
Det er fandme dygtigt, det der! :clap: :lol:
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

NO: Skal i studiet i denne weekend. Håber det bliver godt. Vi har nogle fede numre.
NA: Jeg har haft feber hele ugen :(
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Kallum"]Jeg kender godt det der med "pludseligt at tabe sine bukser", sjovt nok sker det som regel også "et sted på Vesterbro"...[/quote]

Ja, det er et populært sted til netop den aktivitet. Hvis jeg, som du, boede på Vesterbro, ville det sikkert også være sket mere end en enkelt gang. Nu taber jeg oftest bukserne i Nansensgade, men det skyldes ikke vægttab.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="efrandsen"][quote="Loomer"][quote="Telemaster"]Jeg oplevede helt seriøst at tabe mine bukser, mens jeg gik på gaden et sted på Vesterbro. Jep. [/quote]

Mine damer og herrer:

Klaus Møller! :D [/quote]

Det er fandme dygtigt, det der! :clap: :lol:[/quote]
Jo tak - jeg har mine øjeblikke! Det fruentimmer, jeg fulgtes med, var skam også meget imponeret.
So many assholes, so few bullets

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Timberland Tackhead (Chris Cornell støvlen) lige kommet ind af døren.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0405208502

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Timberland Tackhead (Chris Cornell støvlen) lige kommet ind af døren.

Billede

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Den lede "halvgamle, mavesure dansk-overlærer-kommentar":

Der er pokkers til forskel på, om brudeparret kommer op ad kirkegulvet, eller om brudeparret kommer op af kirkegulvet. Noget lignende gælder for støvler og døre...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

heh, oh yes. Sorry ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg vidste, du ville værdsætte det!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Guy Pratt. Havde fornøjelsen af at høre hans show i går, og efterfølgende hænge med ham i baren. Mega fin fyr.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Funkis"]NO: Guy Pratt. Havde fornøjelsen af at høre hans show i går, og efterfølgende hænge med ham i baren. Mega fin fyr.[/quote]
Nuuuj det show gad jeg godt se, det skulle efter sigende været meget sjovt.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Min nye Hansen..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

Now den største optur i rigtig lang tid. Min Vox lever igen og vi har en ny bassist.(hvis det ellers går som aftalt) :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Fedt job på RUC igår - folk gav den max gas. Og min nye fræsertele lød fabelagtigt. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Fedt job på RUC igår - folk gav den max gas. Og min nye fræsertele lød fabelagtigt. :D [/quote]

Hvornår spiller Volt så i kælderbaren på DTU? så skal du se folk der giver den gas
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="CobraPizza"][quote="GuitaRasmus"]NO: Fedt job på RUC igår - folk gav den max gas. Og min nye fræsertele lød fabelagtigt. :D [/quote]

Hvornår spiller Volt så i kælderbaren på DTU? så skal du se folk der giver den gas[/quote]

Du råber bare højt, så dukker vi op. Vi vil MEGET gerne spille universiteter og lign. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Sidder og skriver retsreportage, det er egentlig meget sjovt. Jeg overværede en retssag i Randers i går, men jeg skulle da godt nok tage mig sammen for ikke at grine, da tiltalte kom med den ene søforklaring efter den anden for at afvise, at det var ham der havde kørt alt for stærkt. Ex: "Jamen jeg satte mig ikke ned i det byggeri for at gemme mig. Sådan en motorcykeldragt er rigtig behagelig, den har sådan nogle puder på albuerne. Jeg sad bare og tænkte."

NO2: Tager ud til en god kammerat om lidt og spiser noget mad, drikker et par øl og hygger. Vi får selskab af flere gamle venner, jeg ikke har set længe. Det er altså dejligt, når man får sådan noget på plads.

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

[quote="Dannyboy"]NO: Timberland Tackhead (Chris Cornell støvlen) lige kommet ind af døren.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0405208502[/quote]

Har du bestilt fra den seller på EBAY? Jeg kunne godt bruge sådan en par nemlig!!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Ejerskifteforsikring. En begrundet mistanke har medført at alt strømmen i huset skal laves om. Elektrikeren starter i morgen.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Johannes"][quote="Dannyboy"]NO: Timberland Tackhead (Chris Cornell støvlen) lige kommet ind af døren.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0405208502[/quote]

Har du bestilt fra den seller på EBAY? Jeg kunne godt bruge sådan en par nemlig!![/quote]

Jeg ville personligt ofre lidt flere moneter og få et par støvler der også duer om 2 sæsoner. Jeg har selv disse:
<a href="http://www.redwingshoes.com/productdeta ... rodid=1980" rel="nofollow">http://www.redwingshoes.com/productdeta ... id=1980</a>
- og kvaliteten på Red Wing overstiger langt hvad jeg ellers har prøvet, også Timberland, CAT, Wolverine og deslige. Red Wings er lavet af kernelæder, og når de først er gået til, er det som et par skræddersyede støvler.
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen