Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: En rigtig dejlig weekend med ballebandet var lige, hvad jeg havde brug for. Øver og lidt hyggeøl fredag og så et rigtig vellykket job om lørdagen.

NA: Det er allerede mandag i morgen.

NO: Jeg har et par fede ting på programmet i den kommende uge, så det kommer nok til at gå stærkt alligevel.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: En god weekend med gode gigs!

NA: Damn jeg hader mandag morgen og ømhed i kroppen.

NA: Vores Bassist fik i lørdags bøffet sin iPhone4, som han havde lagt oven på sin bas-amp, da vi spillede et gig i indre by. En ret gangster agtig type som har hængt ud på baren i et stykke tid sammen med sine Homies rejser sig diskret op, går om bag ved ham og napper hans telefon, og på et split sekund han og alle hans homies ude af baren.

NO: Vores trommeslager spottede det, og vi smed alle vores instrumenter midt i et nummer og jeg formåede faktisk at løbe ham op på de første 100m og han afleverede pænt telefonen tilbage.

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="Rasmus"]

NA: Vores Bassist fik i lørdags bøffet sin iPhone4, som han havde lagt oven på sin bas-amp, da vi spillede et gig i indre by. [/quote]

I det mindste havde han lagt den fra sig, og stod ikke og spillede en koncert med den i sin bukselomme, som en masse andre desværre har tendens til :)

Topic: Godt løbet, og fint at han fik den tilbage :)

/Søren

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="udepost"][quote="Rasmus"]

NA: Vores Bassist fik i lørdags bøffet sin iPhone4, som han havde lagt oven på sin bas-amp, da vi spillede et gig i indre by. [/quote]

I det mindste havde han lagt den fra sig, og stod ikke og spillede en koncert med den i sin bukselomme, som en masse andre desværre har tendens til :)

Topic: Godt løbet, og fint at han fik den tilbage :)

/Søren[/quote]

Er det ikke bare et spørgsmål om at slukke sin mobil, når man spiller?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Jeg tror der bliver henvist til, at det ser fjollet ud med en bule mit på låret fra telefon, pung eller andet, når man optræder..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Nåeh... Jamen, det er da det, man har baglommer til! Og ellers må man jo bare spille så godt, at folk ikke holder øje med ens bukselommer.
Cogito sumere potum alterum

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="K-P"]Nåeh... Jamen, det er da det, man har baglommer til! Og ellers må man jo bare spille så godt, at folk ikke holder øje med ens bukselommer.[/quote]

eller springe så meget (og hurtigt) rundt at folk ikke kan se det. "Motion blur", du ved.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af DarkoPage »

Er det ikke meningen man skal ha' en bule i bukserne når man spiller?

Billede

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="DarkoPage"]Er det ikke meningen man skal ha' en bule i bukserne når man spiller?

Billede[/quote]

+1

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

[quote="Loomer"][quote="K-P"]Nåeh... Jamen, det er da det, man har baglommer til! Og ellers må man jo bare spille så godt, at folk ikke holder øje med ens bukselommer.[/quote]

eller springe så meget (og hurtigt) rundt at folk ikke kan se det. "Motion blur", du ved.[/quote]

Eller have så langt hår, at når man headbanger kan man ikke se andet, end en cirkel af hår.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="efrandsen"]Jeg tror der bliver henvist til, at det ser fjollet ud med en bule mit på låret fra telefon, pung eller andet, når man optræder..

Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Præcis, ja :)

/Søren

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="udepost"][quote="Rasmus"]

NA: Vores Bassist fik i lørdags bøffet sin iPhone4, som han havde lagt oven på sin bas-amp, da vi spillede et gig i indre by. [/quote]

I det mindste havde han lagt den fra sig, og stod ikke og spillede en koncert med den i sin bukselomme, som en masse andre desværre har tendens til :)

Topic: Godt løbet, og fint at han fik den tilbage :)

/Søren[/quote]

Nu var det mest fordi han havde vores sætliste med 50 numre stående på sin telefon og den ligger altid der.

Ja, der er ikke så meget at sige at andet end at Strøget tiltrækker en række forfærdelige mennesker!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Rotten Sound og Enabler i Pumpepikken i går. Sindssvagt fede bands live. Især Rotten Sound, der er et studie i hvordan et Grindcore-band for alvor skal rive et spillested fra hinanden. Fuck, de var vilde.

NN// Martyrdöd var som bekendt også med, og det var dem jeg glædede mig allermest til. Bandet havde da ganske vist også selv en fest på scenen, og det er da fint for dem! Men de afsindige mængder bajere og whisky og fuck know what else de havde banket ned backstage kunne godt nok høres. Aldrig har et band der lyder så ufatteligt passioneret på plade lydt så slattent live :(

NO2// Aflyst undervisning i dag, så far her kunne sove længe. Niiiice!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Lige som jeg havde meget svært ved at orke at gå ud at lave mad, ringede min mor og lokkede med, at der var smørrebrød til overs fra et eller andet arrangement på hendes arbejde (som ligger i samme bygning, hvor jeg bor). Så nu, en tur gennem kælderen senere, er jeg beriget med højtbelagt både til nu og til fridagsfrokost i morgen :) .

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:lol:

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Introriffet lyder som et thin lizzy-riff nu.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Hold kæft, man kan jo få en hel aften til at gå med det her!

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Fantastisk at nogen gider bruge tid på at lave sådan noget :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

Riders on the Storm i dur: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Orgelsoloen er for vild!

Frost
Smoke On The Water
Indlæg: 83
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Frost »

NO: Ganske som forudsagt af Sasha og Fortytwo arriverede delene fra Banzai efter godt en uge.

NN: Soklerne til udgangsrørene er i restordre :-(

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Det nye Bowie album kan streames i iTunes.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen