Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Jo tak , jo tak :)
NA: 25 år og har endnu ikke udrettet en skid i mit liv
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Ryan Adams kommer tilbage til Danmark! Hurra :thumbup:
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

[quote="efrandsen"]NO: Ryan Adams kommer tilbage til Danmark! Hurra :thumbup:[/quote]

Yihaa! Så skulle det være første gang jeg så ham :thumbup:

NO: Har købt oksekød til mig selv - første gang jeg laver decideret kød i min lejlighed siden jeg flyttede for mig selv for omkring 6 mdr. siden :D
NO2: Købte i samme omgang en espressokande og noget godt kaffe som pt. står og bobler på komfuret :) :roll:

NN: En af mine venner blev stoppet for spritkørsel i weekenden.. Lagde godt mærke til at han var helt oppe at køre - meget usædvanligt ham - men han havde drukket en kasse (!!) Red Bull og så bare 2 øl inde for ca. 12 timer.. Ærgerligt for ham, men jeg håber sgu han har fået en lærestreg selvom han er en af mine bedste venner!
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Chelsea-FCK i CL i aften. Det er bestemt ikke svært at forestille sig, at FCK får sig en ordentlig en over nakken, men under alle omstændigheder glæder jeg mig til en forhåbentlig rigtig fed kamp; gerne med mange mål :-)
So many assholes, so few bullets

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: At få en semi-religiøs oplevelse foran stereo anlægget. Emmylou for satan da! :D
- Og det var alle pengene værd!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="efrandsen"]NO: Ryan Adams kommer tilbage til Danmark! Hurra :thumbup:[/quote]

Jeg elsker forsalg! Billetsalget starter fredag kl.10, men jeg har allerede skaffet billet på allerførste række! Yes!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Starcaster"]NO: At få en semi-religiøs oplevelse foran stereo anlægget. Emmylou for satan da! :D
- Og det var alle pengene værd![/quote]

Det er jo ikke så tosset!

Nu er vi jo så nogle med mere kødelige lyster. Så hvis jeg føler for at skifte den religiøse oplevelse ud med en følelse af at have sex, skifter jeg Emmylou (som absolut er fed!) ud med Sandy...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

Sasha: Sandy who? :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Dillon.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="efrandsen"][quote="efrandsen"]NO: Ryan Adams kommer tilbage til Danmark! Hurra :thumbup:[/quote]

Jeg elsker forsalg! Billetsalget starter fredag kl.10, men jeg har allerede skaffet billet på allerførste række! Yes![/quote]

Samme her - vi ses :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Har lige tilbragt et par timer på Solles værksted til hyggesludder og kiggen over skulderen mens han skar, fræsede og sleb på min kommende tele. Uh, den bliver fed. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Telemaster"][quote="efrandsen"][quote="efrandsen"]NO: Ryan Adams kommer tilbage til Danmark! Hurra :thumbup:[/quote]

Jeg elsker forsalg! Billetsalget starter fredag kl.10, men jeg har allerede skaffet billet på allerførste række! Yes![/quote]

Samme her - vi ses :-)[/quote]

Awesome! :thumbup:
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="efrandsen"][quote="Telemaster"][quote="efrandsen"]NO: Ryan Adams kommer tilbage til Danmark! Hurra :thumbup:[/quote]

Jeg elsker forsalg! Billetsalget starter fredag kl.10, men jeg har allerede skaffet billet på allerførste række! Yes![/quote]

Samme her - vi ses :-)[/quote]




Hvordan!!! ?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]


Hvordan!!! ?[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://paxamrecords.com/live/2010/paxam ... m-live/</a><!-- m -->

Det er ikke mig selv, der har købt billetten, men linket burde virke. Held og lykke!
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]


Hvordan!!! ?[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://paxamrecords.com/live/2010/paxam ... m-live/</a><!-- m -->

Det er ikke mig selv, der har købt billetten, men linket burde virke. Held og lykke![/quote]

Tak. Der er desværre kun balkon billetter tilbage, det ved jeg ikke om er fedt :/ Jeg har aldrig været i koncerthuset.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Vores trommeslager vender hjem allerede i starten af april. Det er "kun" en lille måneds tid før planlagt, men det betyder at vi kan gå i gang med at skrive nyt musik "en lille måneds tid" tidligere! Sådan :!:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]


Hvordan!!! ?[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://paxamrecords.com/live/2010/paxam ... m-live/</a><!-- m -->

Det er ikke mig selv, der har købt billetten, men linket burde virke. Held og lykke![/quote]

Tak. Der er desværre kun balkon billetter tilbage, det ved jeg ikke om er fedt :/ Jeg har aldrig været i koncerthuset.[/quote]

Det har jeg heller ikke, men jeg er nu ret sikker på, at det er helt fint at sidde på balkonen. Jeg har hørt RA til to andre sid ned-koncerter, hvor jeg sad ret langt tilbage, og det var altså virkelig en fed oplevelse begge gange!
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Min forstærker, hold da kæft hvor en dynamik !!!! Man bliver jo helt angst. :s hock:
Jeg havde den også lige cranket op på 7, sikke en voldfed lyd. Men nok en hel del for højt, jeg fik også klager fra børnene. :P
Jeg tror jeg skal have en attenuator til den som Telemaster foreslog.
Nåmenså, jeg må hellere holde den slukket indtil den kommer i kyndige hænder.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Swampthing"]NO : Min forstærker, hold da kæft hvor en dynamik !!!! Man bliver jo helt angst. :s hock:
Jeg havde den også lige cranket op på 7, sikke en voldfed lyd. Men nok en hel del for højt, jeg fik også klager fra børnene. :P
Jeg tror jeg skal have en attenuator til den som Telemaster foreslog.
Nåmenså, jeg må hellere holde den slukket indtil den kommer i kyndige hænder.[/quote]

Fedt :-) Jeg er som sagt også rigtig glad for min! Jeg har nu kun meget sjældent brugt attenuatoren, men min står selvfølgelig heller ikke i en beboelsesejendom til hverdag :-)
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Hvor købte du din attenuator henne ?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen