Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Ny (brugt) bil, uden at skulle sælge min Bassman. :D

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NA: Er hastigt igang med at finde en 5-værelses lejlighed i København, til 3 gutter og så mig.. Vi har måske en aftale med en gut der har en lejlighed ved Hulgårds Plads.. Nu skal det bare gå igennem! Jeg er ramt af Falsteritis.. Skal bare væk snart ! :angry-boxing:
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Har vundet en ankesag, jeg har kørt mod Århus kommune gennem 2 år.
NO2: Det betød en lille bonus til min konto
NO3: Har afbetalt et par dumme quick-lån
NO4: Var en tur i gågaden med min kæreste i dag, og kunne uden at blinke sige: "Bare peg, min kære" og så derefter sige "på beløbet, tak". Det er faktisk meget sjovere end at købe ting til sig selv

NN: Ville lige slå et smut ind til Supermarkedet i Vestergade her i Århus og kigge på en billig guitar, jeg har haft lidt kig på et stykke tid. Der blev jeg så lige mindet om, hvorfor jeg aldrig køber andet end strenge der.
Blev på det allergroveste overset af mindst 3 medarbejdere, som havde mere travlt med at surfe på nettet i stedet for at tage sig af kunder. Det gider jeg sgu ikke spilde min tid på. Som min kæreste sagde: "De er da meget rarere oppe ved Woodstock, er de ikke?" Jo, det kan du sateme regne med!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Møller ... Knud Møller
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]
Det har altid IMHO været en hæmsko for 70'er fendere. Det er radiussen.[/quote]

Du vrøvler, Rasmus! :-)

En Fender med store, klodsede bånd og et fladt gribebræt føles jo ikke som en Fender.[/quote]
Ha! Det kommer vel an på hvad man anser som en Fender. Jeg forstår udemærket Thomas' disposition med Telen. Jeg ved ikke om jeg havde konverteret den til 9,5" radius, men nye bånd er altså en rar ting.

Min strat har fået nye bånd på et eller andet tidspunkt, det passer mig ganske fint. De er ikke super jumbo, men en håndterbar størrelse.
:D

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"]Tror sgu snart jeg vil ha' lavet en bunke t-shirts, hvor der står..

Shut the f... up and play..

Eller måske bare nogle pletre med det på..

Hvis Elvis genopstod, og havde 15 min før han røg igen, og i havde muligheden for at spille backing på ham, og i bare fik stukket en hvilken som helst guitar i hånden at gøre det på, inden han døde igen, så ville i dag bare gøre det, ville i ikke, i stedet for at bitch'e radius'er og bånd.. ;-)[/quote]

Hov hov hov... Vi bitcher ikke vi diskuterer...

Jeg kan spille på alt hvis det skulle være. Hvis ikke det var fordi jeg var så flad, så købte jeg den der skrammel hollowbody nede i Øret/instrumentshoppen, bare for at bevise det!

Jeg har bare for meget fritid...

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]Jeg har bare for meget fritid...[/quote]

Det har jeg jo ikke, så hvad er min undskyldning i forhold til gear køb.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"][quote="fortytwo"]Tror sgu snart jeg vil ha' lavet en bunke t-shirts, hvor der står..

Shut the f... up and play..

Eller måske bare nogle pletre med det på..

Hvis Elvis genopstod, og havde 15 min før han røg igen, og i havde muligheden for at spille backing på ham, og i bare fik stukket en hvilken som helst guitar i hånden at gøre det på, inden han døde igen, så ville i dag bare gøre det, ville i ikke, i stedet for at bitch'e radius'er og bånd.. ;-)[/quote]

Nu er jeg ikke den store Elvis-fan. Men jeg tror sgu´ egentlig hellere, at jeg ville prøve at redde mig en plads på forreste række blandt publikum, hvis det endelig var...

I øvrigt har Frank Zappa da vist været ude i dit ærinde for mange år siden? I øvrigt: Hvis nummeren vitterligt er så øm, så forstår jeg ikke helt, hvorfor man frivilligt vælger at frekventere et forum, som netop er oprettet med henblik på at diskutere musikgrej - det fremgår endda tydeligt af navnet...[/quote]

Nu er jeg ikke den store Zappa fan, men jeg mindes da et pladecover..

Nummeren er kun det øm den er, fordi alt det bullshit man skal høre på i min branche, også skal ud igen.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg kan kun give dig ret i, at der er meget bullshit "around". Men hvis dette er årsag til mere øm nummer end til let hovedrysten, er man måske i den forkerte branche?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"]Jeg kan kun give dig ret i, at der er meget bullshit "around". Men hvis dette er årsag til mere øm nummer end til let hovedrysten, er man måske i den forkerte branche?[/quote]

No freaking way.. Jeg lavede teater før, og det var endnu mere navlebeskuende, og rygklappende, og fyldt med kunstnertyper.. Så hellere musikere og deres BS..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Et af de andre bands i vores øvelokale er flyttet ud, så nu har vi overtaget deres plads, og det er meget bedre. Det kan godt være, man er lidt blind af den umiddelbare forandrings fryd, men jeg er næsten sikker på, at vi bliver mere tilfredse med den nuværende opstilling. Og så blev der lige plads til et Hammond og et Leslie-kabinet.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]Jeg har bare for meget fritid...[/quote]

Det har jeg jo ikke, så hvad er min undskyldning i :P forhold til gear køb.. ;) [/quote]
Du skal bare shutte the f... up, og spille...:-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Rasmus"]
Du skal bare shutte the f... up, og stemme...:-)[/quote]

Rettet. :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Rasmus"]
Du skal bare shutte the f... up, og stemme...:-)[/quote]

Rettet. :-D[/quote]

Ja det skulle man tro ikke.. Men jeg er faktisk ret sikker på, at Skov mener det han skrev.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"][quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]Jeg har bare for meget fritid...[/quote]

Det har jeg jo ikke, så hvad er min undskyldning i :P forhold til gear køb.. ;) [/quote]
Du skal bare shutte the f... up, og spille...:-)[/quote]

Det blev jo til to Ampeg's i dag forøvrigt.. :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"][quote="fortytwo"]

Det har jeg jo ikke, så hvad er min undskyldning i :P forhold til gear køb.. ;) [/quote]
Du skal bare shutte the f... up, og spille...:-)[/quote]

Det blev jo til to Ampeg's i dag forøvrigt.. :D [/quote]

Nej, jeg ville faktisk skrive spille... ikke stemme, men det syntes min Android smartphone så at der skulle.
Stemme var faktisk sjovere! :crazy:

Jeg glæder mig til vi snart skal mødes, fordi der er altså kommet nogle ting op under neglene på meget kort tid!

Edit; Jeg kan se at jeg var rigtig på den... men at Rask rettede mig!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Rasmus"]

Nej, jeg ville faktisk skrive spille... ikke stemme, men det syntes min Android smartphone så at der skulle.
Stemme var faktisk sjovere! :crazy:

Jeg glæder mig til vi snart skal mødes, fordi der er altså kommet nogle ting op under neglene på meget kort tid!

Edit; Jeg kan se at jeg var rigtig på den... men at Rask rettede mig![/quote]

Forvirret ung mand? :D Jeg prøvede såmænd bare at være morsom, med tanker på Esbens job.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="fortytwo"][quote="Sasha"]Jeg kan kun give dig ret i, at der er meget bullshit "around". Men hvis dette er årsag til mere øm nummer end til let hovedrysten, er man måske i den forkerte branche?[/quote]

No freaking way.. Jeg lavede teater før, og det var endnu mere navlebeskuende, og rygklappende, og fyldt med kunstnertyper.. Så hellere musikere og deres BS..[/quote]

Det er dét, jeg altid har sagt: Kommunister og narkomaner hele bundtet!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Rasmus"]

Nej, jeg ville faktisk skrive spille... ikke stemme, men det syntes min Android smartphone så at der skulle.
Stemme var faktisk sjovere! :crazy:

Jeg glæder mig til vi snart skal mødes, fordi der er altså kommet nogle ting op under neglene på meget kort tid!

Edit; Jeg kan se at jeg var rigtig på den... men at Rask rettede mig![/quote]

Forvirret ung mand? :D Jeg prøvede såmænd bare at være morsom, med tanker på Esbens job.[/quote]

I den grad. Jeg synes godt nok jeg skrev rigtigt. Jeg synes bare der var et lidt nedladende tonefald over din rettelse, og det var jo ikke meningen.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"][quote="GuitaRasmus"][quote="Rasmus"]

Nej, jeg ville faktisk skrive spille... ikke stemme, men det syntes min Android smartphone så at der skulle.
Stemme var faktisk sjovere! :crazy:

Jeg glæder mig til vi snart skal mødes, fordi der er altså kommet nogle ting op under neglene på meget kort tid!

Edit; Jeg kan se at jeg var rigtig på den... men at Rask rettede mig![/quote]

Forvirret ung mand? :D Jeg prøvede såmænd bare at være morsom, med tanker på Esbens job.[/quote]

I den grad. Jeg synes godt nok jeg skrev rigtigt. Jeg synes bare der var et lidt nedladende tonefald over din rettelse, og det var jo ikke meningen.[/quote]
Sådan opfattede jeg det heldigvis da slet ikke, så rettelsen var helt cool, og jeg grinede da en bette smule.. ;-)
Men jeg vidste jo, at du jo ikke havde skrevet forkert.. :-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen