Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Der er 666 emner i Guitar/bas
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO- Jeg skal have over 30k tilbage i skat.Mon ikke min 77 strat burde blive malet om.Olympic white har jeg bestemt(måske sort) 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Har fået en tid til min første tatovering. Det bliver fedt :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

NO:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.eyezmaze.com/eyezblog_en/blo ... log_en/blo ... sform.html</a><!-- m -->

Hyggeligt tidsfordriv! Jeg klarede den på 3:41 men sad også og stenede god og grundigt :-)

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="thomasrytter"]NO:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.eyezmaze.com/eyezblog_en/blo ... log_en/blo ... sform.html</a><!-- m -->

Hyggeligt tidsfordriv! Jeg klarede den på 3:41 men sad også og stenede god og grundigt :-)[/quote]
Jeg aner virkelig ikke hvad det lige er jeg har spillet, men gennmførte da... :D
RoadHigh.dk

Jolle
Smoke On The Water
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jolle »

NO: Har længe troet gearfreak var lukket ned da jeg har haft den gemt som gearfreak.dk, men da jeg så i dag googler noget guitar relateret dukker der en tråd op fra gear-freak.dk som så betyder at jeg har tjekket en forkert hjemmeside i lang tid?! Anyways så er det fedt at se den findes!
Citat Douglas White fra Jet City Amplification:
"it's not a solid state amp it's just that the tubes have been replaced by a solid state device"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Jolle"]NO: Har længe troet gearfreak var lukket ned da jeg har haft den gemt som gearfreak.dk, men da jeg så i dag googler noget guitar relateret dukker der en tråd op fra gear-freak.dk som så betyder at jeg har tjekket en forkert hjemmeside i lang tid?! Anyways så er det fedt at se den findes![/quote]

Velkommen til(bage)! Vi har kørt på det nye domæne siden juni sidste år, da der ikke så ud til at ske noget på det gamle.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Har smidt lidt god musik på anlægget, åbnet for vinduet, så den dejlige forårsluft kan komme ind, har en smule tømmermænd efter i går men af den gode slags, og nu går jeg bare og venter på, at jeg skal hjem til de gamle og spise frokost og fejre, at min søster er kommet ind på skuespillerskolen i Göteborg. Det kunne sgu være værre!

Edit: Og der er mere endnu: Vi fik afleverede vores opgave i går, og efter små 3 ugers hårdt arbejde, er det en rigtig dejlig ting.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Har lige været inde i laboratoriet og tage billeder af noget vi har lavet - efter hvad jeg kan bedømme, er de blevet topfede. Hvis jeg har ret betyder det, at de kommer på forsiden af Plastindustriens Fagblad (<-- Jo, det er en stor ting :D )

NN: Det betyder jo også, at jeg ikke sådan rigtig kan vise dem frem endnu.
Modded guitars were crap right out of the factory


kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: KT Tunstall i Amager Bio i aften!

P.Brorsen
Himmelhund
Indlæg: 15
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af P.Brorsen »

[quote="kraen"]NO: KT Tunstall i Amager Bio i aften![/quote]

Hende napper jeg også :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: At få ny iPhone. Så beder man bare om at få gendannet som den gamle og så er ALT som det plejer at være - selvom man skifter til en iPhone, der er en generation nyere. Det er sgu' fedt lavet...

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Fridag! Jeg fik klaret et par ærinder, løbet en tur, afprøvet de nye pedaler jeg har købt og om lidt smutter jeg ind og drikker mig fuld i godt selskab. Dejligt.

NO2: De ovenstående pedaler. Har indkøbt T-rex Octavius, gammel Boss SD-1 og en Carl Martin DC Drive, og de lyder allesammen fedt. Især de to første fandt jeg hurtigt en plads til. DC Driven skal jeg lige vurdere i bandsammenhæng og med et par forskellige guitarer for at kunne finde ud af, hvordan jeg skal bruge den. Men den lød også rigtig godt.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Liz Taylor. Selv i døden er hun mere rock'n'roll, end nogen af os andre nogensinde bliver :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Liz Taylor. Selv i døden er hun mere rock'n'roll, end nogen af os andre nogensinde bliver :D [/quote]

Nemlig ja! :

Billede

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg elsker, at hun havde skrevet ind i sit testamente, at kisten skulle ankomme 15 min. for sent til begravelsen :D Det har bare lige lidt mere pondus på dén måde, end når Axl Rose bare ikke gider indfinde sig ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Hyggelig shoppe/by-tur med kæresten, der betød, at jeg rendte ind i ikke mindre end to Gear-freaks - Nemlig GuitaRasmus og Loomer :)

NO2: Min kærestes lidt hyggelige brok efter jeg havde sagt til Lumse:"Vi må vist videre - Jeg har fået lov til at gå i Aage, så nu skal vi i Illum" :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="GodSpeedDK"]Jeg elsker, at hun havde skrevet ind i sit testamente, at kisten skulle ankomme 15 min. for sent til begravelsen :D Det har bare lige lidt mere pondus på dén måde, end når Axl Rose bare ikke gider indfinde sig ...[/quote]
Jo jo.. Men James Brown døde juledag, bare lige for at bevise, at han faktisk var større end jesus.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Var vært for Logen i går. Det har resulteret i en ordenligt gang tømrermænd idag. Tror jeg væltede i seng kl 06 i morges.
NA: nu er der bare oprydning tilbage.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen