Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jo tak.

Nu er det jo ikke sådan, at der ikke også var andre guitarer involveret i sagerne i søndags. Men det er sjovt, som kameraet altid kommer frem, når Gus´en trakteres... ;)

Tak for dine pæne ord om 1 watt´eren. Jeg rodet lidt med "krydderiblandingen", siden den sidst blev luftet i offentlighed, i et forsøg på at stramme bunden lidt op på den. Nu er den måske kommet lidt for langt i den anden retning? I don´t know...   Det er det evige "show", når man selv roder med sagerne.

Og ja, jeg ville nok også mene, at hvis man spænder sådan en "Thomsen" efter en digital-fætter, så er der i den mest positive udlægning én eller anden simulering, som er lykkedes lidt for godt. Mere sandsynligt var det dog nok, at der var noget, man ikke helt havde forstået... ;)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO1: 12-13 timers nattesøvn. Det burde sikre, at man er veloplagt til:

NO2: Gov't Mule I Århus i aften.

NO3: Udsigten til at 3-4 forstærkere ryger ud af vagten i løbet de næste par dage. Så bliver der forhåbentlig atter sådan lige til nød plads til mig i mit arbejdsværelse.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kladen
Johnny B. Goode
Indlæg: 124
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Kladen »

NO: fik muligheden for at lukke op for min 76' SLP halfstack til en bikerfest i går.
Damn den lyder fedt når den får lov til at trække vejret uden attenuator.

Ps. Den har altså nogle muller sådan en gammel Svend :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Det er sgu en dejlig optur

NO: I går sad jeg og dovnede på terrassen, da Johan på tre kom rendende og spurgte, om han gerne måtte feje blade - Jo jo knægt, det må du da. Og så gjorde han det sgu. Lidt senere kom han så og råbte, at jeg skulle komme og skovle bladene op. Det lyder alligevel lidt hårdt, tænkte jeg, men faktisk havde han jo fejet alle bladene sammen i carporten, og det eneste jeg skulle gøre var at smide otte skovlfulde blade op i haveaffaldscontaineren. Derefter var han megaglad og syntes, vi havde været nogle seje arbejdsmænd. Jeg fik lavet en masse kedeligt arbejde næsten uden at røre en finger, og knægten var kisteglad - det er sguda optur :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev: Det er sgu en dejlig optur

NO: I går sad jeg og dovnede på terrassen, da Johan på tre kom rendende og spurgte, om han gerne måtte feje blade - Jo jo knægt, det må du da. Og så gjorde han det sgu. Lidt senere kom han så og råbte, at jeg skulle komme og skovle bladene op. Det lyder alligevel lidt hårdt, tænkte jeg, men faktisk havde han jo fejet alle bladene sammen i carporten, og det eneste jeg skulle gøre var at smide otte skovlfulde blade op i haveaffaldscontaineren. Derefter var han megaglad og syntes, vi havde været nogle seje arbejdsmænd. Jeg fik lavet en masse kedeligt arbejde næsten uden at røre en finger, og knægten var kisteglad - det er sguda optur :D
Skulle han komme til at kede sig derhjemme, skal han altid være velkommen til en lille "ferie" herovre i det jyske... ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Så skal vi bare lige have nogen til at skovle for ham mens du og jeg nørder :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Smittefar skrev: Så skal vi bare lige have nogen til at skovle for ham mens du og jeg nørder :D
Det er hér, min ældste søn a.k.a. 'arbejdsmanden' kommer ind i billedet.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Så er det sguda lige før, vi har planlagt den næste Gear-Freak ferie/Gathering
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Rasser »

NO: 7 til tysklærereksamen


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk


Vis indlægget.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Elevatorførers vinyler er landet leveret og klar til release 16/7
NO2: Elevatorfører udgiver to albums samme dag 16/7 og spiller samtidig koncert på Loppen under Copenhagen Psych Fest.
So many assholes, so few bullets

Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Ptessing »

Hvad koster så'n en vinyl?


Sent from my Hal9000 using Tapatalk

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Ptessing skrev: Hvad koster så'n en vinyl?


Sent from my Hal9000 using Tapatalk
150 pr. stk, forlyder det. Jeg tør ikke gætte på, hvad de kommer til at koste i forretningerne.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Tillykke med udgivelserne!

Stiller lige Dumme Peter-spørgsmålet, der er lige så tåbeligt som f.eks. at spørge om, hvorvidt der er anvendt chorus på indspilningerne:

Er der nogen chance for at skaffe sig disse garanteret fine sager på et lidt mindre hipsteragtigt medie end de dersens LP´er? Eksempelvis det indenfor den ellers så moderne digitale lyd temmelig vintageagtige begreb CD´en..? Eller gøres der et særligt stort nummer ud af, at tingene skal  være, som befandt man sig i 1968?

;)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Sasha skrev: Tillykke med udgivelserne!

Stiller lige Dumme Peter-spørgsmålet, der er lige så tåbeligt som f.eks. at spørge om, hvorvidt der er anvendt chorus på indspilningerne:

Er der nogen chance for at skaffe sig disse garanteret fine sager på et lidt mindre hipsteragtigt medie end de dersens LP´er? Eksempelvis det indenfor den ellers så moderne digitale lyd temmelig vintageagtige begreb CD´en..? Eller gøres der et særligt stort nummer ud af, at tingene skal  være, som befandt man sig i 1968?

;)
+1

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Haha, nej, det skal ikke være som et særligt andet år end det indeværende :-) Der bliver ingen cd-version, desværre. CD'er er en sindssygt dårlig forretning for alt andet end storsælgende mainstream-artister, så for Elevatorførers vedkommende bliver der kun download, streaming og vinyl. Beklager!

NO: Jeg spiller med Fløjl på PH Caféen i Kbh. V i aften. Det bliver sgu en god aften, kan jeg mærke :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: En lille ny Gear-freak har meldt sig ind i verden.
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Til lykke med familieforøgelsen, der denne gang ikke bare er en talemåde :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

takker

I får sgu også et billede

Billede
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Tillykke Smittefar (i anden)! Jeg skriver det gerne igen: Han skal hedde Yngwie?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen