Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]Du bliver verdensmester med den stil! Jeg har ikke løbet i denne uge. Det er noget lård! Og lige om lidt er det jo weekend og så skal man til guitar-show. :) [/quote]

Ja, jeg forventer at ligne Balotelli uden trøje om 2-4 uger. Især sovsen giver lige det sidste.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]Du bliver verdensmester med den stil! Jeg har ikke løbet i denne uge. Det er noget lård! Og lige om lidt er det jo weekend og så skal man til guitar-show. :) [/quote]

Ja, jeg forventer at ligne Balotelli uden trøje om 2-4 uger. Især sovsen giver lige det sidste.[/quote]

Det er da vist kun, hvis du spilder ned ad dig selv, og smører det godt ud. Farven bør passe nogenlunde, i hvert fald :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Har i dag nået at være på arbejde, brygge øl, tappe øl, reparere fadølsanlægget og gøre rent herhjemme. Og nu får jeg så mod forventning et glas rødvin :lol: Dejlig dag...

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: I forbindelse med Jimi Hendrix's 70-års fødselsdag til november, er jeg blevet sat til at skrive en slags "klumme" om mit forhold til manden og hans musik. Så blandes der lidt biografi ind i den også. Det glæder jeg mig til at prøve kræfter med.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

NO:

Har købt en SG fra 73 og den er SÅ fed!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Sasha"][quote="Urup"]No: The Blue Van på Voxhall - det var ganske enkelt en fed koncert
[/quote]

Ja, det er var sgu´også meget fedt her til aften i Horsens - sådan på sin egen ubekymrede og feststemte facon. Men der er jo dét, de unge vil ha´... :-) (ihvertfald i Horsens)

Er der tilfældigvis nogle, der ved noget om ham forsanger/guitaristens Bassman-top med sort frontstof samt tilhørende vertikale 2x12 kabinet? Det ligner umiddelbart til forveksling "ét eller andet", som for 4-5 år siden residerede på mit loftskammer...[/quote]

Det var så dén.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Debut-EPen fra det projekt jeg for nyligt er blevet en del af kommer på iTunes på lørdag, og vores første af seks "previews" kan høres lige her:

[youtube]mbpVQHD1Jkw[/youtube]

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Tre sange afleveret til mix i dag - så mangler der kun yderligere tre, inden der er mixet de 12 stk., der skal udgøre den plade, jeg går og pusler med. Det bliver sgu rigtig fedt, synes jeg.
NO2: Når man (jeg) producer selv, får man (jeg) altså en helt anden rolle som guitarist. Pludselig bliver det mindre vigtigt, om man (jeg) lige har den helt "rigtige" guitarlyd og spiller de helt "rigtige" ting. Alt det, man (jeg) som guitarist ofte er optaget af, træder rigtig meget i baggrunden til fordel for det samlede lydbillede. Det er sgu nok en meget sund øvelse... Men næste gang vil jeg prøve at nørde lidt mere med guitarsporene, hvis jeg kan overskue det. Det er egentlig ikke fordi, jeg ikke har villet det i denne omgang. Fokus har bare været et andet sted, og tænk engang: guitarerne lyder fedt alligevel :-)
So many assholes, so few bullets

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Jeg skal da ind og høre Allan Holdsworth næste torsdag!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://jazzhouse.dk/jazzklub/allan-hold ... trio-uk</a><!-- m -->

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Plexi »

[quote="Dannyboy"]NO: Jeg skal da ind og høre Allan Holdsworth næste torsdag!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://jazzhouse.dk/jazzklub/allan-hold ... trio-uk</a><!-- m -->[/quote]

Det er på tirsdag :-) Og jeg glæder mig

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Ja for helvede :)


NO2: Hold nu kæft hvor synger Rasmus godt!

Fra gårdsdagens øver:
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Dannyboy"]Ja for helvede :)

NO2: Hold nu kæft hvor synger Rasmus godt!

Fra gårdsdagens øver:
<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->[/quote]

Ja, det lyder ikke helt skidt ... og MEGET 90´er ...

BTW, kan det så være dig, der forærede mig Jeres EP inde foran Det Kongelige inden Chris Cornell-koncerten i sommers ...?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Ja det kan sagtens være. Jeg uddelte vist 25 stk derinde før showet

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Afleverede en død Strat-pickup til omvikling hos Johan Lundgren på Guitarshow´et i søndags og har modtaget den med posten i dag. Det må sgu´ kaldes kvik service hos den gode svensker!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Det var dælme hurtigt !

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NMTOUO (Now Meget Tøvende Og Usikker Optur): En af mine gode kammerater har en ret god forbindelse til en ret stor og ret billig lejlighed på en ret fed adresse (især for mig, da jeg er vokset op i samme gade), som skal lejes ud snart. Hvis det går igennem, betyder det et sted med mit eget badeværelse og køkken og et postnummer, der begynder med 18, til en husleje, der er til at betale.
Tør man håbe? - Sandsynligvis ikke, men jeg gør det alligevel...

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: 11'ere på min tele - Mmmm ! :D

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

NO: Franner-fredag..

Anders B
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anders B »

NO: Jeg har købt et M-audio usb-lydkort. Der fulgte en version af Pro Tools med, som jeg sad og kæmpede med i lang tid uden at få det til at virke. Så prøvede jeg at åbne Garageband på min mac og det virkede med det samme. Det er sgu et fedt program...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Skal øve med Playlist DK. Er virkelig glad for at være kommet med selvom det er på trommer. De er bare megahyggelige folk.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen