Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

Feeedt! Jeg har altid gerne villet til Island :) Hvis du ikke allerede har set den, så ond dig selv lige at bruge et par timer på Sigur Ros' Heima; sindsygt stemningsopbyggende, fed musik og flotte naturbilleder!
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Smittefar"]NO: Ny sangerinde i Jump - Julie smuttede for nogle måneder siden, og vi har spillet jobs med en fin afløser siden da, men nu har vi fået en sangerinde, der ligner en rigtig langtidsholdbar og ikke mindst utroligt velsyngende en af slagsen - Og så virker det som om, hun vil være en energibombe på en scene.

Det er over et år siden, vi begyndte at indspille vores seneste demo - umiddelbart efter den var færdig smuttede vores mandlige forsanger (Martin Axelgaard), så brugte vi evigheder på auditions uden at finde noget, men heldigvis brugte vi en supersej afløser til et job (Jesper Halberg), og han ville gerne være med på fast basis, så gik der ikke ret længe, og vi skulle til at have taget bandbilleder, men så smuttede den kvindelige sangerinde - ARRRRGGGHH

NMO: Nu lader det sgu til, at vi kan få lidt stabilitet i bandet, og vi kan ENDELIG få gjort demo og billeder færdige, så vi kan spamme hele verden med dem. Vi havde i øvrigt en topfed øver i går.[/quote]

Det var sgu da sjovt - Jeg spiller i band med Jespers datter :lol:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

haha - Hende har jeg jo så lige spillet to jobs med - Vi har brugt hende som afløser - Hun er sgu cool. Du må hilse.
Modded guitars were crap right out of the factory

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Smittefar"]haha - Hende har jeg jo så lige spillet to jobs med - Vi har brugt hende som afløser - Hun er sgu cool. Du må hilse.[/quote]

Godt at i har kunnet holde hende i "balle-form", mens hendes faste band har været stille på job-fronten - Tak! ;)

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

NO: Havde egentlig ikke regnet med, jeg skulle med til dette års Jelling Festival, men jeg fik tidligere på dagen tilbud om at være frivillig hjælper. Og når man ikke havde andre planer for weekenden, er det jo fint tidsfordriv.
NO2: Vil tage over og høre Turboweekend senere i aften.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Just hjemkommet fra en fuckin' fed koncert med The Blue Van på Musik Cafeen. Tak til hemmelige koncerter! Tro max vi var 100 der 8-)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="FunkyValle"][quote="Kattekiksen"]NMO: Jeg er blevet inviteret 3 uger til Island af en rigtigt sød pige - og billetterne er købt og betalt. Det kan man ikke sige nej til. [/quote]

Island er et fantastisk sted. Hvis du ikke har været der før kan du roligt glæde dig...

:dance:[/quote]

Jeg har aldrig været der før, så jeg er helt klar på det. Nu skal det hele selvfølgelig arrangeres, men jeg tror på det. Jeg glæder mig selvfølgelig også helt vanvittigt, men det er vist mere på grund af hende. ;) .

[quote="kasperploug"]Feeedt! Jeg har altid gerne villet til Island :) Hvis du ikke allerede har set den, så ond dig selv lige at bruge et par timer på Sigur Ros' Heima; sindsygt stemningsopbyggende, fed musik og flotte naturbilleder![/quote]

Jeg har hørt så meget godt om den, men jeg har aldrig fået den set. Jeg tror heller ikke jeg kan se den. Jeg plejer at høre Sigúr Ròs når jeg skal sove, jeg bliver fuldstændigt vugget i søvn af det. Det, blandet med smuk natur kan jeg da umuligt holde mig vågen til :lol:
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="efrandsen"]NO: Just hjemkommet fra en fuckin' fed koncert med The Blue Van på Musik Cafeen. Tak til hemmelige koncerter! Tro max vi var 100 der 8-)[/quote]

Okay, den gad jeg dælme godt have været til. Jeg måtte nøjes med Teitur på Bispetorv. Han havde KT Tunstall med, men hun fik kun lov til at spille 2 egne sange i midten af koncerten. Hvis jeg havde vidst det på forhånd, kunne jeg jo være gået efterfølgende og dermed have sluppet for at høre på ham færingen i ca. 30 min.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Det var også super fedt :) Koncerten var kun annonceret på The Blue Vans facebookside og de gik først på 01.10 og spille 35 minutter, men det var sindssygt godt :) .. Jeg kan nu godt li' Teitur..
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

[quote="Kattekiksen"]

[quote="kasperploug"]Feeedt! Jeg har altid gerne villet til Island :) Hvis du ikke allerede har set den, så ond dig selv lige at bruge et par timer på Sigur Ros' Heima; sindsygt stemningsopbyggende, fed musik og flotte naturbilleder![/quote]

Jeg har hørt så meget godt om den, men jeg har aldrig fået den set. Jeg tror heller ikke jeg kan se den. Jeg plejer at høre Sigúr Ròs når jeg skal sove, jeg bliver fuldstændigt vugget i søvn af det. Det, blandet med smuk natur kan jeg da umuligt holde mig vågen til :lol:[/quote]
Hmm, du skal da bare starte med en spandfuld kaffe, dernæst fulgt af en tre retters menu indeholdende tørret fårehoved, surstrømning og skidne æg! Så er man i stemning ;) Nå ja, og så lige noget hjemmebrandt.. Men det hjælper nok ikke på søvnproblemet.. Eller at du i stedet skal tømme ryggen i 4 uger i træk! :oops:
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: FUCK hvor er det en fed guitar jeg lige har fået mig :) :) :) yeeeeehaa

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Dannyboy"]NO: FUCK hvor er det en fed guitar jeg lige har fået mig :) :) :) yeeeeehaa[/quote]

Dibs når du sælger den igen. :-D

Tillykke med dyret.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Haha ;) vi spiller en spontan koncert på A Bar i aften, så skal dyret sgu lige indvies

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Ganske fin koncert i går aftes til Blue SPOT og et fedt initiativ, de har stablet på benene. Hvis der var livemusik i Skolegade hver torsdag, så ville der være overhængende fare for, at fremtidig undervisning om fredagen ville gå tabt.

NO: Ovenstående blev betalt med en omgang mad, nogle øl og gratis billetter til SPOT-festival. Så om halvanden time står jeg også ser Mugison i Musikhuset. Senere står den på Figurines og en masse andet, som jeg ikke ved endnu. Lækkert

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Niels Skousen på SPOT her til aften. Hold kæft, hvor var det godt!

NN: Statistikken holder næsten - hvis vi udvider repertoiret til også at omfatte Fender Mustang, har alle guitarer, jeg har hørt her til aften på "Jazzmaster-festivalen" betjent sig af disse fæle instrumenter, som uniformsreglementet foreskriver - gerne pakket ind under en mur af ekko og rumklang. Men det er vel nødvendigt? Ingen med sine fulde fem sanser i behold ville vel kunne holde ud at lytte til sådan en usminket æggedeler ret længe af gangen. Om disse forsøg på camouflage så hjælper det helt store, er vist i høj grad et spørgsmål om smag...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: 4 uger i praktik hos Musikværkstedet/A. Andersen, Odense, fra på mandag.
NO2: Bikerfest med spidstegt gris og fri bar.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

[quote="Morten M"]NO: 4 uger i praktik hos Musikværkstedet/A. Andersen, Odense, fra på mandag.
NO2: Bikerfest med spidstegt gris og fri bar.[/quote]

Hyggeligt sted (i gamle dage da jeg boede i Odense) og altid venlige og professionelle folk. Hvor er der bikerfest? Min bror er med i Exterminators, måske han skal med?

Edit: Så lige de har træf i denne weekend, så jeg går ud fra det der du skal til fest? Så må du hilse Hugger fra hans bror!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Mugison på SPOT-festival i går. Han er altså aldeles fremragende. Til tider savnede man et band, men omvendt klarer han det jo ganske okay selv. Dejlig afslappet stemning.

NN: Alt andet jeg så, var egentlig ikke særlig godt. Thulebasen var kedeligt, Treefight for Sunlight har stadig ikke kvalitet nok i sangene til at spille lange koncerter og F.U.K.T fattede jeg slet ikke noget af. Ville gerne have set Figurines, men der var for proppet til, at man kan komme ind. Hvis man vel og mærke tager Kræns ord for gode varer - du skylder for resten en øl ;)

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Mugison er jo helt fantastisk! Jeg ville godtnok gerne have set FUKT - jeg er helt vild med det! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Jeg elsker Messi. :banana-rainbow:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen