Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Uh, ja, det kunne da virkelig være et hit!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="sørendybdal"]Bare de hyrer Soundgarden til at spille bagefter, så er alt forladt :-) Det ku de godt lige, når nu de gamle lurendrejere har lavet en ny plade.[/quote]

Det ville klæde dem. Specielt når de ikke fik hyret dem sidste år, da de alligevel var i området og ikke var booket andre steder og det var Pearl Jam heller ikke (Nødvendigt da de jo deler tøndebasker).

Og så må de sgu gerne gå hele linen ud og booke Alice in chains igen, som har et album på trapperne.

1. Single lyder lovende.

[youtube]hmSeWqmlqYs[/youtube]
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Kom nu videre drenge 90erne er slut ;)

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

:character-beavisbutthead: ALDRIG!
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af munch_30 »

Sidder lige og flipper lidt over 5 min.s formiddagsimprovisation på akustisk guitar. Optaget via onboard Fishman pickup og LR Baggs DI samt en kondensatormikrofon. Hertil lidt TC plate klang.

Det skal nok blive fint, når det bliver nørdet lidt mere end de 5 min. :) .

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... tion-plate</a><!-- m -->
Kim

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Smittefar"]Kom nu videre drenge 90erne er slut ;)

[/quote]

... siger manden, der bruger sin fritid på at spille dansable hits fra 80'erne og 90'erne... :lol: :lol: :lol:
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="FunkyValle"][quote="Smittefar"]Kom nu videre drenge 90erne er slut ;)

[/quote]

... siger manden, der bruger sin fritid på at spille dansable hits fra 80'erne og 90'erne... :lol: :lol: :lol:[/quote]
AV AV AV AV AV AV AV AV

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="FunkyValle"][quote="Smittefar"]Kom nu videre drenge 90erne er slut ;)

[/quote]

... siger manden, der bruger sin fritid på at spille dansable hits fra 80'erne og 90'erne... :lol: :lol: :lol:[/quote]

Ja, der er heldigvis masser af penge i folk, der tror, de stadig er unge.

Men det er sguda lidt sørgeligt med diverse familiefædre der prøver at holde liv i deres ungdom ved at tage på Roskilde, alt imens de håber på, at de spiller noget af den gode musik fra i gamle dage.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Smittefar"]
Ja, der er heldigvis masser af penge i folk, der tror, de stadig er unge.[/quote]
Vi er helt enige og vi har da også i adskillige år spillet musik for præcist den samme målgruppe

[quote="Smittefar"]
Men det er sguda lidt sørgeligt med diverse familiefædre der prøver at holde liv i deres ungdom ved at tage på Roskilde, alt imens de håber på, at de spiller noget af den gode musik fra i gamle dage.[/quote]

Så er Roskilde Festival måske heller ikke den helt rigtige festival at tage på efter min mening. Festivalen slår sig netop op på, at den har fingeren på pulsen og spiller det nye der hitter lige nu. At de så kikser med den plan gang på gang er en helt anden historie og diskussion...
Går man efter hits fra da os i 30'erne var unge, så er Smukfest måske et bedre bud, omend profilen er en smule mere poppet end Roskilde.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg har også været på smukfest de sidste tre år, men jeg går jo heller ikke og hepper på, at Roskilde skal spille musik fra dengang i de gode gamle dage ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Endelig én, der fattet det dér med "øveforstærker"... :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cache2.asset-cache.net/gc/850050 ... /gc/850050 ... e7Gg%3D%3D</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Smittefar"]

Ja, der er heldigvis masser af penge i folk, der tror, de stadig er unge.

Men det er sguda lidt sørgeligt med diverse familiefædre der prøver at holde liv i deres ungdom ved at tage på Roskilde, alt imens de håber på, at de spiller noget af den gode musik fra i gamle dage.[/quote]

Er det ikke mere sørgeligt med diverse familiefædre, der drikker sig stive til én eller anden ligegyldig firmafest og hopper rundt til "Stupid man" fordi den var sååå meget 'vores sang' dengang de mødte deres elskede Berit i studenterbaren?

De 'gamle' bands der spiller på Roskilde er der vel for de flestes vedkommende, fordi de stadig siger unge mennesker noget i dag, selv om deres hits er 20-30 år gamle? Her tror jeg et band som Soundgarden kunne have gennemslagskraft på Orange ... deres nye plade er for mig at se lige så interessant som deres gamle, selv om det er den klassiske Soundgarden-lyd.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="sørendybdal"]
De 'gamle' bands der spiller på Roskilde er der vel for de flestes vedkommende, fordi de stadig siger unge mennesker noget i dag, selv om deres hits er 20-30 år gamle? Her tror jeg et band som Soundgarden kunne have gennemslagskraft på Orange ... deres nye plade er for mig at se lige så interessant som deres gamle, selv om det er den klassiske Soundgarden-lyd.[/quote]

Enig. Det gør sig især gældende for mig, da jeg ikke slet ikke havde muligheden for at se dem live i 90'erne inden de gik hver til sit. De er i høj grad stadig relevante og det er nærmest det eneste band jeg mangler at se på min liste over musik der betyder noget særligt for mig (udover zeppelin).

Mht. at "komme videre" må jeg blot erkende at før nogen kan præsentere mig for et eller flere bands, indenfor den tungere ende af rocken, der har lavet en "øde ø's plade" i de senere år, som førnævnte bands har,så har jeg det ganske glimrende, hvor jeg er :)

De er nogle gamle røvhuller, men de og især musikken holder stadig 110%.
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Mit band fik en flot andenplads til Emergenza runden igår, og skal derfor spille i Lille Vega til marts!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Når man stadig arbejder på det her tidspunkt fredag aften, så er det noget nær verdens største optur at få øje på 3 glemte chokoladeskildpadder i køkkenskabet :) Jeg kan så undre mig over, om jeg er ved at blive gammel, når jeg kan glemme sådan noget, men skidt med det, nu er der kaffepause!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Sasha"]Endelig én, der fattet det dér med "øveforstærker"... :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cache2.asset-cache.net/gc/850050 ... /gc/850050 ... e7Gg%3D%3D</a><!-- m -->[/quote]

Link virker ikke.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="kraen"][quote="Sasha"]Endelig én, der fattet det dér med "øveforstærker"... :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cache2.asset-cache.net/gc/850050 ... /gc/850050 ... e7Gg%3D%3D</a><!-- m -->[/quote]

Link virker ikke.[/quote]

Det virker fint hos mig og viser tilsyneladende en ung Eric Clapton fra ca. Yardbirdstiden siddende med en Les Paul foran 2 Marshallstacks.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="FunkyValle"][quote="kraen"][quote="Sasha"]Endelig én, der fattet det dér med "øveforstærker"... :-)

<!-- m --><a class="postlink" href="http://cache2.asset-cache.net/gc/850050 ... /gc/850050 ... e7Gg%3D%3D</a><!-- m -->[/quote]

Link virker ikke.[/quote]

Det virker fint hos mig og viser tilsyneladende en ung Eric Clapton fra ca. Yardbirdstiden siddende med en Les Paul foran 2 Marshallstacks.[/quote]

Det er med Cream, og er vistnok taget i København.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jah, København var (er?) den gode Jan Perssons foretrukne hjemmebane.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Jah, København var (er?) den gode Jan Perssons foretrukne hjemmebane.[/quote]

Jeg mener billedet er taget i ´68, samme tid som de var med i filmen "Der var en lørdag aften"

Og sådan et sæt kunne jeg godt bruge:

Billede

En JTM45/100 og en JTM45/100T med pinstripe kabinetter, inklusive Tall Bottoms.. 8-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen