Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: At sælge musikgrej videre til nogen, hvor man ved, at det vil blive værdsat og brugt. I dag fik vores gamle PA-anlæg en ny ejer i form af en far til tre fra Esbjerg, som skal starte et hyggeband op sammen med nogle gamle kammerater, som også har brug for et afbræk i hverdagen. Et godt hjem.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Mit band, Passion of Today, har vores første EP ude i dag ! :D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Jacob"]NO: Mit band, Passion of Today, har vores første EP ude i dag ! :D [/quote]

Så skal du jo huske at inkludere et link, så den gratis reklameplads ikke går til spilde ;)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="Turtle"][quote="Jacob"]NO: Mit band, Passion of Today, har vores første EP ude i dag ! :D [/quote]

Så skal du jo huske at inkludere et link, så den gratis reklameplads ikke går til spilde ;) [/quote]

Jeg undskylder den skamløse promovering, det var ikke sådan ment! :)

Og så kan man i øvrigt høre den her: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> ;) [/size]

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Jacob"] <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> [/quote]

Det hjalp så ikke os, der ikke bruger Spotify. Så i stedet for at give mig god musik på en fredag fik du lige mindet mig om, at jeg er ved at være gammeldags og umoderne :lol:

Men nu vi er her i tråden, for øvrigt:

NO: Blev færdig med en stor opgave i dag, som har trukket ud, så hvad der lignede en arbejdsweekend ligner nu noget, der godt kunne involvere en del afslapning :)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Skal til en fest ved min (grand)kusine i aften. Det er længe siden, og det bliver helt sikkert festligt.
NO2: Øver i morgen med Clapton Jam
NO3: Koncert i morgen til et George Harrison Tribute på Tobakken i Esbjerg
NO4: Praktik i næste uge

Sikke da en optur!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="Jacob"] <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m --> [/quote]

Det hjalp så ikke os, der ikke bruger Spotify. Så i stedet for at give mig god musik på en fredag fik du lige mindet mig om, at jeg er ved at være gammeldags og umoderne :lol:
[/quote]

Ja, det vil jeg også sige! Hvor fåes benævnte musikstykker på grammofonplade, eller noget andet, som vi lettere anløbne medlemmer af nærværende forum kan afspille?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Omkring 13 timers nattesøvn. Så kan man lidt igen... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Jeg overvejede lidt, om jeg turde skrive den her - med tanke på ovenstående debat om distributionsmedier. Så med fare for igen at blive kaldt gammeldags:

NO: har fået nogle rigtigt fede kasser og reoler til mine LP'er, så de alle kan stå fremme og er nemme at komme til og bladre i :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

No- Netop hjemkommet efter 5 dage i Dublin. Fed og charmerende by. Vi boede i det berømte Temple bar distrikt og jeg skal lige tilføje der er der gang i den.
Men pyha jeg er træt idag.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Efter at have vundet en domæneklagesag over vores åndssvage løgner af en eks-bassist, så er der ENDELIG ny hjemmeside oppe på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.high-voltage.dk">www.high-voltage.dk</a><!-- w -->
Tjek den ud - den virker også på telefoner og tablets ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NWTF: God service i 4Sound. Det er sgu mange år siden jeg sidst har oplevet det!
NO: Det er imponerende hvor meget bedre en guitar kan blive når man skifter ud de steder hvor fabrikken har sparet!
NA: Det har nok ingen ende.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Har spillet 2 jobs i denne uge, sceneskrækken var der ikke!
Tusind tak for Jeres gode råd !
Jeg valgte at betragte jobsene som øveaftener, hvor jeg bare skulle være mere opmærksom på de andre i bandet og mit eget spil.
Det ene job var på en efterskole, hvor vi prøvede sættet af, der havde vi selv styr på monitorlyd og PA-lyd, det fungerede perfekt og vi spillede godt.
Gårsdagens job var anderledes, lortelyd på monitor og en uduelig lydmand, han anede ikke hvad han med at gøre, det gjorde jobbet til et mareridt.
Men vi kom da levende igennem.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Fedt at høre
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Gæstepolitiet spiller sit første gig som kvartet i aften. Det glæder jeg mig til, da allerede efter få øvere kan vi alle mærke at vi er et strammere, stærkere og på alle måder bedre band på det.

NA//

"Udfordringen" i at skulle få en backline bestående af to små pis-comboer til at lyde af helvede. Men omvendt igen er vi for dovne til at tage vores eget med, selvom jeg sgu gerne ville have haft mit supersvedige "nye" Marshall MF400A kab med.

NO2//

Mit nye kabinet. For helvede det losser mås. Jeg er godt nok glad for jeg købte det, fremfor at gældsætte mig selv og købe et Mesa, fik jeg istedet et kabinet der losser lige så meget igennem men til under den halve pris. Totalt undervurderet kabinet, og jeg skal klart have flere!

grieves
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af grieves »

Fik efter en hel dags kamp en AV Linux og Ardour op at køre med Focusrite 2I2 i mini hjemmestudiet. Nu mangler jeg bare nogle ideer...

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Vores koncert i lørdags ... kender I det, at der næsten er flere i personaleskjorter, end betalende publikummer, og man tænker: "Fuck it, nu giver vi den sgu bare gas, og holder en fest!" :dance:

(Jeg sidder lige og lytter optagelsen, som lydmanden lavede til os, igennem, og nøj, hvor kan der strammes op på mange ting, men det skinner også ret kraftigt igennem, at vi havde sjovt :D )
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Fik reddet mig to billetter til D-A-D´s jubilæumskoncert i Vejle i februar. Havde ellers set frem til at høre dem på Fermaten i Herning, men udsolgt, øv, øv, og det samme i Aarhus, Silkeborg og Viborg.
Nogle, der kender noget til spillestedet Bygningen i Vejle?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: lørdagmiddag i selskab med kaffe og min EHX Tube Zipper, der ellers har ligget i skabet længe (ikke kaffen) :-)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: AMF! Nøj, det var skægt!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen