Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: AMF :)
NO2: At jeg har taget fri i morgen også :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Turtle"]NO: AMF :)
NO2: At jeg har taget fri i morgen også :lol:[/quote]

- AMF..?

- Amfetamin..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Aalborg Metal Festival ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

To sider af samme sag...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Plexi »

Yes kommer til Århus næste sommer. Og spiller musik fra 3 af mine yndlingsplader.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Fornemmelsen af at have ikke en, men hele to seje skiver i støbeskeen, hvoraf den ene sådan set bare skal i trykken.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Rendte ind i Turtle til Metal Mekka, Odense. Det var godt nok et par år siden sidst.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Morten M"]NO: Rendte ind i Turtle til Metal Mekka, Odense. Det var godt nok et par år siden sidst.[/quote]

Ja, sidst vi rendte ind i hinanden var der guitar-show i Svendborg, så det må være et par år siden.

NO: Fede koncerter i går!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="Morten M"]NO: Rendte ind i Turtle til Metal Mekka, Odense. Det var godt nok et par år siden sidst.[/quote]

Ja, sidst vi rendte ind i hinanden var der guitar-show i Svendborg, så det må være et par år siden.

NO: Fede koncerter i går![/quote]

Hvis det ikke var fordi jeg skulle på arbejde tiiiiidligt i morges, var det meningen jeg skulle have været derind også. Det kunne jo have udviklet sig til en helt lille mini-GF-gathering! :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Årets første julefrokost i aften med en røvfuld gode mennesker fra Journalisthøjskolen. Jul er det ikke helt for mig endnu, men derfor kan jeg sagtens nyde godt selskab.

NO2: Hvad der så ud til at blive en sløj julefrokostsæson for ballebandet er blevet reddet med to jobs sikret på en uge. Det er lækkert for både bandet og min pengepung, som lige nu står og skal til at betale knap 15.000 kroner for biletter, visum og forsikring til Australien. Det er den slags penge, som man ikke engang er ked af at skulle af med.

NN: Jeg havde glemt, at jeg havde nogle af Sørens (Saschas) bøger liggende. Det er bare dårlig stil. Og nu har jeg fandme glemt at få dem sendt i dag, som jeg ellers havde planlagt. Der skal lyde et undskyld (igen) herfra. Jeg klarer det mandag first thing!

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Turtle"][quote="Morten M"]NO: Rendte ind i Turtle til Metal Mekka, Odense. Det var godt nok et par år siden sidst.[/quote]

Ja, sidst vi rendte ind i hinanden var der guitar-show i Svendborg, så det må være et par år siden.

NO: Fede koncerter i går![/quote]

Band no2 var min fave. Stinkende tight :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Morten M"][quote="Turtle"][quote="Morten M"]NO: Rendte ind i Turtle til Metal Mekka, Odense. Det var godt nok et par år siden sidst.[/quote]

Ja, sidst vi rendte ind i hinanden var der guitar-show i Svendborg, så det må være et par år siden.

NO: Fede koncerter i går![/quote]

Band no2 var min fave. Stinkende tight :) [/quote]

Crocell - ja, de er fede. Jeg har været vild med dem på plade længe, men fik først set dem live i sidste uge, så det var fedt at se dem igen og se, at de kunne holde standarden :)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Glen Hansard i Koncerthuset. For satan en dejlig koncert!

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

NO: julefrokost med bandet i går..


For pokker det var sjovt! Og politisk ukorrekt...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Lause"]NO: julefrokost med bandet i går..


For pokker det var sjovt! Og politisk ukorrekt...[/quote]

+1

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

No- Jeg fik snakket med Scott Gorham backstage igår nede på Godset i Kolding sammen med de andre Black Star Riders drenge. En stor oplevelse at se og snakke med en
af sine helt store guitar helte ,og se at de faktisk er nogle rigtige friske og rare fyre. kæmpe oplevelse. 8-) 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Pluto"]No- Jeg fik snakket med Scott Gorham backstage igår nede på Godset i Kolding sammen med de andre Black Star Riders drenge. En stor oplevelse at se og snakke med en
af sine helt store guitar helte ,og se at de faktisk er nogle rigtige friske og rare fyre. kæmpe oplevelse. 8-) 8-)[/quote]

Se det på denne måde: Folk der er gennemførte douchebags får sjældent lov til at have en karriere der er lige så lang og stabil som den gode hr. Gorham :)
Udover det, så ja, jeg er da misundelig!

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Tillykke til Michael Vajhøj, som fik et godt antal personlige stemmer ved valget i går og dermed nu sidder i byrådet.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Det der med at være studerende er ved at være til at se en ende på. Jeg har lige afsluttet det sidste projekt på seminariet inden bacheloren, så nu står den "bare" på en eksamen, lidt undervisning, praktik, flere eksamener og bachelor før, jeg kan kalde mig pædagog om lidt over et år.

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Lause »

NO: Min pæne hunkønsnabo har god musiksmag! Er det tonerne til The WHO jeg hører? Det tror jeg nok lige det er..

Baba O'riley, Won't get fooled again, Who are you m.fl. Flyder ud af højtalerne.. Tror jeg inviterer mig selv på kaffe, ved hende..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen