Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: At have brugt eftermiddagen på at lodde nye pickups i min tele, og generelt nusle lidt om den, for så at give den en ordentlig omgang gennem POD'en her til aften.

NO2: Aftenlur på en times tid, og burgermenu på vej. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: Mørch->Skrydstrup->Reinau... Hold op hvor lød mit setup bare fantastisk her til aften... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Mega fed Black Rebel Motorcycle Club koncert i Den Grå Hal og endnu mere optur at jeg lige fik hilst på Peter Hayes og fik hans autograf! Oh mama, det var nice! 8-) :D :thumbup:
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

[quote="efrandsen"]NO: Mega fed Black Rebel Motorcycle Club koncert i Den Grå Hal og endnu mere optur at jeg lige fik hilst på Peter Hayes og fik hans autograf! Oh mama, det var nice! 8-) :D :thumbup:[/quote]

haha, fedt :) jeg nøjes med at ha optur over at jeg fik en billet...

/søren

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Fantastisk julefrokost i går - jeg har godt nok lidt ondt i knolden, men det var det værd :)

NO2: Rester fra julefrokost. Jeg skal leve af det store kolde bord i en uge :lol:

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: Brugte igår på at tilberede og servere julemad til 50 mennesker. vi var tre kokke og vi fik klaret at servere det store julefrokostbord til frokost, æbleskiver til kaffen og hhv 10 kg flæskesteg og 10 kg and med dertilhørende kartofler (hvide og brunede), rødkål, sovs (GOD sovs) og så nogle tærter til vegetarerne og det hele gik over al forventning.

NO2: at have rigeligt med rester med hjem til at man kan holde sin egen lille julefrokost i aften :)

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Syvårs bryllupsdag og 14 årsdag ialt! Det er sku utroligt hvad konen leve med ;)
NO2: Aftensmaden står på kylling med grøntsager og røget hvidløg!
NO3: Memoir 44 (brætspil omh. 2. verdenskrig) kan nu downloades og spilles gratis fra daysofwonder.com og det fungerer bare! Super fedt spil hvis nogen herinde skulle være til brætspil/krigsspil!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Hakkebøf, bløde løg, fritter og bearnaise
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: Min Schecter C-7 Hellraiser.. Den er lækker at spille på, resonant, lyder godt over både forstærker og akustisk OG den har en syvende streng!..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : 2 interesserede købere til min UE700, måske kan jeg få råd til noget andet grej. :D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="efrandsen"]NO: Mega fed Black Rebel Motorcycle Club koncert i Den Grå Hal og endnu mere optur at jeg lige fik hilst på Peter Hayes og fik hans autograf! Oh mama, det var nice! 8-) :D :thumbup:[/quote]
Du glemmer fuldstændig at fremhæve, hvor sejt det var møde Søren og mig ;-) Tak for i går, mester - det var fandeme ellers en fed koncert!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Argh, nu sidder man jo og bliver helt ærgerlig over, at man ikke var med til den koncert. Sidst jeg så BRMC var det en fantastisk aften, og de leverede 100 procent. Men efter sidste weekends tur til København ink. 2 koncerter er der mere end lavvande i kassen, så det ville ikke kunne lade sig gøre.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Telemaster"][quote="efrandsen"]NO: Mega fed Black Rebel Motorcycle Club koncert i Den Grå Hal og endnu mere optur at jeg lige fik hilst på Peter Hayes og fik hans autograf! Oh mama, det var nice! 8-) :D :thumbup:[/quote]
Du glemmer fuldstændig at fremhæve, hvor sejt det var møde Søren og mig ;-) Tak for i går, mester - det var fandeme ellers en fed koncert![/quote]

Ja, det var jo i sandhed også en ordentlig optur :D Men ja, det var en pissefed koncert!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="efrandsen"] og endnu mere optur at jeg lige fik hilst på Peter Hayes og fik hans autograf! Oh mama, det var nice! 8-) :D :thumbup:[/quote]

Ham teatermaleren fra Århus? Ja, han er sgu´ sej!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

made
Smoke On The Water
Indlæg: 72
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af made »

NO: Er godt igang med et nyt nummer til bandet. Sjove støjflader, ambiente ekkoflader, fed melodi og et godt groove. Glæder mig til at indspille de sidste småting og så få mixet det.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: mit vækkeur falder ind i mikset, når jeg hører Metallica :) )
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Fabelagtig weekend - Vi fik lige flyttet rundt på møblerne i lejligheden, så det hele nu giver væsentligt mere mening, og så stod den ellers på fantastisk hyggelig middag med gode venner efter de havde hjulpet med rundflytningen.

NO2: Cranium er bare et helt uhyggeligt sjovt spil - Specielt, hvis man ikke er 100% ædru.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Sku ha' været til køreprøve idag, men fordi nogen mente at det var en god idé at smadre ruderne i min kørelærers bil, er det udskudt på ubestemt tid.
NO: Har set næsten hele første sæson af Mad Men på få dage. Damn det er godt!

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: Jeg har købt en Reinau "modern tweed" - en kanal med tweed deluxe og en med blackface deluxe! Den lyder bare for svedigt.. Hold op én dynamik!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: At møde en flink ældre herre, der fortæller, at han har en stor kasse gamle ubrugte (og relevante!) rør derhjemme, som han aldrig kommer til at bruge, og han derfor vil sælge meget billigt til én, der kommer til at sætte pris på dem... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen