Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Medister og go', tyk brun sovs til aften!

NN: Er ved at få ondt i halsen. Ikke skidefedt når man skal synge i morgen!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="efrandsen"]NO: Mit kammerat der er i lære hos Miks Tattoo har tid til at presse mig ind fredag eftermiddag, så jeg skal ha' et old school anker på venstre underarm 8-) Awesome![/quote]

Billede

??? :s hock:[/quote]

Det bliver på indersiden, men næsten noget i den stil :D Det er jo alt for sejt! hehe..

Og Søren, ja, det er altså en ret fantastisk udformning han har sig på de arme.. Det må være en meget speciel form for træning han laver for udelukkende at træne underarmen :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="kasperploug"]Hey Rasmus, har skrevet til dig på fjæsen ;) [/quote]

Ikke så vidt jeg kan se?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NA: Jeg skal være med i et forsøgsprojekt hvor jeg bla. skal faste i 36 timer af to omgange - det skal nok blive spændende, når jeg går ind i eksamens månederne lige om straks, og ydermere træner kampsport 5 gange om ugen! :S
Men pengene kan jeg ikke rigtig undvære.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Christian Mogensen"]NA: Jeg skal være med i et forsøgsprojekt hvor jeg bla. skal faste i 36 timer af to omgange - det skal nok blive spændende, når jeg går ind i eksamens månederne lige om straks, og ydermere træner kampsport 5 gange om ugen! :S
Men pengene kan jeg ikke rigtig undvære.[/quote]

forsoegsperson.dk?
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

At der er så forbandet meget god musik derude i verden.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="efrandsen"][quote="Christian Mogensen"]NA: Jeg skal være med i et forsøgsprojekt hvor jeg bla. skal faste i 36 timer af to omgange - det skal nok blive spændende, når jeg går ind i eksamens månederne lige om straks, og ydermere træner kampsport 5 gange om ugen! :S
Men pengene kan jeg ikke rigtig undvære.[/quote]

forsoegsperson.dk?[/quote]
Præcis.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NMO: Har fået hængt 4 af mine guitarer op (whery naijs!)
NMO2: Skal hente en 7-strenget Schecter Hellraiser her på torsdag (Evehn morrre Naijs!)
NMO:3: Der kommer en og henter en af mine guitarer om lidt (Money for me.. Naijs!)
Now-mega-super-knalde-kalle-optur: Flæskesteg og chokolademoussé hos Mütti i aften
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="kraen"]NO: Spændende iTunes-lancering i morgen kl. 16:00 ifølge <a href="http://apple.com" rel="nofollow">http://apple.com</a>
[/quote]
Godt nok plejer Apple at prøve at skabe hype omkring selv den mindste nyhed, men var den der ikke lige lidt for tynd???

(Til de uindviede: Den kæmpestore nyhed er, at man nu kan købe The Beatles på iTunes)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="CobraPizza"]NMO: Har fået hængt 4 af mine guitarer op (whery naijs!)
NMO2: Skal hente en 7-strenget Schecter Hellraiser her på torsdag (Evehn morrre Naijs!)
NMO:3: Der kommer en og henter en af mine guitarer om lidt (Money for me.. Naijs!)
Now-mega-super-knalde-kalle-optur: Flæskesteg og chokolademoussé hos Mütti i aften[/quote]

Skal du knalde ham Kalle hjemme hos din mor, eller? Og har flæskestegen samt chokolademoussen nogen direkte involvering i det? Deltager din mor også i løjerne?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Turtle"][quote="kraen"]NO: Spændende iTunes-lancering i morgen kl. 16:00 ifølge <a href="http://apple.com" rel="nofollow">http://apple.com</a>
[/quote]
Godt nok plejer Apple at prøve at skabe hype omkring selv den mindste nyhed, men var den der ikke lige lidt for tynd???

(Til de uindviede: Den kæmpestore nyhed er, at man nu kan købe The Beatles på iTunes)[/quote]

Tjo, måske lige i overkanten, men ikke desto mindre en stor nyhed taget i betragtning, hvor lang tid de har arbejdet på at få The Beatles ombord.


Sendt fra min fantastiske iPhone

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="kraen"][quote="Turtle"][quote="kraen"]NO: Spændende iTunes-lancering i morgen kl. 16:00 ifølge <a href="http://apple.com" rel="nofollow">http://apple.com</a>
[/quote]
Godt nok plejer Apple at prøve at skabe hype omkring selv den mindste nyhed, men var den der ikke lige lidt for tynd???

(Til de uindviede: Den kæmpestore nyhed er, at man nu kan købe The Beatles på iTunes)[/quote]

Tjo, måske lige i overkanten, men ikke desto mindre en stor nyhed taget i betragtning, hvor lang tid de har arbejdet på at få The Beatles ombord.


Sendt fra min fantastiske iPhone[/quote]

Og i betragtning af hvad det vil få af betydning for andre kunstnere og iTunes fremtid. McCartney og co. har vist i flere år gerne ville blive solgt digitalt, men det var vist nok pengene der ikke var store nok. Hvis det er lykkedes dem at få nogle ordentlige penge ud af Apple, kan det være andre vil komme med lignende krav.

Det kan potentielt blive meget spændende.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Så ... flere downloads i ussel kvalitet ... :eh:

Apple skulle hellere fokusere på at få solgt DL's i en ordentlig kvalitet ...

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="SustainerPlayer"]Så ... flere downloads i ussel kvalitet ... :eh:

Apple skulle hellere fokusere på at få solgt DL's i en ordentlig kvalitet ...[/quote]

Amen to that!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Jeg gider sgu ikke alt det downloadpjat.
Jeg vil have mit musik på CD eller LP.
Desuden er internettet sikkert kun en modedille, jeg giver det et ½ år fra nu af, så er det slut.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"][quote="CobraPizza"]NMO: Har fået hængt 4 af mine guitarer op (whery naijs!)
NMO2: Skal hente en 7-strenget Schecter Hellraiser her på torsdag (Evehn morrre Naijs!)
NMO:3: Der kommer en og henter en af mine guitarer om lidt (Money for me.. Naijs!)
Now-mega-super-knalde-kalle-optur: Flæskesteg og chokolademoussé hos Mütti i aften[/quote]

Skal du knalde ham Kalle hjemme hos din mor, eller? Og har flæskestegen samt chokolademoussen nogen direkte involvering i det? Deltager din mor også i løjerne?[/quote]

Oh det er fordi du ikke kender Knalde Kalle

[youtube]uwa4S6oI_C8[/youtube]

Det er efterhånden blevet et gængst udtryk her på Lundtoftesletten.. don't ask why

NA: har spist så meget flæskesteg at jeg bare ligner en strandet hval..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

Super sindsyg optur: har købt hus... Der skal skrives under i morgen...
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Funkis"]Super sindsyg optur: har købt hus... Der skal skrives under i morgen...[/quote]

Wow, vildt nok - til lykke! Hvor?
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Funkis"]Super sindsyg optur: har købt hus... Der skal skrives under i morgen...[/quote]

Flash??
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

Tillykke. Så er det med at få indrettet et studie :-)
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen