Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NMMMMO: En god ven af mig, der hedder Daniel, var med på druk på DTU igår, og mens vi tager shots er der nogen der spørg til hans t-shirt, som er beklædt med Warhammer 40K figure, og spørg om det ikke er, de der Ultramarines fra det der brætspil, hvorefter han udbryder "Fuck Ultrasmølferne, det er Iron Snakes, FOR ITHAKA"... Rummet kunne have imploderet af geekeness..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO1: Jeg har lånt en Regal resonator til en session i weekenden. Du godeste, hvor lyder den fedt.
NO2: Den session, jeg starter op i morgen, er filmmusik til en doku-road movie. Det må og bør blive sjovt :-)
So many assholes, so few bullets

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="CobraPizza"]NMMMMO: En god ven af mig, der hedder Daniel, var med på druk på DTU igår, og mens vi tager shots er der nogen der spørg til hans t-shirt, som er beklædt med Warhammer 40K figure, og spørg om det ikke er, de der Ultramarines fra det der brætspil, hvorefter han udbryder "Fuck Ultrasmølferne, det er Iron Snakes, FOR ITHAKA"... Rummet kunne have imploderet af geekeness..[/quote]


HAHAHAH! YEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

No: Bob Dylan i absolut topform igår aftes. Hvis jeg kan levere en brøkdel som 70 årig... puha. Og med Charlie Sexton på lead guitar! Wow Wow Wow. :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Addictive drums er ankommet :) Så er der vist et lille hyggeprojekt, vi skal prøve at få leget med trommelyde på her i weekenden - vi har ingen trommeslager, så indtil nu er der lagt rytmer med dem, der er indbygget i Garageband :lol:

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Så er det kun 8 dage til jeg skal giftes!!!
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Turtle"]NO: Addictive drums er ankommet :) Så er der vist et lille hyggeprojekt, vi skal prøve at få leget med trommelyde på her i weekenden - vi har ingen trommeslager, så indtil nu er der lagt rytmer med dem, der er indbygget i Garageband :lol:[/quote]

Mit ankommer også enten i dag eller mandag. Du må lige give en kort beskrivelse af programmet og lydene, når du har kigget lidt på det. Hvilken DAW bruger du?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Barf"][quote="Turtle"]NO: Addictive drums er ankommet :) Så er der vist et lille hyggeprojekt, vi skal prøve at få leget med trommelyde på her i weekenden - vi har ingen trommeslager, så indtil nu er der lagt rytmer med dem, der er indbygget i Garageband :lol:[/quote]

Mit ankommer også enten i dag eller mandag. Du må lige give en kort beskrivelse af programmet og lydene, når du har kigget lidt på det. Hvilken DAW bruger du?[/quote]

Til det her lille jazz-projekt har vi lavet det hele i Garageband - og indtil nu brugt lydkortdelen af mit Keystudio, men det er brædt af :( Men på arbejde har jeg et M-Audio Fast-Track liggende, så det blev lige lånt med hjem i weekenden...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Barf"] Du må lige give en kort beskrivelse af programmet og lydene, når du har kigget lidt på det.[/quote]

Det er i hvert fald nemt at gå til. Og det, jeg har leget med indtil nu, lyder helt fantastisk.

Men det kunne være, vi skulle lave en dedikeret tråd til AD-tips&tricks i en passende del af forummet, der var vist flere end os to, der benyttede os af tilbuddet ;)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: Warhammer 40K spillet "Space marines" er virkelig fedt... Jeg har en elektrisk giga økse
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Billig baggrund ... men optur alligevel :D

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Thomas Andersson er skiftet ud med Aske Jacoby i dag. Jeg har ikke set det hele, men i de få zap sekunder jeg får set, der står han og lirer alle sine signatur licks af! :)

NO; Kipperen er røget i omdans for 3 gang i streg nu... så kan det være jeg kan få lidt guitarundervisning i næste uge, hvis han ryger ud. ARHHHH.... :D :s hh:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Billig baggrund ... men optur alligevel :D [/quote]

Ja - det var så landskampen ovenstående angik :D

[quote="Rasmus"]NO: Thomas Andersson er skiftet ud med Aske Jacoby i dag. Jeg har ikke set det hele, men i de få zap sekunder jeg får set, der står han og lirer alle sine signatur licks af! :)

NO; Kipperen er røget i omdans for 3 gang i streg nu... så kan det være jeg kan få lidt guitarundervisning i næste uge, hvis han ryger ud. ARHHHH.... :D :s hh:[/quote]

Og det her er så endnu mere indforstået ... :P

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Van Helsing! (eller måske nærmere Kate Beckinsale!) :clap:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="SustainerPlayer"]
[quote="Rasmus"]NO: Thomas Andersson er skiftet ud med Aske Jacoby i dag. Jeg har ikke set det hele, men i de få zap sekunder jeg får set, der står han og lirer alle sine signatur licks af! :)

NO; Kipperen er røget i omdans for 3 gang i streg nu... så kan det være jeg kan få lidt guitarundervisning i næste uge, hvis han ryger ud. ARHHHH.... :D :s hh:[/quote]

Og det her er så endnu mere indforstået ... :P [/quote]

Jeg har jo den kære Ole K. til hovedfag på det studie hvor jeg kommer til daglig. Og han har haft så travlt med det danseri på det seneste.
Men selvfølgelig er det tarveligt at ønske sig han ryger ud på det grundlag :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Det hjalp tilsyneladende, at sætte prisen ned på HMH-strat'en: 4 henvendelser, af forskellig karakter, bare i aften :s hock:

NA: Det kan jeg slet ikke overskue at tage stilling til ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Det hjalp tilsyneladende, at sætte prisen ned på HMH-strat'en: 4 henvendelser, af forskellig karakter, bare i aften :s hock:

NA: Det kan jeg slet ikke overskue at tage stilling til ...[/quote]

Hvad er du blevet tilbudt i bytte? ;)

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

NO: Ny guitar - Gibson Hummingbird True Vintage. For sevan, den er jeg glad for :-)

NA: Ham, jeg købte den af, har haft den stående i et mindre, tilrøget øvelokale, og den lugter ret meget efter den er kommet med hjem og er blevet hængt op på væggen.

Nogen tips til hvordan man kan få af-lugtet sådan en guitar? Jeg tænker umiddelbart en klud med lidt rodalon, efterfulgt af noget dunlop-polish og lemon oil?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"][quote="GodSpeedDK"]NO: Det hjalp tilsyneladende, at sætte prisen ned på HMH-strat'en: 4 henvendelser, af forskellig karakter, bare i aften :s hock:

NA: Det kan jeg slet ikke overskue at tage stilling til ...[/quote]

Hvad er du blevet tilbudt i bytte? ;) [/quote]

Bl.a. en tele thinline, og en akustisk + penge. Udover almindelige henvendelser, der i første omgang er tilkendegivelser af interesse, og efterfulgt af uddybende spørgsmål.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="thomasrytter"]
Nogen tips til hvordan man kan få af-lugtet sådan en guitar? Jeg tænker umiddelbart en klud med lidt rodalon, efterfulgt af noget dunlop-polish og lemon oil?[/quote]

Opbevar den inde i et kosteskab i et par dage sammen med en lille skål med eddike. Så forsvinder lugten af røg. (Du må gerne tage den ud, når du skal spille på den...)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen