Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="K-P"]NO: <a href="http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/12/19/193108.htm" rel="nofollow">http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/1 ... 108.htm</a>

[/quote]

Professional![/quote]

"SPØRG FOR SATAN!"

NO: Min Jackson Rhoads. Den er fandme rar!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Inspireret af nørderiet i NG tråden, er jeg begyndt at tegne igen - det har ellers stået stille ret længe. Det er sgu meget fed terapi, at sidde og hygge med papir og blyant:

Billede
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Inspireret af nørderiet i NG tråden, er jeg begyndt at tegne igen - det har ellers stået stille ret længe. Det er sgu meget fed terapi, at sidde og hygge med papir og blyant:

Billede[/quote]

Du er sgu da rimelig sej til det skidt!
:thumbup:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Du tegner da fedt. Mere af det.

At det så afslører de syge ting inde i dit hoved ... tjaa ... :lol:

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

Fedt Rasmus!
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jah, det ligner jo meget godt, selv om jeg ikke helt ved hvad...

(Det er sådan en jysk form for anerkendelse)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Jah, det ligner jo meget godt, selv om jeg ikke helt ved hvad...

(Det er sådan en jysk form for anerkendelse)[/quote]

Det ligner mig om morgenen inden den første kop kaffe..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nå, det var DÉT, det lignende... Jeg syntes nok, at jeg havde set det før ét eller andet sted. Jeg kunne bare ikke lige huske hvor... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Altså, i og med der ikke er skalasammenligning med, ville jeg gætte på det er en Nurgle Daemon Prince? Det er i al 110% Nurgle med Ikonografien og så videre. Jeg synes i al fald det kunne være et sindssygt fedt oplæg til en figur det der! Godt gået Rasmus!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Loomer"]Altså, i og med der ikke er skalasammenligning med, ville jeg gætte på det er en Nurgle Daemon Prince? [/quote]

Hvad betyder det på dansk?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Det har du virkelig ikke brug for at vide, Søren. For din egen skyld, bare glem det.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

OK. Jamen, javel ja...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Jeg mener det. Den slags uber-nørderi er virkelig et skråplan. Tro mig!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jamen, det tror jeg skam på! Jeg tænkte blot (måske naivt?), at der muligvis var en forholdsvis simpel forklaring, som kunne løfte blot en flig af sløret. Men hvis dette ikke er tilfældet, så bare glem det... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

MacG; "Det ligner mig om morgenen inden den første kop kaffe.."

Sasha's kommentar;
[quote="Sasha"]Nå, det var DÉT, det lignende... Jeg syntes nok, at jeg havde set det før ét eller andet sted. Jeg kunne bare ikke lige huske hvor... :-)[/quote]

Hmm :)

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Sasha"]Jamen, det tror jeg skam på! Jeg tænkte blot (måske naivt?), at der muligvis var en forholdsvis simpel forklaring, som kunne løfte blot en flig af sløret. Men hvis dette ikke er tilfældet, så bare glem det... :-)[/quote]

Det er sgu nok ikke engang løgn, hvis jeg siger det ville kræve en times tid mindst, at forklare nok af mytologien i det spil til ordentligt at beskrive hvad det er for en karl Rasmus har tegnet. Så nørdet er det rent faktisk!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg vil godt prøve, på under to min.; I spillet Warhammer 40.000 er der 4 onde chaosguder; Khorne, blodguden, Slaanesh, fristerguden, Tzeentch, magiguden, og Nurgle, sygdommen og møgets gud. Den tegning jeg har lavet, forestiller en plague marine, en tidligere space marine (en slags overmenneskelig fremtidssoldat), der er blevet fordærvet af en af chaosguderne, i dette tilfælde Nurgle, og har sluttet sig til den mørke side. Han har opholdt sig for længe i The Warp, der er en anden dimension, hvor chaos dvæler - og er undervejs blevet forbandet med Nurgles "gaver", i form af diverse frygtelige mutationer. Altså - en tidligere menneskelig soldat, fordærvet af det onde, og muteret i kraft heraf.

Det var den korte version. Jeg er sikker på at Loomer kan uddybe til helt exceptionelt nørdede højder, men det er idéen i den.

Mange tak for kommentarerne. :) Jeg kan sagtens lægge nogle flere op, hvis det har folks interesse. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg vil godt prøve, på under to min.; I spillet Warhammer 40.000 er der 4 onde chaosguder; Khorne, blodguden, Slaanesh, fristerguden, Tzeentch, magiguden, og Nurgle, sygdommen og møgets gud. Den tegning jeg har lavet, forestiller en plague marine, en tidligere space marine (en slags overmenneskelig fremtidssoldat), der er blevet fordærvet af en af chaosguderne, i dette tilfælde Nurgle, og har sluttet sig til den mørke side. Han har opholdt sig for længe i The Warp, der er en anden dimension, hvor chaos dvæler - og er undervejs blevet forbandet med Nurgles "gaver", i form af diverse frygtelige mutationer. Altså - en tidligere menneskelig soldat, fordærvet af det onde, og muteret i kraft heraf.

Det var den korte version. Jeg er sikker på at Loomer kan uddybe til helt exceptionelt nørdede højder, men det er idéen i den.

Mange tak for kommentarerne. :) Jeg kan sagtens lægge nogle flere op, hvis det har folks interesse. :) [/quote]

Tak-tak!

Jeg ved ikke helt, hvad der får folk til at spilde oceaner af timer på dén slags :-) Men jeg kunne godt lide det dét med "en slags overmenneskelig fremtidssoldat". Måske jeg skulle ændre mit brugernavn til "Space Marine"..? Det lyder da ret cool... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jejak »

@ GuitaRasmus

Jeg aner ikke hvad det er du har tegnet, men det er fandme et godt stykke arbejde!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen