Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="CobraPizza"][quote="Loomer"]NO// Jeg har ENDELIG fået mit indskud tilbage! Ca. 6000 kr. lige ned i foret, ja tak!

NO2// Så skal far her nok til at have ny amp.[/quote]

Hvilken? endnu en lille rørcombo?[/quote]

jeg har ikke besluttet mig, men lille rørcombo bliver det næppe :p

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Loomer"][quote="CobraPizza"][quote="Loomer"]NO// Jeg har ENDELIG fået mit indskud tilbage! Ca. 6000 kr. lige ned i foret, ja tak!

NO2// Så skal far her nok til at have ny amp.[/quote]

Hvilken? endnu en lille rørcombo?[/quote]

jeg har ikke besluttet mig, men lille rørcombo bliver det næppe :p[/quote]
Udbetaling på en MESA (dig gennem så'n en stadigvæk i erindring fra vintage 2009) :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Telemaster"][quote="efrandsen"]NO: Vi var lige i Horsens i går aftes for at hente en "lille" tilføjelse til vores sceneopsætning til sommerens koncerter:

Billede[/quote]

Hæhæ, hvor fedt :D Hvad er sådan en skiderik lavet af? Den ser mig en anelse tung ud...[/quote]

Det er ikke så slemt - den kan løftes af en enkelt mand faktisk :) Der er en massiv træblok indeni, som stikker op og er det den skal hænge i og det er også det køllen hænger i, men derudover er det bukkeligt krydsfinér og noget ostelage(?!) der er brugt.. Det er Back To Black fra Horsens, der nu går i opløsning, som vi har købt den af. De fik den lavet hos en møbelsnedker, så det er sgu kram :) Den er fandme sej :D :twisted:
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Morten M"]Udbetaling på en MESA (dig gennem så'n en stadigvæk i erindring fra vintage 2009) :) [/quote]

Jeg kan så oplyse, at det der nok også var den eneste gang jeg nogensinde har lydt bare nogenlunde okay igennem sådan en :P
Normalt er jeg ikke så begejstret for Rectos.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"]

Hvilken version MacBook er det (Modelnummer ) ?[/quote]

Erhmm ... det er en MacBook Pro, 15" (tror jeg nok), 2,26GHz. Hvis det ikke var modelnummer nok, så skal jeg lige vide, hvor jeg skal finde det :)

Edit: Der står noget med MacBook Pro 5,5 et sted under systemprofil ... ?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"][quote="MacG"]

Hvilken version MacBook er det (Modelnummer ) ?[/quote]

Erhmm ... det er en MacBook Pro, 15" (tror jeg nok), 2,26GHz. Hvis det ikke var modelnummer nok, så skal jeg lige vide, hvor jeg skal finde det :)

Edit: Der står noget med MacBook Pro 5,5 et sted under systemprofil ... ?[/quote]

Den har så den store trackpad.

Prøv at navigere til: Brugernavn/Bibliotek/Preferences/com.apple.driver.AppleBluetoothMultitouch.trackpad.plist

Slet den, og genstart.

Hvis ikke det hjælper:

Der kan komme snask/støv/grus ned i den, så prøv at blæse den ud med trykluft.

Men vi har også set dem gå i stykker, og så bliver det dyrt, for det er hele toppen af maskinen.

Alternativt: Opret en ny bruger, log på, og check trackpad´en. Hvis den virker er det ikke hardware, men en indstilling på din konto der er knaldet.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="efrandsen"][quote="Telemaster"][quote="efrandsen"]NO: Vi var lige i Horsens i går aftes for at hente en "lille" tilføjelse til vores sceneopsætning til sommerens koncerter:
Billede[/quote]
Hæhæ, hvor fedt :D Hvad er sådan en skiderik lavet af? Den ser mig en anelse tung ud...[/quote]
Det er Back To Black fra Horsens, der nu går i opløsning, som vi har købt den af.[/quote]
Hvad skulle et Amy Winehouse coverband med sådan en AC/DC klokke?

:D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Så kom der da lidt arbejde ind.. 6 jobs på 6 dage..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

NO: Nye EL34'ere og nu også 1 stk. RCA 5751 og 1 stk. Mullard 12AX7 NOS i preampen på min amp. Det lyder enormt fedt! Stort skulderklap til Lars Reinau for ekspertisen. Derudover blev der også skiftet katodemodstande, så EL34'erne er nede i et mere humant arbejdsområde.
See you in heaven if you make the list

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Ser ud til at en bilhandel kommer til at gå igennem. Så dels kommer vi af med den gamle, der var blevet alt for dyr i drift, og dels "får" vi en sprit ny, omend lille, bil næste år.

NA: 3 gang jeg handler bil ... uden at have kørekort :lol:

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Stevi"]NO: Nye EL34'ere og nu også 1 stk. RCA 5751 og 1 stk. Mullard 12AX7 NOS i preampen på min amp. Det lyder enormt fedt! Stort skulderklap til Lars Reinau for ekspertisen. Derudover blev der også skiftet katodemodstande, så EL34'erne er nede i et mere humant arbejdsområde.[/quote]
Hvilken forstærker er det?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"]

Prøv at navigere til: Brugernavn/Bibliotek/Preferences/com.apple.driver.AppleBluetoothMultitouch.trackpad.plist

Slet den, og genstart.

[/quote]

Yeah! Trackpad'en er på toppen igen. Tusind tak for hjælpen! :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Udover min trackpad virker ordentligt igen ... så er vi så småt ved at have styr på flytningen til rækkehus. Vi overtog nøglen i går, men flytter først "rigtigt" på lørdag. Viceværten skal lige kigge på noget fugt i kælderen, men ellers er den klar til at blive indrettet til musikrum (mellem vaskemaskine, varmvandbeholder, storindkøb af køkkenruller, og hvad man nu ellers har i en kælder), og minus gardiner, er der blevet indkøbt div. lamper, borde og stole, og andre fine sager, vi ikke kunne overføre direkte fra lejligheden, i IKEA.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"][quote="MacG"]

Prøv at navigere til: Brugernavn/Bibliotek/Preferences/com.apple.driver.AppleBluetoothMultitouch.trackpad.plist

Slet den, og genstart.

[/quote]

Yeah! Trackpad'en er på toppen igen. Tusind tak for hjælpen! :thumbup:[/quote]

8-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Odgaard"][quote="Stevi"]NO: Nye EL34'ere og nu også 1 stk. RCA 5751 og 1 stk. Mullard 12AX7 NOS i preampen på min amp. Det lyder enormt fedt! Stort skulderklap til Lars Reinau for ekspertisen. Derudover blev der også skiftet katodemodstande, så EL34'erne er nede i et mere humant arbejdsområde.[/quote]
Hvilken forstærker er det?[/quote]

Lad mig gætte ud fra det beskrevne: En EL34-bestykket Matchless eller Badcat?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Sasha"][quote="Odgaard"][quote="Stevi"]NO: Nye EL34'ere og nu også 1 stk. RCA 5751 og 1 stk. Mullard 12AX7 NOS i preampen på min amp. Det lyder enormt fedt! Stort skulderklap til Lars Reinau for ekspertisen. Derudover blev der også skiftet katodemodstande, så EL34'erne er nede i et mere humant arbejdsområde.[/quote]
Hvilken forstærker er det?[/quote]

Lad mig gætte ud fra det beskrevne: En EL34-bestykket Matchless eller Badcat?[/quote]

Bingo, en Matchless Chieftain. Især de to NOS-rør i preampen har gjort en kæmpe forskel. Faktisk fra at jeg seriøst overvejede at sælge forstærkeren til at det nu ikke kunne falde mig ind. Nåh jo, den har også fået Hitatchi-kabel, som er alle pengene værd.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Når man googler Super Bass Station, og gerne vil se billeder, så finder man dette billede på side 3..

Billede
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Stærkt. Intet mindre.

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

Sådan en 412'er ville jeg ikke have noget i mod at blæse lidt igennem. Er det i øvrigt en båndløs Rick, eller er det bare billedet, der snyder?
Five Fingers - Five Strings

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Martin"]Sådan en 412'er ville jeg ikke have noget i mod at blæse lidt igennem. Er det i øvrigt en båndløs Rick, eller er det bare billedet, der snyder?[/quote]

Det ville overraske mig en hel del, hvis Lemmy spillede båndløs bas :D På Rickenbackers er gribebrættet lakeret, selvom det er rosewood. Måske er det det, der snyder?
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen