Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Hapsall"]
NO3; Der kommer nok ny røramp på matriklen idag,,,[/quote]
Hvad har du nu handlet dig til?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Odgaard"][quote="Hapsall"]
NO3; Der kommer nok ny røramp på matriklen idag,,,[/quote]
Hvad har du nu handlet dig til?[/quote]

Den er ikk helt i hus endnu, så jeg venter lige med at fortælle nærmere. Samtidig skal jeg lige overbevise mig selv om at det er det helt rigtige valg... ;)

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Boss HM-2
Cogito sumere potum alterum

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: En fantastisk omgang chilli con carne, med hjemmebag brød!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="FunkyValle"]NO: Har været handy i dag og sat lidt mere lys op i lejligheden. Fandt ud af at få det til at virke med kronetænding og det hele. Måtte dog lige have min far, der arbejder som sikkerhedskonsulent for elektrikere, med på råd inden jeg kastede mig ud i det.

NA: Der var også en tallerkenrække (fruens påfund!) der skulle op. Det kostede en tur i Silvan, da ravpluggen forsvandt ind i væggen sammen med skruen...[/quote]

Jeg så faktisk lige en tallerkenrække i en reklame i dag, og tænkte: "Der er sguda ingen i dette eller forrige århundrede, der kunne finde på at hænge sådan en rædsel op!?!?" ... men det var der så :lol:

NO: Måske er jeg bare meget lidt kræsen, men en Les Paul ind i en Vox AmPlug er et rigelig fint øveredskab til mit behov. Det lyder ikke heeeeelt af svedende rørforstærker, men det gør en rørforstærker på "stueniveau" jo heller ikke. Jeg får faktisk efterhånden spillet guitar hver dag, og det er ca. en 7-dobling ifh. til før jeg fandt AmPlug'en frem fra skuffen, for et par uger siden.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Gearfreak har i den seneste måned haft 2668 unikke besøg. Det er ret flot, synes jeg.

NN: Til gengæld bruger ca. 29% af brugerne Internet Explorer (dog version 8 - men alligvel)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO og lidt NN; Tog til staden igår for at handle amp, men efter afprøvning no go! og opturen er at hvis jeg ikke havde været skarp havde jeg sgu nok fået en syg amp med hjem pyhhh...

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Hapsall"]NO og lidt NN; Tog til staden igår for at handle amp, men efter afprøvning no go! og opturen er at hvis jeg ikke havde været skarp havde jeg sgu nok fået en syg amp med hjem pyhhh...[/quote]

Hvad var det for en?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Peter C"][quote="Hapsall"]NO og lidt NN; Tog til staden igår for at handle amp, men efter afprøvning no go! og opturen er at hvis jeg ikke havde været skarp havde jeg sgu nok fået en syg amp med hjem pyhhh...[/quote]

Hvad var det for en?[/quote]

Det var en Dr Z top + cab.. Den havde to issues, for det første en dyb hørbar brummen(svær at beskrive men ikke som normal tomgangslyd) og det andet var støj som forsvandt når man lagde hånden ovenpå toppen..Desuden var jeg ikke vildt imponeret over den..

Sælger mailede efterfølgende at han havde skiftet rør og støjen var væk,,,men det løb er kørt, det havde han jo kunne have lavet før min lange og alligevel hyggelige tur til kbh...

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Hapsall"][quote="Peter C"][quote="Hapsall"]NO og lidt NN; Tog til staden igår for at handle amp, men efter afprøvning no go! og opturen er at hvis jeg ikke havde været skarp havde jeg sgu nok fået en syg amp med hjem pyhhh...[/quote]

Hvad var det for en?[/quote]

Det var en Dr Z top + cab.. Den havde to issues, for det første en dyb hørbar brummen(svær at beskrive men ikke som normal tomgangslyd) og det andet var støj som forsvandt når man lagde hånden ovenpå toppen..Desuden var jeg ikke vildt imponeret over den..

Sælger mailede efterfølgende at han havde skiftet rør og støjen var væk,,,men det løb er kørt, det havde han jo kunne have lavet før min lange og alligevel hyggelige tur til kbh...[/quote]

Øv, det var da ærgeligt at køre til Kbh for det.

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

Det var da ellers en oplagt mulighed for en investor ;-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Den lur, jeg er lige er stået op fra, som var noget så eftertrykkelig velfortjent.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Det lugter rigtig meget af, at jeg har fået mig et job som kommunikationsmedarbejder i en spændende virksomhed. Nu skal kontrakten lige på plads.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NMO: Skriver lige nu fra min nye iMac! :D Så er hjemmestudie-opgraderingen sgu sat i gang!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="kraen"]NO: Gearfreak har i den seneste måned haft 2668 unikke besøg. Det er ret flot, synes jeg.

NN: Til gengæld bruger ca. 29% af brugerne Internet Explorer (dog version 8 - men alligvel)[/quote]


Er der noget galt med Explorer da? :o
Sorte strater lyder bare bedst..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Iron Maiden på Roskilde 2011

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Pluto"][quote="kraen"]NO: Gearfreak har i den seneste måned haft 2668 unikke besøg. Det er ret flot, synes jeg.

NN: Til gengæld bruger ca. 29% af brugerne Internet Explorer (dog version 8 - men alligvel)[/quote]


Er der noget galt med Explorer da? :o[/quote]

Tja, udover at den ikke understøtter diverse nyere standarder og i øvrigt renderer hjemmesider på en sjov måde og er ustabil, så nej.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NMO: Har lige fået mit BA-bevis fra Århus Universitet. Det er eddermame en fed følelse!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="kraen"][quote="Pluto"][quote="kraen"]NO: Gearfreak har i den seneste måned haft 2668 unikke besøg. Det er ret flot, synes jeg.

NN: Til gengæld bruger ca. 29% af brugerne Internet Explorer (dog version 8 - men alligvel)[/quote]


Er der noget galt med Explorer da? :o[/quote]

Tja, udover at den ikke understøtter diverse nyere standarder og i øvrigt renderer hjemmesider på en sjov måde og er ustabil, så nej.[/quote]

Du glemte alle sikkerhedshullerne, og den langsomme hastighed..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

Now Jeg-er-lige-kommet-udover-det-hele//

BC Rich har en stand på Vintage Show! YESSSSSSS!!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen