Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NO: Har lige spillet et pisse-fedt job på et pisse-fedt sted i Skagen; Café Nore. Tæskesøde mennesker, god stemning og trods at jeg kun blev ringet op af en fremmed sangerinde igår aftes for at høre om jeg var klar gik alle numrene top notch.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Café Nore? Er det den dér nye café, der er åbnet nede på havnen?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Little Thunder »

[quote="GodSpeedDK"]NOFOOT (Now Optur For Os Over Tredive):

[youtube]i3enBgAZx98[/youtube]

Sabrina OG Samantha Fox i én og samme video!!!!!111111123fourfive :o :s hock: :thumbup: :wave: :clap:

Musikken er ... well, jeg har en off-knap på mine højttalere :) [/quote]

Fortrinligt - Sådan lidt efter princippet: "Det er mælk, og det er dejligt!"
For resten osse den med Off-knappen, men der er noget, der er mystisk ved den video, de har utroligt lange ben begge to, og så vidt jeg ved/husker, så var/er de begge to et par små, rimeligt buttede, yppige finker begge to.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Skal bruge weekenden på at samle/justere bas og bygge scene til næste weekends Asferg Festival

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Sasha"]Café Nore? Er det den dér nye café, der er åbnet nede på havnen?[/quote]
Præcis.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NOFOOT (Now Optur For Os Over Tredive):

[youtube]i3enBgAZx98[/youtube]

Sabrina OG Samantha Fox i én og samme video!!!!!111111123fourfive :o :s hock: :thumbup: :wave: :clap:

Musikken er ... well, jeg har en off-knap på mine højttalere :) [/quote]

Jeg tror jeg takker nej - men Fox i sit prime? Yessir!

Billede
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: På internettet igen. Ikke overraskende var det modemmet, der var stået af.

Billede

Hmm ...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Sasha"]Café Nore? Er det den dér nye café, der er åbnet nede på havnen?[/quote]
Præcis.[/quote]

Ja, OK. Den skulle åbne samme dag, som vi tog hjem deroppefra, sidst vi var der. Men den så umiddelbart meget fin ud.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Sasha"][quote="Christian Mogensen"][quote="Sasha"]Café Nore? Er det den dér nye café, der er åbnet nede på havnen?[/quote]
Præcis.[/quote]

Ja, OK. Den skulle åbne samme dag, som vi tog hjem deroppefra, sidst vi var der. Men den så umiddelbart meget fin ud.[/quote]

Det er et super-hyggeligt sted - umiddelbart virkede det lidt high-class i forhold til de andre steder ude på Nordkajen...
Jeg spillede til et arrangement i forbindelse med Hellerup-ugen, der vist for alvor er ved at komme igang i disse dage - champagne ad lib. og diverse skaldyr direkte fra grill, serveret for en udvalgt skare af unge mennesker med slikhår, polotrøjer og lidt for tjekkede solbriller. (Ret sjovt at sidde på sidelinjen til sådan et arrangement)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Og grunden til, at vi altid er deroppe, før sæsonen starter!

Jeg tror dog heller ikke, at vi kommer til at udskifte vores gamle stamsted (er kommet der fast, siden jeg var omkring 11 mdr.) på dén konto... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Det er fredag, jeg har lige tændt op i grillen, der er hentet øller i kælderen, oksemedalionerne er marineret, der er Depeche Mode på anlægget og computeren er kommet med på terrassen ... og jeg er helt alene hjemme :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Izzy »

NO: Skal i Tivoli imorgen!! Der har jeg ikke været siden sidste år..
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Det er fredag, jeg har lige tændt op i grillen, der er hentet øller i kælderen, oksemedalionerne er marineret, der er Depeche Mode på anlægget og computeren er kommet med på terrassen ... og jeg er helt alene hjemme :thumbup:[/quote]

Og så kommer Esben med et par guitarer til dig i morgen og fjerner een? :s hock:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"][quote="GodSpeedDK"]NO: Det er fredag, jeg har lige tændt op i grillen, der er hentet øller i kælderen, oksemedalionerne er marineret, der er Depeche Mode på anlægget og computeren er kommet med på terrassen ... og jeg er helt alene hjemme :thumbup:[/quote]

Og så kommer Esben med et par guitarer til dig i morgen og fjerner een? :s hock: [/quote]

Ja, det bliver faktisk ikke meget bedre, end det her :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Skal ud at hente en Carl Martin Octaswitch lige om lidt - det tror jeg sgu bliver meget fedt at have på boardet til Langeland, så jeg slipper for alt for meget stepdans.

NN: Nu har en af mine genboer hørt Nephew i over 3 timer for fulde hammer med åbne vinduer. Står der ikke noget i Genevekonventionen om det?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Skal ud at hente en Carl Martin Octaswitch lige om lidt - det tror jeg sgu bliver meget fedt at have på boardet til Langeland, så jeg slipper for alt for meget stepdans.

NN: Nu har en af mine genboer hørt Nephew i over 3 timer for fulde hammer med åbne vinduer. Står der ikke noget i Genevekonventionen om det?[/quote]

Geneve-konventionen er vist noget behandlingen af krigsfanger. Så skal du have noget, der "holder i retten" er du nødt til at starte en krig først, og derefter føle dig tilfangetaget af din genbos musiksmag. Jeg foreslår du lægger ud med Sys Bjerre - det må kunne hidse begge parter op til regulær krigsstemning :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO //

Converge i går. For helvede i fuck det var alt for fedt!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GuitaRasmus"]NN: Nu har en af mine genboer hørt Nephew i over 3 timer for fulde hammer med åbne vinduer. Står der ikke noget i Genevekonventionen om det?[/quote]

Vær' glad for at han ikke har skiftet til Rasmus Seebach endnu.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Lyrik fra øverste skuffe:

"I know Tony Soprano's bad company
But like me, he's got the world by his feet
(He knows what I mean)
No one besides Martin Gore, and Tony, and me
Knows how lonely it gets in a fleet
When you're behind the wheel "

Hvordan kan man blive træt af det?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="GuitaRasmus"]
NN: Nu har en af mine genboer hørt Nephew i over 3 timer for fulde hammer med åbne vinduer. Står der ikke noget i Genevekonventionen om det?[/quote]

Se, jeg VED at du har Morbid Angel's "Formulas Fatal To The Flesh" i din pladesamling, så det er jo bare nu du kører volume Wars med "Nothing Is Not" på repeat.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen